Reggel szomorúan keltem fel. Egész este sírtam. Megalázottnak, gyávának és gyengének éreztem magam. Még mindig nem tudtam feldolgozni hogy, hogy tehette ezt velem. Mind ezt érzelem mentesen csinálta minha természetes lenne. Pedig nem az...közel sem természetes hogy megaláz. Utálom....ha eszembejut a neve vagy bármi vele kapcsolatos dolog urrá lesz rajtam a gyűlölet. Szerencsére ma szombat van és nem kell látnom......
Megreggeliztem, majd leültem filmet nézni. Már végig néztem két csöpögős romantikus filmet, mikor jött egy üzenetem.Bence:
Szia! Hogy vagy?
Mira:
Megalázol és még van képed rámírni és megkérdezni hogy jól vagyok-e?!
Bence:
Mivel aláztalak meg?? Lemaradtam valamirő??
Mira:
Annyira tuskó vagy.....most eljátszod hogy nem emlékszel semmire és mintha semmi sem történt volna rámírsz....
Bence:
Elmondanád végre hogy mit csináltam??
Mira:
Tudtommal tegnap megcsókoltál aztán pedig megaláztál....
Bence:
"Tudtommal" tegnap te sem ellenkeztél mikor megcsókoltalak......szóval nem értelek...
Mira:
Igaz....nem ellentkeztem.....mert naiv voltam....de mindegy nem erről van szó...hanem amiket utána a fejemhez vágtál.....
Bence:
Most komolyan azért sértődtél meg?
Mira:
Most ezt komolyan megkérdezted..??!
Tudod mit? Hagyjuk......nem akarok veled beszélni......
Bence:
Várj Mira!!!
Mira:
Mondjad.....de gyorsan nem érek rá....
Bence:
Ugye tudod hogy úgy is beszélned kell velem mert próbáink még lesznek a bálig és te vagy a párom.....emlékszel???
Mira:
Á....igen.....erről jut eszembe......nem leszek a párod!!
Bence:
Fogadás....feladat ahogy tetszik....tudod amit meg kell csinálni.
Mira:
Kivéve ha én azt mondom hogy nem akarok táncolni......legalábbis veled nem....
Bence:
Mira, ne csináld már......azt hittem te más vagy....
Mira:
Más?! Hogy érted azt hogy más?! Hogy hagyom hogy hülyét csinálj belőlem úgy más?! Vagy hogy naiv vagyok és játszadozni és szórakozni tudsz velem???!! Mert akkor nagyot tévedtél.
Bence:
Nem úgy gondoltam,....hanem hogy nem sértődsz be olyan könnyen....és ha van egy feladatod azt teljesíted bármi is történik......
Mira:
Ez van......tévedtél.......menjél szépen és keress magadnak másik párt.....segítek....ott van például Eszter..
Bence:
Félsz hogy mi lenne hogy ha te lennél a párom?....Ennyire gyáva vagy??....Nem tudsz magadért kiállni?? Tudod mit ?...meg is kérdezem Esztit....
Mira:
Ha ezeket a dolgokat gondolod amiket leírtál akkor nagyon tévedsz.....nem ismersz te igazán.....várj csak míg rá jössz milyen is vagyok valójában... De azt megmánod hogy így bántál velem az biztos...sok sikert Esztihez...
Bence:
Kiváncsi vagyok hogy mi az a dolog amiért megbánnám.....kösz meglesz...keress magadnak valaki mást te is.....viszlát CICA....
Mira:
Utállak.......Hogy lehet valaki ekkora bunkó?! Na de várjon csak.....meglátja hogy milyen is vagyok valójában. A holnapi próbán el is kezdem...Küzdeni fog még a becsületemért......
YOU ARE READING
Dühít, De Szeretem /Befejezett/
RomanceEz a történet egy Míriam nevű lányról szól, aki középiskolába jár. Új barátai lesznek és új ellenségei. Meg persze barátságból kialakuló szerelmek. Vajon végül ki lesz az igazi? 2017. 08. 29. #6 in Romantikus 2017. 08. 30. #5 2017. 09. 03. # 3