פז
״בן זונה מניאק, ככה הוא אמר לך?״ עידו צעק והנהנתי בציחקוק, סיפרתי לו מה קרה כשיצאתי למועדון אתמול עם כמה חברות והוא התעצבן כששמע איך התחילו איתי.אחרי המוות של אסיף, החיים של כולם השתנו מקצה לקצה. כולנו נשארנו חברים חוץ מתומר שהחליט להיות בקבע ודי נשאר מחוץ לקבוצה.
״אני יכול נשיקה?״ עידו שאל וצחקתי, נישקתי אותו במהירות ונכנסתי להתקלח.השנים חלפו וגרמו לי ולעידו להתקרב ולבסוף הפכנו להיות זוג, ואני מאוד מאושרת איתו.
הוא הבן אדם שקיים איתי יחסי מין, לא אונס ולא שום דבר.
הוא עשה את זה באהבה ושמר עליי, והתהליך היה קשה בשבילי אבל הצלחתי.
אני אוהבת אותו הכי בעולם הזה, הוא מושלם.אבא שלי החליט לתת לאמא שלי הזדמנות שנייה, והם מנסים לשקם את היחסים בינהם מחדש, בלי דוד ובלי יעקב ברוך ה.
את יעקב שלחנו לכלא, למשך שנתיים שלמות בלי דאגות על הראש.
אביתר וגלבוע פתחו חברת עסקים משלהם והם די מצליחים ומשגשגים.
היה קטע ביני לבין גלבוע לפני כמה שנים אבל
אביתר גילה, הם רבו מכות ובסוף השלימו.״תיצאי כבר״ עידו התלונן ודפק על הדלת, צחקתי ויצאתי מהמקלחת לעבר חדר השינה שלנו.
החלטנו לעבור לגור ביחד אחרי שאביתר החליט לקנות לי דירה הכסף שהרוויח.
התלבשתי בזריזות בג'ינס צמוד עם מעיל עור שחור ונעלי עקב שחורות והשארתי את שיערי השחור מפוזר ורענן.
״את לא יכולה להיות יותר יפה!״ עידו אמר בהלם וצחקתי, הוא משך אותי לנשיקה ומשכתי אותו מדלת הבית.הוא לקח את המזוודות שלנו החוצה והכניס אותם לבאגז׳ של הרכב, חגרתי את עצמי וחייכתי אליו. ״התגעגעת אלייה?״ שאלתי והא הנהן במרץ, ״את לא מבינה כמה יפה שלי״ הוא אמר וצחקתי.
״אני רוצה כבר לחבק אותה ולהשלים פערים״ מלמלתי והוא הניח את כף ידו הגדולה על הרגל שלי ברכושניות וגילגלתי את עיניי.
העברתי שירים בדיסק שאסיף הכין לנו כשעוד היינו בבית ספר ועידו בחיים לא מחליף את הדיסק הזה.
הוא מרגיש שאם הוא יחליף אז גם הוא מחליף את אסיף או מתחיל לשכוח אותו.״תני לי מעט ממך שוב להרגיש את השלמות שלך״ צעקתי את השורה מהשיר ועידו הסתכל עלי מעט מופתע.
״איך את מכירה? זה דיכאון״ הוא אמר וצחקתי, ״לא מתאים לך״ המשיך ונעצר ברמזור. ״אסיף הכיר לי את השיר״ אמרתי והוא חייך אליי וליקק את שפתו התחתונה ״גם לי״.הדרך עברה במהירות כשצרחנו ביחד את השירים והגענו לשדה תעופה בן גוריון.
״כמה שעות נצטרך לחכות עכשיו אוף״ מלמלתי וחיבקתי את עידו והוא ליטף את שיערי, הרמתי את ראשי אליו וחייכתי אליו ״תמיד נוכל להעביר את השעות האלה בדרך אחרת״ הוא מלמל והצמיד אותי אליו כל שיכולתי להרגיש בליטה.
״אל תייהיה מגעיל״ דחפתי אותו ממני בגועל והוא צחק וקירב אותי אליו שוב.
YOU ARE READING
Successful.
Teen Fictionלידן היא נערה רגילה. פשוטה ומשעממת. אין בה שום דבר מיוחד והיא גרה בפנימיה. נערה חסרת תקוות וחלומות. כי כשאין מי יאמין בך, יתמוך בך, יעודד ויחזק אותך אז אתה לא שווה משהו. אתה לא מיוחד ואם אתה לא מיוחד אתה לא שווה מאמץ.