A mai nap nagyon kivételesnek igérkezett. Már abból a szempontból is, hogy magabiztosan és boldogan keltem fel. Örömmel töltött el a tudat hogy megleckéztethetem Bencét. De egyedül nem fog menni.....ezért korán felkeltem és már tegnap megbeszéltem Fruzsival hogy jöjjön át és segítsen.
Nem kellett sokat várnom mert éppen hogy megreggeliztem, megszólalt a csengő...... Be engedtem Fruzsit és felrohantunk a szobábma. Elmeséltem neki mégegyszer mindent részletesen.
- Az nem lehetséges hogy tetszel neki?-nézett rám mosolyogva.
- Nem hinném...akkor miért csinálná ezt? - nevettem, mert abban a pillanatban elég hülyén hangzott ez a kérdés.
- Pont azért mert nem tudja másképp kifejezni az érzelmeit.
- Ő egy érzéketlen tuskó....milyen érzelmekről beszélsz? - amint meghallottam ezt a szót mégjobban előtört belőlem a gúnyos kacagás.
- Jó, rendben. Hiszek neked. De azért kikellene deríteni hogy féltékenykedik-e vagy valami...
- Igaz....és ha kiderülne esetleg, hogy kicsit tetszem neki..
- Akkor te is egyszerűbben megleckéztetnéd.
- Pontosan. - mosolyogtam.
- Akkor kezdjük a ruháddal.....vegyél fel valami feltűnőt....aztán menjünk.
- Jó ötlet...Gyorsan felöltöztem....bár az összeállításom kicsit talán kirívóra sikeredett, de most ez csak jól jön......
Pont beértünk becsengetésre a suliba és már kezdődött is az óra. Fruzsi megbeszélte Petivel hogy ha szükséges akkor eljátsza hogy mi együtt vagyunk....
- Na gyerekek, ma egy rendhagyó táncpróbánk lesz. Arról fog szólni hogy új párokat fogunk választani. Olyanokat választok össze akik jól mozognak együtt. Szóval mindenki táncoljon mindenkivel. Én figyelek. Hajrá ! - mondta tanárnő nagy lelkesedéssel.
Fel is álltunk, és már kezdtünk is. Én persze Petinek voltam a párja. Bence pedig Esztinek. De végig minket figyelt. Nem véletlen táncoltunk ennyire közel egymáshoz Petivel. Jól elszórakoztunk, és már csak Bencével nem táncoltam. Egyszercsak odalépett mellénk.
- Bocs..lekérhetném? - próbált egy kicsit udvarias lenni.
- Persze. - mosolygott Peti majd el is ment.
- Akkor táncoljunk. - sóhajtott egyet miközben végig mért.
- Rendben. Kezdjük. - szóltam közömbösen. Erre ő csak megforgatta a szemeit és elkezdtünk táncolni, de azért a távolságot megtartva köztünk.
Kis idő múlva megszólalt.
- Egyébként..... Ti ketten.....izé....tudod.. Mindegy hagyjuk. - beszélt össze vissza.
- Mondjad csak. Hallgatlak. - mondtam magabiztosan.
- Csak azt akartam kérdezni hogy ti most akkor együtt vagytok Petivel?
- Nem. Csak nagyon jóban vagyunk. - mosolyogtam. El sem hiszem... Hiszen féltékenykedik.
- Á, szóval így viselkedsz azokkal akikkel jóban vagy? Értem... Nekünk se kellene rossz viszonyba lennünk. Csak hát, ez így nem működik hogy belém vagy zúgva de nekem meg nem tetszel. - előjött a bunkó Bence. Akkor kezdjük a csatát.
- Szerintem pedig, ez pont fordítva van. Belém szerettél és ezt nem tudod kezelni. - amint befejeztem a mondatot lekapcsolódott a lámba és felhangosították a zenét.
- Álmodban királylány. Csak szeretnéd ha úgy lenne. - vigyorodott el.
- Akkor az se zavar ha kicsit belevinnénk olyan mozdulatokat a táncba amihez nem két méter távolságból kell táncolni a másikkal? - mosolyodtam el. Én régen tanultam táncolni és most ez jól jön.
- Felőlem....nem fog semmi sem változni. - mondta lekezelően.
- Majd meglátjuk. - motyogtam.
- Mit mondtál?
- Á, semmit. Csak hogy akkor kezdjük.
Elkezdtünk közeledni egymáshoz, miközben felé lépdeltem azon gondolkoztam hogy miért pont így akarom visszaadni azt amit ő adott. Talán egy kicsit még érzek iránta valamit....Megálltunk egymáselőtt pár centire. Bence rárakta a kezét a csípőmre és közelebb húzott magához. Én megfogtam a vállát és elkezdtünk az ütemre mozogni. Már alig vártam hogy egy kicsit gyorsuljon a zene és elkezdhessem tervem megvalósítását. Nem kellett sokat várni. Kezemet átkaroltam a nyaka körül és hozzásimultam. Elkezdtem ringatni a csípőmet, amin ő egy kicsit meglepődött és lefagyott. Megfordultam így háttal áltam neki és szépen érzékien hozzádörgölőztem. Kezét rárakta a derekamra és követve a mozgásomat végig simított a testemen. Visszafordultam így pont vele szembe találtam magam. Mélyen nétztünk egymás szemébe. Hallottuk egymás lélegzetét és szívverését. Alig pár centi volt köztünk mikor homlokát az enyémnek nyomta és végig simított a karomon. A bőrömön bizsergést éreztem ahol megérintett. Tekintete a szemem és a szám között ingázott. Nem gondolkoztam csak közelebb hajoltam és egy puszit nyomtam a szájára. Ő hirtelen hátrébb lépett és zavarodottan nézett rám.
Még pár percig úgy álltunk majd megragadta a csuklóm és elkezdett maga után húzni egyenesen ki a teremből.Hova visz? Mit akar? Lehet hogy kérdőre von hogy mi volt ez és megint megaláz?
YOU ARE READING
Dühít, De Szeretem /Befejezett/
RomanceEz a történet egy Míriam nevű lányról szól, aki középiskolába jár. Új barátai lesznek és új ellenségei. Meg persze barátságból kialakuló szerelmek. Vajon végül ki lesz az igazi? 2017. 08. 29. #6 in Romantikus 2017. 08. 30. #5 2017. 09. 03. # 3