פרק 21- מערכות יחסים

3.2K 219 79
                                    

אין קשר בין החתיך למעלה לפרק, אני פשוט כל כך אוהבת את ג'סטין שלא יכולתי להתאפק.

תומר
״פז, בואי ניצא לטייל או משהו״ אמרתי בזמן ששיחקתי בטלפון, פז בדיוק יצאה מהמקלחת כשהשיער השחור הקצר שלה רטוב והיא לבושה בפיג׳מה של הלו קיטי נראה לי.
״איזה יפה חיים שלי״ צעקתי ונתתי לה נשיקות בלחי כשהיא התיישבה לידי, כמתאים לפז היא צחקה והסמיקה.
״לאיפה אתה רוצה ללכת?״ היא שאלה ולקחה את השלט והדליקה MTV ובדיוק התנגן שיר שהיא אוהבת.
״או מיי גאד זה סימן משמיים״ היא צעקה בהתרגשות והתחילה לזמזם את מילות השיר וצחקתי, ״סימן למה?״ שאלתי בבילבול והיא הסתכלה עליי עצבנית שאני לא מבין, אך לא טרחה להסביר אלא המשיכה לשיר.

״בואי נלך לשבת בשכונה, נקבע עם חברים וניצא״ אמרתי והיא הנהנה.
״איפה לידן?״ שאלתי והיא נשכה את שפתייה והרמתי את גבותיי ״את האמת?״ היא שאלה והנהנתי ״אין לי מושג, מהצהריים לא ראיתי אותה והיא לא עונה לי״ הסבירה וקמה מהמיטה אל עבר הארון.
״ואת לא דואגת לה?״ שאלתי בהפתעה שפז הילדה הכי פחדנית בעולם לא דואגת לחברה הכי טובה שלה, היא הוציאה ג'ינס מהארון והסתכלה עליו כמה שניות ואז היא התחרטה, קיפלה אותו ודחפה לארון שוב.
״לא אין לי מה לדאוג לה״ היא מלמלה והוסיפה אחרי כמה שניות ״זאת לידן והיא יודעת להסתדר טוב מאוד, אתה תלמד את זה עם הזמן. אני למדתי״ היא לקחה בגדים ונכנסה למקלחת.
אחרי כמה דקות היא יצאה לבושה ומוכנה ויצאנו מהחדר שלה.

״תביאי נשיקה״ אמרתי לפז כשישבנו בספסל עם כל החברה, היא הנידה את ראשה לשלילה והפנתה את מבטה לצד, נאחנתי ובדיוק חבר בא והתיישב לידי והגיש לי אקסל.
״אתה שותה?״ פז שאלה בהפתעה כשראתה אותי לוגם מפחית האקסל ״כן נשמה, אני שותה״ צחקתי ואותו חבר התחיל לדבר בטלפון ככה שהתרכזתי בשיחה עם פז.
״אפשר לטעום?״ היא שאלה בביישנות וחייכתי והגשתי לה את הפחית, ״טעים דווקא״ מלמלה וליקקה את שפתייה אחריי שהגישה לי את המשקה חזרה.
״אז מה הקטע הזה שאת לא מוכנה שנתנשק מול כולם?״ שאלתי עם קצת עצבים אך ניסיתי לא להראות את זה, פז בדיוק הצטלמה בסנאפצאט ובין תמונה לתמונה היא ענתה לי ״אני פשוט לא רוצה, זה כזה... מפדח אותי״ היא ענתה בביישנות ושלחה את התמונה לחברות שלה.
״מה יש להתפדח אני לא מבין אותך באמת אני לא מבין״ התעצבנתי ומחצתי את הפחית וזרקתי אותה על הריצפה.
פז התעלמה ומשכה אותי להצטלם איתה, שמתי עלייה את ידי והיא חייכה למצלמה וצילמה.
״תגידי היה לך חבר לפני?״ שאלתי לפתע ופז סוף סוף ניתקה את עינייה מהאייפון וענתה ״לא, למה?״ היא כיווצה את עיניה בחשדנות והעבירה יד בשיער השחור והקצר שלה ״סתם מתעניין״ עניתי והיא הפנתה אליי את אותה השאלה והכניסה את הטלפון לכיס האחורי של הג׳ינס.
״היו לי כמה חברות לא משהו רציני״ מלמלתי בשקט והסתכלתי לה בעיניים.

״את יפה את יודעת?״ שאלתי את פז וליטפתי את שיערה, היא גיחכה ונתנה לי נשיקה בלחי כשלחייה כבר בצבע אדום.
״למה הילדה הזאת מסתכלת עלייך כל הזמן?״ פז שאלה בשקט וסימנה לי עם עינייה על שלוש בנות שישבו בספסל מולנו כשהאמצעית מידי פעם מגניבה אלינו מבטים.
״סתם מישהי שהיה לי איתה קטע פעם״ עניתי וניסיתי להרגיע את הלב שלי שפועם בחוזקה, בלעתי את רוקי באיטיות וניסיתי להבין איך לא שמתי לב שהיא יושבת מולי.
״אתה לחוץ, מי זאת תומר?״ פז שאלה ושיחקה עם אצבעותיה, לקחתי אוויר והחטפתי מבט קטן לעבר זיו לפני שהתחלתי.
״הילדה האמצעית, קוראים לה זיו. היא בכיתה יא ואנחנו מכירים כבר די הרבה זמן. כשהייתי בכיתה ח׳ היא הייתה כיתה ז׳ והכרתי אותה ועם כמה זה נשמע ילדותי נדלקתי עלייה, הקטע שלנו התפתח גם לכיתה ט אבל היינו רבים הרבה וזה נגמר״ הסברתי ופז הנהנה ״היא ביישנית ואני הבחור הראשון שהיא התאהבה בו והתחילה לדבר איתו במשך 24/7, רציתי לפגוש אותה הרבה פעמים אבל היא כל זמן נתנה תירוצים שהיא לא יכולה ותמיד כעסתי ורבתי איתה.
ובתחילת כיתה יא חברה שלה שלחה לי הודעה מהטלפון שלה וככה חזרנו לדבר עוד כמה חודשים, אבל שוב פעם היינו רבים הרבה וכרגיל זה לא הסתדר״ אמרתי שוב ושתקתי לכמה זמן ״בכל אופן דיברנו אחרי זה וסיימנו את זה בטוב״ סיימתי להסביר ופז הסתכלה עליי בעיניים גדולות.

Successful.Where stories live. Discover now