פז
״מה קרה לך תומר?״ שאלתי בבכי בזמן שטיפלתי בפצעים והמכות שהיו לו בפנים.הוא נכנס לחדר שלי לפני עשר דקות עם אסיף והתחלתי להילחץ נורא.
אספתי את שיער השחור והקצר לקוקו ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים לפני שהמשכתי לטפל בפצעים שלו עם יוד.
״תפסיקי לבכות יפה שלי״ תומר ביקש ולא הצלחתי להבין מי כבר יכל לעשות לו את המכות האלה.
לידן נכנסה לחדר עם שיער קצת פרוע ובגדים מלוכלכים והיא פיהקה בקול רם.
״אה רגע, אני מדמיינת״ לידן אמרה ויצאה מהחדר ונכנסה שוב ומצמצה את עיניה מספר פעמים.״אתה עדיין חי״ היא אמרה בבאסה לתומר שהסתכל עלייה בכעס, ״למה את מטפלת בבן הזונה הזה בכלל?״ לידן שאלה והסתכלה עלייה פגועה.
״למה את מדברת אליו ככה?״ שאלתי ולא הצלחתי לעצור את הדמעות, ״ראית מה עשו לו?״ שאלתי בעצב והיא חייכה.
״כן, עבודה טובה״ היא ענתה בחיוך ושילבה את ידייה, ״את יודעת מי עשה את זה?״ שאלתי בבילבול והיא צחקה.
״חיים שלי, אני הרבצתי לו״ ענתה והרגשתי שהלב שלי צנח מבניין של מאתיים קומות.
״מה, למה״ גימגמתי פגועה והיא חייכה אל תומר, אני מבינה שהיא לא אוהבת אותו בכלל אבל מהרגע הראשון שהם הכירו היא הייתה רעה אליו בלי סיבה והוא לא עשה לה כלום.
אבל מלא לאהוב, ללהרביץ לו כמו גבר יש פער ענקי.
״ספר לה תומרוש, ספר לה״ לידן אמרה וחיוך מרושע התנוסס על פנייה, הרגשתי כאלו שהלב שלי מתפרק מהיחס שלה אליו.
״לידן, את מפחידה אותי״ אמרתי בשקט ונשמתי עמוק לפני שהסתכלתי עלייה, היא הרימה גבות בשאלה ונשכתי את שפתיי.
״אני חשבתי שהוא הלך מכות עם גבר, ובזול מתברר שזאת את. לא ידעתי שאת כל כך חזקה״ עניתי בלחץ והיא צחקה וניגבה דמעות צחוק,
״כן אני מניחה שעשיתי עבודה טובה״ היא מלמלה ובחנה את פניו של תומר.הפנים של תומר היו נראות כמו סרט רע.
היה לו פנס ענקי בעין, והשפה שלו הייתה חתוכה עמוק מאוד, ואם זה לא מספיק חצי מהמצח שלו התנפח בצבע סגול.״אני חזקה בכללי, אבל כשאני עצבנית אפילו יותר״ לידן אמרה באדישות ותומר גילגל עיניים.
״אפשר אולי לדעת מה הוא עשה שזה מגיע לו?״ אסיף פתח את פיו לראשונה מאז שלידן הגיעה וכולנו הסתכלנו עליו.
״אתה מספר? או שאני?״ לידן שאלה בחוסר סבלנות ותומר התחיל להילחץ וזרק לעברה מבטים לחוצים.
״אולי שמישהו יספר לי כבר מה קורה פה?״ אמרתי בבילבול ולידן חייכה וקמה מהכיסא.
״תומרוש החמוד והמקסים שלך״ היא התחילה ותומר הסתכל עלייה בלחץ, זה היה נראה כאלו היא מחפשת את המילים הנכונות לומר,
היא המשיכה להסתובב בחדר עם פרצוף חושב שבבירור היה מזוייף.
YOU ARE READING
Successful.
Teen Fictionלידן היא נערה רגילה. פשוטה ומשעממת. אין בה שום דבר מיוחד והיא גרה בפנימיה. נערה חסרת תקוות וחלומות. כי כשאין מי יאמין בך, יתמוך בך, יעודד ויחזק אותך אז אתה לא שווה משהו. אתה לא מיוחד ואם אתה לא מיוחד אתה לא שווה מאמץ.