1.Nyári szünet

11.5K 315 1
                                    

Már csak egy hét van vissza a nyáriszünetből. Ezen a héten megyek gólyatáborba. Már nagyon várom, de egyben egy kicsit félek is. Még szerencse hogy Niki is ott lesz.

Ma elmentem edzésre szokásom szerint , a 8-órási busszal . Nagyon jó volt ez az edzés is akár csak a többi.
Mikor bementem az öltözőbe láttam hogy SMS-t kaptam.

Niki:
Szia Miri !! :). Tali kettőkor a városba ?

Miri
Szia !! Kettő lesz , sietek.

Niki
Oksi , akkor kettőkor a fagyizónál.

Sietnem kellene ha oda akarok érni. Már fél kettő és még át sem öltöztem. Gyorsan felvettem a ruháimat, megcsináltam a hajamat és már indultam is.

20 perc séta után ide is értem, de Nikit nem látom sehol. Egyszer csak valaki rámugrik hátulról. Ijedten fordulok hátra mikor meglátom hogya csak Panni és Niki az .
- Sziaa Miriii !! - kiabálta Panni
- Sziasztok ! Ti sosem szoktok le az ijesztgetésről?- kérdeztem egy kicsit mérgesen.
- Ahhj Miri ... Ne izélj már ! Gyere menjünk inkább együnk egy fagyit -mondta Niki.
- Jó.... menjünk - mondtam beleegyezően.

Odamentünk a fagyishoz és mindegyikőnk kért két - két gombócot. Én joghurt és csokit kértem , Niki epret és csokit míg Panni barackot és citromot. Elkezdtünk sétálgatni.
- Nem megyünk el körülnézni valamelyik boltba nézni valamilyen ruhát? - kérdezte Niki.
- Jaj, tényleg hisz hétvégén
gólyatábor - mondam hirtelen egy kicsit ijedten.
- Jó, felőlem mehetünk - válaszolta Panni.

Bementünk az egyik ruhaboltba és kinéztünk egy pólót ami mind hármunknak tetszett. Ez lett az egyenpólónk. Piros volt egy nagy mosolygós fejjel a közepén.

- Remélem találkozok majd egy helyes sráccal és nem lesznek ilyen plázacicák az osztályba. - szólalt meg Panni.
- Én is remélem a plázamacskás dolgot a másik része nem nagyon lényeg. Úgy se érdeklek senkit. - mondtam szomorúan.
- Jaj, ne legyél már ilyen. Legyen önbizalmad. Figyeld meg találsz valakit.

Még beszélgettünk egy kicsit majd elindultunk haza. Elmentem aludni nem is selytve hogy mi lesz a gólyatáborba. Reménykedem hogy minden jó lesz.

Dühít, De Szeretem /Befejezett/Where stories live. Discover now