פז
״יפה שלי״ שמעתי קול מאחוריי והסתובבתי לראות את אחי החתיך עומד מולי, חייכתי אליו בהתרגשות וחיבקתי אותו.
״איזה יפה את אני מת״ הוא הגזים וצחקתי, אחרי מספר שניות ראיתי את גילבוע מתקדם לעברנו.הרמתי גבה אל אביתר והוא חייך ״הוא הרגיש שהוא מחליף את אבא ואני את אמא״ הוא הסביר וצחקתי בקול ״איזה חמוד״ מלמלתי לפי שהגיע.
״יאלה שניכנס?״ גילבוע שאל והראתי להם מאיפה להיכנס והלכתי לחפש את עידו, אנחנו אמורים להיכנס ביחד למופע.
בדיוק כשראיתי אותו והתכוונתי ללכת אליו, ראיתי את תומר. ניסיתי לא להתייחס כל כך והתקדמתי במהירות לעידו את תומר הספיק להגיע אליי.
״חכי רגע אל תלכי״ הוא ביקש כשניסיתי לזוז ממנו במהירות, ״מה אתה רוצה?״ נאנחתי וניסיתי לא להסתכל עליו כי פחדתי לבכות.כל כך התגעגעתי לחתיך שלי שזה לא נורמלי בכלל. ״את יפה, ממש יפה״ הוא אמר ובחן אותי ונשמתי עמוק ״יופי״ עניתי ביובש והוא גיחך.
״אל תנסי להיות מישהי שאת לא, אני יודעת שאת לא סובלת אותי״ תומר אמר ונשכתי את השפה התחתונה שלי, הוא כזה מפגר וחתיך, ומטומטם ובוגד ואוף.״נכון, אז עזוב אותי״ אמרתי בשקט וניסיתי לעבור והוא לא נתן לי שוב ״התגעגעתי אלייך״ תומר אמר והסתכלתי עליו לא יודעת מה לענות, כי כן התגעגעתי אליו מלא אבל מצד שני לא מגיע לו לדעת את זה.
״יופי תמות״ שמענו את הקול של לידן והסתכלנו הצידה, תומר גילגל את עיניו ״את לא רואה שאנחנו באמצע שיחה?״ הוא התעצבן והיא חייכה ״ואתה לא רואה שהיא לא רוצה להיות בשיחה הזאת?״ היא התחכמה והוא שתק.
״כל התלמידים להסתדר בזוגות שלכם מיד״ המורה ביקשה וכל התלמידים התחילו להסתדר ביחד, ״מי הבן זוג שלך?״ תומר שאל והתעלם מלידן שעמדה באמצע השיחה ״עידו, וזה יכל להיות אתה אבל לא, בחרת להיות בן זונה״ לידן קיללה אותו והיה נראה שהוא מתאפק לא להרביץ לה.
״אני שונא אותך״ הוא אמר לה והסתכל עלייה בכעס, היא הסתכלה עליו בפרצוף עצוב ועשתה כאלו היא נפגעה ״אני לא יודעת איך אני אמשיך את החיים שלי אחרי שאמרת את זה״ היא זייפה בכי והוא מלמל משהו והלך.
״שלא תעזי לכעוס עליי, כי שנינו יודעות שאם לא הייתי באה היית אומרת לו שהתגעגעת אליו והיית בוכה״ לידן אמרה לפי שדיברתי והלכה.
בחיים אני לא אכעס עלייה, היא עושה את כל החיים שלי טובים יותר.״מסיבה״ עידו צעק בהתלהבות ורץ לאוטובוס שחיכה בחנייה.
גיכחתי לעצמי וחיכיתי ללידן שדיברה עם שלומי בצד.״סליחה?״ שמעתי קול מאחורי וכשהסתובבתי ראיתי גבר בחליפה מרשימה למדי מביט בי בסקרנות והופתעתי לגלות שזה אחד ממנהלי הדוגמנות הגדולים בארץ ״ כן?״ שאלתי, הוא חייך וסידר את עניבתו ״נעים מאוד אני דודו ואני מנהל חברה של דוגמניות, תהיתי אם את מכירה את הבחורה הזאת?״ הוא שאל והצביע על לידן וחייכתי חיוך ענקי והנהנתי.
YOU ARE READING
Successful.
Genç Kurguלידן היא נערה רגילה. פשוטה ומשעממת. אין בה שום דבר מיוחד והיא גרה בפנימיה. נערה חסרת תקוות וחלומות. כי כשאין מי יאמין בך, יתמוך בך, יעודד ויחזק אותך אז אתה לא שווה משהו. אתה לא מיוחד ואם אתה לא מיוחד אתה לא שווה מאמץ.