פרק 34- מתגעגע

2.9K 210 45
                                    

אסיף
לידן נישקה אותי בכזה להט ותשוקה שלא הרגשתי בחיים, היינו קרובים מתמיד ולא התנתקנו לרגע. הידיים שלי היו סבוכות בשיערה ושלה בשלי.

״מה את עושה לידן?״ התאפסתי על עצמי והזזתי אותה ממנה במהירות, לעזעזאל זה היה קשה.

״כמו מה זה נראה?״ היא שאלה בציניות והתנשפה עם שפתיים נפוחות וכל מה שרציתי לעשות היה לנשק אותה שוב.

״אבל יש לך חבר ויותר מזה, יש לי חברה״ אמרתי בכעס והיא הסתכלה עליי בבילבול,
״אתה רציני?״ היא שאלה והנהנתי.

״אנחנו צריכים להתרחק לידן, אנחנו קרובים מידי״ אמרתי ושתיתי מבקבוק מים אקראי שהיה על השולחן, כל ההתלהבות והתשוקה הזאת גורמת ללב שלי לדפוק מהר ואם אני רוצה לחיות עוד קצת אני צריך להפסיק את זה.

״תגיד לי מה אתה דפוק? הרגע אמרת שאתה אוהב אותי״ היא צעקה ומשכה בשיערותיה בעצבים.

״שיקרתי״ עניתי והסתכלתי עלייה פרצוף אטום,
היא התקרבה אליי במהירות ונתנה לי סטירה, כן זה לגמרי הגיע לי.

ליקקתי את שפתי התחתונה והעברתי יד בשיערי בזמן שבחנתי אותה מולי.

ג'ינס צמוד מידי עם חולצה שחורה של להקה כלשהי עלייה, רגליים יחפות ושיער בלונדיני אחד ופרוע.

״תעוף מפה״ ביקשה ונאנחתי, יום יבוא והיא תבין שכל זה בשבילה.

״אהלן אמא, מה קורה?״ נכנסתי לבית וחיבקתי את אמא שלי והיא צחקה.

״התגעגעתי לבן שלי״ היא מלמלה וחזרה לבשל במטבח, יום חמישי היום והיא מתחילה בהכנות של שבת.

״יש משהו לאכול?״ שאלתי והיא אמרה שכן,
״לך תתקלח וכשתסיים זה כבר יהיה מוכן״ ענתה בחיוך והלכתי למקלחת.

התקלחתי במהירות ונשארתי עם מכנס פשוט בצבע שחור ויצאתי למטבח כשמגבת קטנה בידי ואני מנגב איתה את השיער.

כל שולחן האוכל הייתה צלחת עם פתיתים ועוף וכל טוב שהידיים הברוכות של אמא שלי הכינו.
״תייהי בריאה״ אמרתי בפה מלא והיא כעסה עליי, ״ככה חינכתי אותך? לדבר בפה מלא״ היא אמרה בקול כועס וצחקתי.

נחנקתי קצת מהאוכל והיא מזגה לי כוס קולה, ״מיליון פעמים אמרתי לכם לא לדבר עם אוכל בפה״ היא מלמלה וטפחה לי על הגב וצחקתי שוב.

״הקלטתי את הסרט שאני אוהבת, אני אקרא לאחותך ונראה ביחד?״ אמא שאלה בחיוך והנהנתי.

התיישבנו בסלון עם חטיפים ופופוקורן בקערה כשאמא מצד אחד שלי ואחותי אגם מהצד השני, נויה אחותי הקטנה ישנה כבר בחדר שלה מזמן.

״לא נו אמא, שוב הסרט הזה?״ שאלתי בייאוש והיא ואחותי מחאו כפיים.

סרט הודי שהן אוהבות לראות ואנחנו רואים אותו מגיל קטן, עם עוד שאר סרטים הודים אחרים שגדלנו עליהם.

Successful.Where stories live. Discover now