Kínos csend uralkodott a szobában. Még Vencel és Bence se beszéltek egymással. Már alig vártam hogy Panni visszaérjen az üveggel. Eltelt minimum tíz perc, amikor megjelent és leült mellénk egy üveggel a kezében.
- Hol voltál ennyi ideig? - kérdezte Vencel.
- Bocsi... Csak nem találtam üveget.
- Szólhattál volna akkor kerestem volna én. - szóltam hozzá a beszélgetéshez.
- Jolvan.... Csak tudod nem...... - nem tudta befejezni mert Bence félbeszakította.
- Kezdhetnénk végre? - türelmetlenkedett. Mi csak szúrós szemekkel néztünk rá, de nem szóltunk semmit.
- Szóval ki kezdi? - érdeklődtem.
- Majd én! - mosolygott Panni.Megpörgette az üveget és persze hogy rajtam állt meg. Remélem legalább a barátnőm nem mond olyat amit nem akarok hogy mondjon.
- Szóval..... Mira? Felelsz vagy mersz? -mosolygott tovább.
- Kezdjünk egy feleléssel. - válaszoltam.
- Akkor..... Tetszik neked valaki? Ne hazudj mert úgy is rájövök. - nézett a szemembe.
- Igen..... Tetszik valaki.... - mondtam az igazat, mert tudtam hogy tényleg kidetítené az igazat.
- Ki az ? Miért nem meséltél róla? - faggatózott Panni lelkesen.
- Erre én is kiváncsi lennék. - nézett rám Bence.
- Sajnálom..... Csak egy kérdést lehet feltenni. - mosolyogtam.
- Hogy milyen vagy - játszotta a sértődöttet Panni.
- Ez van.... Na akkor én jövök. - mondtam és megfogtam az üveget.Az üveg sokáig pörgött mire megállt. Vencelnél állt meg.
- Na Vencel.... Felelsz vagy mersz?
- Merek. - valaszolt. Tudtam hogy Panni bele van zúgva Vencelbe de hogy Vencel is Panniba..... Ezt valahogy ki kell derítenem.
- Csókold meg Pannit. - erre a mondatomra Panni elvörösödött Vencel pedig zavarba jött.Vencel odahajolt Pannihoz majd megcsókolta........ Már vagy öt perce csókolóztak amikor elváltak egymástól.
- Olyan cukik vagytok így együtt. - mosolyogtam elégedetten.
- Szerintem nyálas. - jelentette ki Bence.
- Hogy te semminek nem tudsz örülni.- néztem szúrós szemekkel Bencére.
- Ez van...... Na haladjunk tesó - utasította testvérét.Vencel megfogta az üveget és megforgatta.......... Tuskónál állt meg.
- Ben...... Felelsz vagy mersz?
- Én bátor vagyok...... Szóval merek. - húzta ki magát.
- Akkor mehet egyszerre több feladat is?
- Persze........ - válaszolt nyugodtan.
- Oké.... Most lesz majd a bál a suliba.
- Igen majd egy hónap múlva.
- Pontosan..... Elkell hívnod egy lányt hogy menjen veled....
- Ez eddig természetes - szakította félbe Vencelt.
- De még nincs vége...... Egész nap vele kell lenned.... Táncolnod és mutatkoznod kell vele.
- Ennyi? Ez könnyű. - nevetet Bence.
- Nem, ezt a lányt térden állva kell megkérdezned és miutánt igent mondott már pedig azt fog mert muszály....... Rengeteget fogtok táncolni és gyakorolni a bálra. De ez a lány nem lehet akárki....
- Oké..... Értem..... De.... Akkor ki az? - kérdezte Bence, de láttam az aggodalmat a szemében.
- Mira. - jelentette ki és egy huncut mosoly szaladt az arcára, amire Panni is elmosolyodott.
- Mi ???!! - kérdeztük egyszerre Bencével.
- Jól hallottátok.
- Én nem fogok ezzel mutatkozni - mondtuk megint csak egyszerre.
- De igen..... Akkor kezdhetnéd is.... Kérdezd meg. - szólt Panni. Jólvan ezt megjegyeztem. Még a barátnőm is ellenem szövetkezik.
- Jahhj.... Oké.... Essünk túl rajta. - sóhajtott Bence.Felálltam és ő letérdelt elém. Megfogta a kezemet és megkérdezte amit kellett. Természetesen igent mondtam....mivel muszály volt.....miután felállt, mélyen egymás szemébe néztünk. Egyszer csak Bence gyilkos szemekkel ránéz testvérére.
- Mi akkor most...... Ő.......megyünk.- dadogott Vencel miután meglátta hogy néz rá a testvére. Azzal megragadta Panni karját és már ott sem voltak.
- Ezt jól megszívtuk - sóhajtottam.
- Én remekül fogok szórakozni. - vigyorgott.
- Ezt hogy értsem? - kiváncsiskodtam.
- Egészen a bálig veled kell lennem....addig szivathatlak....meg hát, ennek a játszmának sincs még vége cicám. - mutatott az üvegre.
- Igen?..... Na ide figyelj Cicám - hansúlyoztam a Cicám szót - ha azt hiszed hogy megilyedek akkor nagyon tévedsz. Ha harc, hát legyen harc.- néztem mélyen a szemébe.
- Látom harapós kedvedben vagy..... Akkor folytassuk a játékot mersz vagy merszel. - mosolygott rám.
- Legyen..... - Azzal kezetfogtunk.Leültünk, és én már tervezgettem gonosz kis terveimet amivel megtudom majd szivatni. Majd meglátja, hogy nem jó dolog belém kötni.
YOU ARE READING
Dühít, De Szeretem /Befejezett/
RomanceEz a történet egy Míriam nevű lányról szól, aki középiskolába jár. Új barátai lesznek és új ellenségei. Meg persze barátságból kialakuló szerelmek. Vajon végül ki lesz az igazi? 2017. 08. 29. #6 in Romantikus 2017. 08. 30. #5 2017. 09. 03. # 3