לידן
״הוא מתעלם ממני וואי״ התלוננתי לפז והיא נאנחה, זאת הייתה הפעם החמישית הבוקר שאמרתי שיובל מסנן אותי.
״אבל אני רוצה אותו ככה יותר״ דחפתי את ראשי בכרית והיא צחקה.
״איזה פיצול את לילוש זה לא אמיתי״ היא אמרה וניסיתי לנשום אוויר ללא הצלחה כי הכרית חסמה כל דרך אפשרית לנשום.״למה אני רוצה בנים שלא רוצים אותי?״ המשכתי בתלונות והאי גילגלה את עינייה,
״יובל רצה אותי והתנהג אליי מושלם ולא רציתי אותו בהתחלה ועכשיו הוא מתעלם ממני וחרא ואני רוצה אותו. אסיף רדף אחריי כמו כלב והתייחסתי אליו כמו חבר טוב וברגע שנהייתה לו חברה והוא הפסיק להתייחס אליי התאהבתי בו״ הסברתי לה והיא נשכה את שפתייה.״זה מבאס אני מבינה, אבל לא הבנתי, את רוצה גם את יובל וגם את אסיף?״ פז שאלה והנהנתי בחיוב ושנייה לאחר מכן הנדתי את ראשי לשלילה, ״לא יודעת נו פז״.
״אני אגיד לך בדיוק מה קורה לך, עכשיו הבנתי״ פז אמרה והסתכלתי עליי, היא התיישבה מולי על המיטה והסתכלה עליי ״את רוצה את יובל בגלל שאסיף לא רוצה אותך״ היא התחילה וכבר הלב שלי התחיל לכאוב מהמילים שלה.
״היה לך כיף ונעים כשאסיף רדף אחרייך והיה איתך, צחק, חיבק ושמר עלייך. זה היה לך נוח.
ואז מצאת לך עוד מישהו שרוצה אותך וגם זה היה לך נוח, הרגשת שאת ואסיף חברים טובים ושיכול להתפתח בינך לבין יובל משהו.
אבל כאן הכל נהרס לידן.
ברגע שאסיף מצא את קים והתחיל להתרחק ממך, רק אז הבנת שמה שהרגשת אליו זה לא חברות, זאת אהבה.
התחלת לקנא ולהתנהג חרא אליו ואל כולם ובדרך התנחמת בזה שיש עוד מישהו שרוצה אותך אז נדבקת אליו, בזמן שאסיף התעלם ממך.״״אבל האמת היא שאת לא באמת אוהבת את יובל, לפחות לא בדרך שבני זוג אמורים לאהוב.
את אוהבת את זה שהוא אוהב אותך והתחלת להתרגל לזה אז את מתעצבנת שהוא לא עונה לך עכשיו, אבל את מאוהבת באסיף לידן.
בגלל זה את התחלת לרדוף אחריו, בגלל זה את רעה לקים, בגלל זה ברחת מהפנימיה, ובגלל זה את עם יובל, את מחפשת מישהו לאהוב.״״את ואסיף צריכים להיות ביחד, להיפרד יפה מקים ויובל ולהתוודות אחד לשני על הרגשות שלכם אחת ולתמיד. בלי משחקים, נשיקות או ריבים. פשוט להגיד את האמת, זה יעשה טוב לשניכם״ פז סיימה לדבר והסתכלה עלייה בהלם.
״מתי נהיית כזאת חכמה?״ אמרתי בשקט והיא גיכחה והתיישבה קרוב אלי, ״אני מקווה שהשיחה הזאת עזרה לך להבין מה שלא הבנת״ היא אמרה וליטפה את שיערי.
״את צודקת, כל מה שאמרת באמת עזר לי להבין את הרגשות שלי שזה טוב אבל זה לא משנה כל כך״ הסתכלתי אלייה בעצב והיא כיווצה את גבותייה בשאלה ״אמרתי לו כבר שאני אוהבת אותו, אבל הוא אמר לי שהוא מצטער אבל יש לו חברה״ עניתי בשקט והיא נאנחה בעצב.
״בכל הזדמנות שיש לו הוא אומר את זה״ מילמלתי והיא חיבקה אותי, מצמצתי מספר פעמים בכדי שהדמעות לא יזלגו החוצה.
״בואי ניצא לאכול״ אמרתי אחרי שיצאתי מהמקלחת אל פז שישבה על המיטה במגבת ובהתה בנקודה מסויימת, ״כן אני רעבה רצח״ היא ענתה וקמה לארון.
התלבשנו, השגנו אישור משלומי ויצאנו מהפנימיה.״מה רצית לספר לי?״ שאלתי בזמן שדחפתי מזלג עפ פסטה אל תוך הפה, ״כשהיית אצל אביתר אמרת שיש לך משהו לספר לי״ הסברתי בפה מלא והיא הנהנה.
״הוא וחבר שלו קנו דירה עם חדר גם בשבילי״ היא אמרה עם עיניים נוצצות וחייכתי,
״מגיע לך״ אמרתי ״עכשיו אני צריכה לחפש איפה לחיות״ אמרתי באנחה והחיוך שלה גדל עוד ועוד
״זה בדיוק העניין, אביתר אמר שאת יכולה לגור איתנו״ פז סיפרה ונשכתי את שפתיי בהתרגשות.״תשבעי״ ביקשתי בלחץ והיא הנהנה וצרחה קטנה נפלטה לה וצחקתי ״פאק אנחנו נהיה ביחד לנצח״ מלמלתי והיא התגלגלה מצחוק.
״אני אעזור להם לשלם״ אמרתי ולגמתי מכוס המים והיא הנהנה ״האמת היא עכשיו כשאני נזכרת, לפני כמה זמן הלכתי לחפש עבודה״ אמרתי בזמן שניסיתי להיזכר לאיזה חברה זה היה.
״נו ואיך הלך?״ פז שאלה בסקרנות וגיכחתי
״הלך טיל אבל לגמרי שכחתי מזה״ עניתי והיא צחקה ״הם לא התקשרו אלייך או משהו?״ היא שאלה שוב ונזכרתי שבאמת מספר כלשהו התקשר אליי כמה פעמים אבל אני כמעט ולא עונה למי שלא באנשי קשר שלי אז כנראה שסיננתי את העבודה שלי.
״כן... אני אצטרך למצוא עבודה חדשה״ מלמלתי והיא גיחכה.יצאנו מהמסעדה אחרי ששילמנו ובמקום לחזור לפנימיה החלטנו לעשות סיבוב קטן.
״אז מה קורה איתך?״ שאלתי את פז ברצינות והיא הסתכלה עליי ״מה?״ שאלה לא מבינה והנחתי את ידי סביב כתיפה ״תומר״ אמרתי את שמו וניסיתי לא להקיא.״מנסה להתגבר לאט לאט״ היא ענתה בשקט ונשכתי את שפתיי, אני שונאת לראות אותה פגועה, אני רוצה למצוא את המפגר שפגע בה ולחתוך אותו לחתיכות ולהאכיל בהם נמר.
״הייתי צריכה להקשיב לך, צדקת״ היא אמרה והתיישבנו על ספסל שהיה קרוב אלינו,
״בקשר למה?״ שאלתי והיא שיחקה עם אצבעותיה ״לתומר, את אף פעם לא אהבת אותו ואמרת לי לא להיות איתו אבל לא הקשבתי לך, איזה טעות״ פז אמרה בשקט ונשמתי עמוק.״תגידי את זה״ ביקשה והסתכלתי עלייה בבילבול
״את ה׳אמרתי לך׳ המפורסם״ הסבירה לפני ששאלתי והנדתי את ראשי לשלילה,
״למה זה יעזור עכשיו?״ חיבקתי אותה חזק בזמן שהיא בכתה בשקט.
----זה אמיתי שכל שיר שבעלי מוציא הופך למקום ראשון? אין פשוט אין אלופים כמוהו.
פרק קצר
YOU ARE READING
Successful.
Teenfikceלידן היא נערה רגילה. פשוטה ומשעממת. אין בה שום דבר מיוחד והיא גרה בפנימיה. נערה חסרת תקוות וחלומות. כי כשאין מי יאמין בך, יתמוך בך, יעודד ויחזק אותך אז אתה לא שווה משהו. אתה לא מיוחד ואם אתה לא מיוחד אתה לא שווה מאמץ.