פז
״למה את עצובה?״ קים שאלה אותי ותומר ואסיף הפנו את מבטם אליי והתעניינו בשיחה.
״לא אני בסדר״ זייפתי חיוך ותומר הסתכל עליי כלא קונה את זה.״ועכשיו באמת״ תומר ביקש וכולם הסתכלו עליי ברצינות ״זה בגלל לידן נכון?״ תומר שאל וחיכה שאענה לו.
״כן, אבל זה בסדר יש לה פעם במלא זמן את ההתפרצויות האלה״ הסברתי והוא נאנח
״את צריכה להבין שלא כל מה שלידן עושה זה נכון, וזה שהיא התעצבנה עלייך ככה סתם לא אומר שזה בסדר״ תומר התעצבן וגילגלתי את עיניי.
״די אתה לא מכיר אותה״ הגנתי על לידן והוא נשם עמוק, ״בסדר אל תדאגי זה תכף יעבור לה בטח״ אסיף התערב בשיחה וחייכתי.
״היא מתעצבנת מהר תומר אתה באמת לא מכיר אותה״ אסיף אמר שוב וחיבק את קים.
תומר קם בעצבים מהמיטה ונכנס לשירותים,
נאנחנתי וחזרתי לשחק בקנדי קראש בטלפון.״אז כמה זמן אתם ביחד?״ קים שאלה בחיוך מתוק ועצרתי את המשחק,
״חודש בערך אולי פחות״ עניתי בחיוך והיא התגלגלה מצחוק כשאסיף דיגדג אותה בבטן.הם זוג ממש יפה, היא קטנה והוא כזה גדול.
היא תמימה וחמודה והוא גבר וחתיך והם מתאימים כאלה לא יודעת.
למרות שהייתי מעדיפה שהוא יהיה עם לידן.תומר יצא מהשירותים כשהוא מחייך למסך בטלפון ומקליד משהו, הוא התיישב על הכיסא של שידת האיפור שלי ושל לידן והמשיך להיות בטלפון.
״טוב כבר מאוחר ממש ולא שמנו לב לשעה אז אני חושב שכדאי שנלך לחדרים שלנו״ אסיף אמר בחיוך והנהנתי והתכסתי עם השמיכה.
״מה השעה?״ קים שאלה בפיהוק ואסיף ענה שכבר שתיים וחצי בלילה.
״אוף לידן עדין לא חזרה״ אמרתי בלחץ והבנים הסתכלו עליי,
״וואלה, איפה היא באמת?״ תומר אמר בבילבול ונשכתי את שפתי התחתונה בלחץ.בזמן שאסיף התקשר אלייה הסכמנו שעדיף שקים תישאר לישון כאן ולא תחזור לבית בשעה כזאת מאוחרת, אז נתתי לה פיג׳מה שלי והיא נכנסה לידי במיטה.
״היא לא עונה״ הוא אמר בחוסר סבלנות ונאנחתי,
״בואו נקווה שהיא תחזור בבוקר״ אמרתי והם הסכימו איתי.״לילה טוב״ תומר אמר ונתן לי נשיקה קטנה על השפתיים בזמן שאסיף שתל נשיקות חמודות בראש של קים והיא צחקה.
״תגידי את בסדר? את כבר שעה לא מפסיקה לזוז״ קים שאלה בישנוניות והסתכלה עליי עם עינים חצי סגורות,
״אני דואגת לה סליחה״ אמרתי בהתנצלות והאי חייכה אליי ״זה בסדר, אני בטוחה שהיא תחזור בבוקר״ אמרה בכנות וליטפה ברכות את ידי.אחרי שכולנו סיימנו ללמוד ועשינו את הבגרות האחרונה שלנו היום חזרנו לפנימיה.
״כולם פה?״ שלומי שאל כשאני תומר, אסיף ועידו ישבנו במשרד שלנו ואמרנו ביחד ״כן״.
YOU ARE READING
Successful.
Teen Fictionלידן היא נערה רגילה. פשוטה ומשעממת. אין בה שום דבר מיוחד והיא גרה בפנימיה. נערה חסרת תקוות וחלומות. כי כשאין מי יאמין בך, יתמוך בך, יעודד ויחזק אותך אז אתה לא שווה משהו. אתה לא מיוחד ואם אתה לא מיוחד אתה לא שווה מאמץ.