פרק 46- גלידות

2.6K 211 29
                                    

פז
כל הימים האחרונים היו פשוט קשים ומתישים, לידן בדיכאון מטורף מאז שהיא גילתה את המחלה של אסיף, ואני מנסה לאסוף את השברים של המקרה עם תומר אבל אני משתדלת לעזור לה.

״בואי ניסע לים״ אמרתי ללידן שדיפדפה באייפון על התמונות שלה ושל אסיף במירמור.
״לא בא לי״ היא מלמלה ושירבבה את שפתייה ונעצרה על תמונה אחת, התכופפתי למיטה שלה כדי לראות על מה היא מסתכלת. זאת הייתה תמונה שלה ושל אסיף יושבים על ספסל כשהיא עושה פרצוף מצחיק למצלמה ואסיף מסתכל עלייה מהצד, אני צילמתי את התמונה הזאת.

״תיראי איך הוא מסתכל עליי״ היא מלמלה בעצב וקירבה את התמונה למבט שלו, ״זה מהימים הראשונים שרק הכרנו, אוף איך הייתי כזאת עיוורת אליו?״ היא התלוננה ונאנחה.
הלכתי לארון והוצאתי משם בגד ים בצבע כחול ובגדים וזרקתי על המיטה של לידן.

״תתלבשי עכשיו״ הוריתי לה והיא נעלה את האייפון, היא הורידה את בגדיה ובמהירות לבשה את הבגד בזמן שהתלבשתי גם אני בבגד ים אדום. ״נרים לך קצת את המצב רוח״ אמרתי בחיוך וניענעתי את מותניה עם ידיי.

״אפשר שנשאל גם את אסיף לפחות?״ היא ביקשה והנהנתי, הוצאתי מגבת וקרם הגנה כי תמיד אני נשרפת ולא משתזפת בסופו של דבר, כסף משקפי שמש וגומייה, שזה הדבר הכי חשוב.

״היוש״ שמעתי את קולה של לידן כשדיברה בטלפון, ״אתה עושה משהו חשוב עכשיו?״ היא שאלה וכססה את ציפורנייה.
בזמן הזה שלחתי גם אני הודעה לעידו ואחרי שתי שניות בערך הוא ענה שהוא בדרך לקחת אותנו כבר.

״סתם רציתי לדעת אם בא לך לבוא לים״ היא מלמלה וחייכתי, זה מפתיע לראות אותה כל כך רכה ועדינה כשזה מגיע לאסיף.
היא לידן הקשוחה, כולם מפחדים להתקרב אלייה ואסיף לא פחד וכבש אותה.
״סבבה, אז עוד עשר דקות בערך נבוא אלייך״ היא מלמלה וחייכה אליי.

״יאלה אנחנו מוכנות?״ היא שאלה בחיוך וצחקתי ״מדהים איך נהיה לך מצב רוח פתאום״ אמרתי והיא גילגלה את עינייה.

״יאלה עידו למטה״ אמרתי ויצאנו מהבית,
״תגידי איפה אח שלך וגילבוע?״ לידן שאלה כשעשינו את דרכנו אל הרכב של עידו.
״אין לי מושג״ מלמלתי וחיבקתי את עידו ונסענו אל אסיף.

״אחיות שלי מה קורה?״ עידו שאל וצחקתי, לידן לא ענתה וכשהסתכלתי במראה ראיתי שהיא בטלפון, כיוונתי את המראה טוב יותר והצלחתי לראות שהיא עוד מדפדפת בתמונות שלה ושל אסיף.

״היא מכורה לאסיף״ עניתי לעידו והוא צחק, ״לא חדש״ הוא ענה והסתכלתי על לידן והיה נראה כאלו היא בבועה משל עצמה כי היא לא שמעה כלום.

״אהלן״ אסיף נכנס בחיוכים לרכב ולידן לא הצליחה להסתיר את החיוך שלה, הוא נתן לנו כיפים וחיבק את לידן ונסענו לים.

Successful.Where stories live. Discover now