פרק 36- בירות וטושים

2.7K 223 56
                                    

אסיף
״מצטער אמא״ נאנחנתי בפעם העשרים והיא ניגבה את דמעותיה, היא בכתה כשהייתי בבית חולים וגם כשחזרנו לבית היא עוד בוכה.

״מצטער מצטער מצטער״ ביקשתי ונישקתי את ראשה מספרה פעמים וברגע אחד הותקפתי בחיבוק על ידיי אגם ונויה וצחקתי.

״אל תצחק טיפש״ אגם מחצה אותי ונויה חיבקה את הרגל שלי, שלושתן בכו ואני רק הצטערתי שלא הקשבתי לניצה.

אחרי שהרוחות נרגעו טיפה עליתי לחדר ושכבתי במיטה ושיחקתי בטלפון בזמן שהטלוויזיה שידרה סדרה מסויימת.
כשנהיה לי משעמם, שלחתי הודעה לקים וביקשתי שתבוא אליי אך היא ענתה שהיא עם חברות בים.
כמו כל הנערים כשהם מסיימים ללמוד ולא גוססים.

״יובל אחי, מה קורה?״ שאלתי בקלילות כשיובל ענה לטלפון, ״רוצה לבוא אליי?״ שאלתי והוא ענה שאין לו בעיה ושכמה דקות הוא יהיה אצלי ושארשום לו את הכתובת.

אחלה גבר יובל באמת, הוא ולידן מתאימים בטירוף. אחרי הנשיקה ביננו אני לא סגור על זה שהיא תישאר עם יובל הרבה זמן ותנסה שיקרה ביני לבינה משהו, ואני לא יכול שזה יקרה.

״מה המצב גבר?״ שאלתי כשהוא נכנס לחדרי ונתן לי חיבוק גברי והתיישב על הכיסא המתגלגל שבחדרי.

״וואלה טיל אחי, אתה יודע לא יצא לנו להכיר כל כך אבל אני שמח שזה קורה״ הוא ענה בחיוך וחייכתי בחזרה, ידעתי אחלה גבר.

״ברוך ה אחי, חשבת לאן אתה מתגייס?״ שאלתי והוא הנהן במהירות וענה ״מ"גב״ מבלי שהספקתי למצמץ.

״גולני״ עניתי בגאווה וחייכנו אחד לשני כמו שני מורעלים של הצבא, ״לידן יודעת?״ שאלתי בחשד והוא הנהן, ״וואלה מה קורה איתכם באמת?״ שאלתי והוא שאל עם מבטו אם הוא יכול להדליק סיגריה בחדר והנהנתי שכן.

״תשמע אני מת עלייה, היא בול הטעם שלי גם אופי וגם יופי״ יובל התחיל לדבר והקשבתי לו ברצינות ״קצת קשוחה אבל אני מתמודד״ המשיך וגיכחתי.

״אנחנו זוג וכל זה, יש נשיקות אבל לא אמרנו שאנחנו אוהבים אחד את השני והזין הזה וגם אני לא חושב שהיא תגיד״ סינן לעברי בבאסה והרמתי גבות בשאלה, ״למה?״ שאלתי והוא נאנח.

״כי אני לא חושב שהיא אוהבת אותי כמו שאני אוהב אותה״ הסביר והפעם אני נאנחתי והסתכלתי עליו ״אני אעזור לך אחי״ פלטתי והוא הרים גבות בבילבול.

״אתה לא אוהב אותה או משהו?״ שאל וצחקתי, ״יש לי חברה גבר״ עניתי והוא הנהן בבילבול וזרק את הסיגריה מהחלון.

״איך תעזור לי?״ שאל והסתכל עליי, קמתי מהמיטה וקראתי לאחותי אגם.
״תביאי בירות, טושים וכמה דפים״ ביקשתי והיא הסתכלה עליי מוזר, בטח חושבת מה אני וחבר שלי עושים בחדר עם טושים.

Successful.Where stories live. Discover now