אסיף
״עשיתי מה שאמרת לי״ תומר אמר כשישבנו בדשא בחוץ על שתי כיסאות לבנים.בדיוק חזרתי מהבית שלי אחרי שבת בבית, שאת האמת הייתי מעדיף לעשות בפנימיה.
לחזור לבית ולגלות שלאחותי יש חבר, לא משמח במיוחד.״אתה זוכר?״ תומר הוציא אותי מהמחשבות והסתכלתי עליו, טפחתי על גבו וצחקתי
״אני אומר הרבה דברים, תזכיר גבר״ הוא צחק גם וסימן עם עיניו על פז.חייכתי לעצמי ״התקדמת?״ שאלתי והוא הנהנן.
נכנסתי לשיחה שלי ושל לידן, ושלחתי לה הודעה-לא מגיע לי שלום? שלחתי לה ובאותו הזמן הסתכלתי עלייה כדי לבדוק אם היא ראתה את ההודעה.
היא הוציאה את הטלפון מהכיס וקראה אצת ההודעה, היא הרימה את ראשה והסתכלה עליי.״די להיות חי בסרט״ היא צעקה לעברי וכל הילדים מהפנימייה הסתכלו עלייה, גיכחתי לעצמי והיא חזרה לדבר עם פז.
אחרי כמה דקות פז ולידן התקדמו לעברינו ובזמן הקצר שהיה לי הספקתי לבחון את לידן.
היא יכולה להיות יותר יפה ממה שהיא עכשיו?
אני נשבע שזה באמת היה עוזר אם היה לה איזה שומה קטנה בסנטר או רגל קצרה יותר מהשנייה.היא לבשה ג'ינס פשוט חולצה בצבע בורדו, והשיער שלה היה מפוזר כזה מסובך והיא פשוט הילדה הכי יפה שראיתי.
״שלום שלום״ פז אמרה ונישקה אותי ואת תומר בלחי ולידן בזמן הזה התיישבה על הדשא והסתכלה על משהו לא ידוע.
״איך הייתה השבת?״ פז שאלה בחיוך ולא יכולתי שלא לחייך גם, יש לה חיוך כזה מדבק.
״נחמד״ תומר סיכם במילה אחת והתחיל להתנדנד על הכיסא, ״לך?״ פז כיוונה את השאלה אליי.
״גיליתי שלאחותי יש חבר, לא משמח במיוחד״ עניתי ותומר פער את עיניו.
״מה חבר?״ הוא שאל ופז הרימה גבות בבילבול,
״היא נולדה אתמול אבל״ הוא אמר והעביר את על פניו בכעס.״אני יודע, ועוד היה לה היקי! קולט?״ צעקתי וכמעט יצאו לתומר האישונים,
״מי זה הבן זונה הזה שאני צריך לרצוח?״ הוא התעצבן וקם מהכיסא ולידן צחקה פתאום.״מה את צוחקת?״ הוא שאל והיא משכה בכתפיה, ״לא יודעת, אתה ממש מכוער כשאתה עצבני״ היא ענתה ופרצה בצחוק.
תומר התעלם וחזר לשבת על הכיסא,
״אל תדאג אחי, נברר מי המניאק״ הוא אמר וטפח על גבי בעידוד.
״איך לך הייתה השבת?״ תומר שאל את פז והיא נשכה את שפתייה.״עדין לא מוכנה לספר?״ שאלתי והיא הנהנה בלחץ, ״סגור כפרה, בלי לחץ״ המשכתי והיא חייכה.
YOU ARE READING
Successful.
Teen Fictionלידן היא נערה רגילה. פשוטה ומשעממת. אין בה שום דבר מיוחד והיא גרה בפנימיה. נערה חסרת תקוות וחלומות. כי כשאין מי יאמין בך, יתמוך בך, יעודד ויחזק אותך אז אתה לא שווה משהו. אתה לא מיוחד ואם אתה לא מיוחד אתה לא שווה מאמץ.