31. A bál napja

4.3K 199 3
                                    

Eljött a nagy nap. A bál napja. Szerencsére Fruzsi már meggyógyult, ezért átjön. A bál úgy is csak késő délután lesz, és szükségem van valakire akivel megbeszélhetem a dolgaimat.

Gyorsan kimentem a szobámból, hogy még eltudjak anyáéktól köszönni. Nagyon sokat dolgoznak mostanában. Csak reggelente látom őket, meg vasárnap.

- Szia kicsim! - köszöntött anya.
- Szia! - öleltem meg.
- Vigyázz magadra, majd este jövünk és majd mesélj mi volt a suliba. De most megyek mert apád már kint vár a kocsiba.
- Rendben. Köszönj el helyettem apától. Szia!
- Szia! - elköszönt, majd ki is rohant az ajtón.

Bementem a konyhába reggelizni, éppen végeztem, mikor csengettek. De akit ott láttam, arra nem számítottam.

- Szia...sziasztok! - motyogtam meglepetten.
- Szia Miri régen láttalak. - ölelt meg a barátnőm.
- Ti hogy hogy itt?
- Ja, igen. Gergővel itt találkoztam az ajtóban, Roli pedig velem jött.
- Ő, gyertek be akkor. - behívtam mindenkit, bár tudtam, hogy Gergő miért jött.

Elindultunk a nappali felé, mikor egyszer csak Fruzsi visszarántott.
- Menjetek csak. Nekem még beszédem van Mirivel. - erre a kijelentésre a fiúk csak összenéztek és megrántották a vállukat, majd leültek a kanapéra.
- Mi a baj? - kérdeztem, bár tudtam mit szeretne.
- Miért van itt Gergő? Mióta vagytok ennyire jóba? Miért lepődtél meg, hogy átjött? Pusztán csak ennyi kérdésem lenne.
- Hát.....a héten lettünk nagyon jó barátok mikor te még beteg voltál, és azért lepődtem meg mert nem számítottam rá. - válaszoltam halkan.
- Értem......és miért van itt? - faggatózott tovább.
- Ő.........azt nem tudom....vagyis...hát..talán sejtem, de nem vagyok benne biztos. - mondtam a lehető legbizonytalanabbul.
- Hallgatlak. Tudom hogy titkolsz valamit. - nézett rám afféle "úgy is megtudom mit nem mondasz el" szemekkel.
- Talán.....egy kicsit tetszik és lehet hogy kezdi észre venni, miközben neki Szilvi tetszik és mi csak barátok vagyunk - olyan gyorsan hadartam el ezt a mondatot ahogy csak tudtam.
- Tudtam. Olyan cukik lennétek pedig együtt. Mondd el neki. - mosolygott.
- Jó....elég lesz. Létszi ne játszd a kerítőnő szerepét. - mondtam, majd elindultam a nappaliba.

- Hol voltatok eddig ? - érdeklődött Roli miközben Fruzsit az ölébe ültette.
- A barátnőd nyomozósat játszott és mindenre kiváncsi volt - ránéztem Fruzsira aki erre a kijelentésemre elmosolyodott. Nem tetszett ez a mosoly.
- Szivem - itt rá nézett Rolira - mennünk kellene, mert neked még öltönyt kellene kölcsönöznünk. Csak megakartam nézni hogy mi újság Mirivel.
- Nekem mindegy. Akkor menjünk. - felállt kezet fogott Gergővel, majd elindultak az ajtó felé.
- Maradhattok még nyugodtan. Még ne menjetek el. - próbáltam ott tartani őket, de Fruzsi hajthatatlan ha elhatároz valamit.
-  Nem, sajnos mennünk kell. Sziasztok! - amint kimondta, már kint is voltak.
- Akkor csak ketten maradtunk - szólalt meg Gergő.
- Igen, azt hiszem.
- Nézünk filmet? - kérdezte mosolyogva.
- Ez jó ötlet - mondtam, majd lehuppantam mellé.

* * * * * * * * * * * *

Egész délelőtt beszélgettünk és filmeket néztünk. Örültem hogy nem kérdezett rá a tegnapiakra. Dehát ugye, ami késik, nem múlik.

- Megyek, felveszem a ruhámat meg megcsinálom a sminkem, aztán indulhatunk is. Te látom úgy is kész vagy.
- Rendben, menj csak. Itt megvárlak.

Bementem a szobámba, előkerestem a ruhámat, majd gyorsan levetkőztem és elkezdtem belebújni a tűzpiros, földigérő báliruhámba. Egyszer csak nyílott az ajtó.....

- Bocsi.....de nem láttad a.... - nem fejezte be a mondatát. Épp hogy felvettem, de a cipzárt nem sikerült hátul felhúznom.
- Semmi gond. Mit.....mit keresel? - kérdeztem zavarodottan.
- Már...i...igazából semmit. Nem olyan fontos. - nyökögte. Végig mért tetőtől talpig a szemével.
- Mi a baj? Miért nézel?
- Gyönyörű vagy - lépett be a szobába.
- Hát.....köszönöm. - elpirulhattam, mert elmosolyodott.
- Aranyos vagy mikor elpirulsz.
- Khhm - köszörültem meg a torkom zavartan - segítenél felhúzni a cipzárt? Nem érem el.
- Igen...... Igen, persze. - egyre közelebb jött, majd megállt a hátam mögött. A kezével végigsimított a hátamon amibe beleborzongtam, majd lassan felhúzta a cipzárt.
- Köszi - megfordultam így vele szembe álltam.
- Nincs mit - mondta halkan végig a szemembe nézve. Még percekig szemeztünk egymással, mikor észbekaptam és megtörtem a csendet.
- Kicsit ferde - nyúltam oda a csokornyakkendőjéhez - így nem lesz jó, ha tetszeni szeretnél Szilvinek - mosolyogtam.
- Mi van..... Hogy ha inkább más tetszik? - nézett mélyen a szemembe.
- Bár nem tudom ki az.... De ő is biztos jobban értékeli majd így.
- Pedig ismered..... Elég közel áll hozzád ez a személy. Mert ő...
- Jaj ne! Ne! Ne! Már ennyi az idő?! Elfogunk késni! - szakítottam félbe.
- Tényleg. Gyere menjünk! - megfogta a csuklómat, majd elindultunk gyorsan a suli felé.

* * * * * * * *

Tíz perc múlva meg is érkeztünk. Bence kint várt az ajtóba.

- Sziasztok! Ti megint együtt érkeztetek? - nézett ránk szúrós szemekkel.
- Nyugi haver! Már itt sem vagyok. Szilvi úgy is vár. - nyomott egy puszit az arcomra, majd elment.
- Egyébként szép vagy - mosolygott Bence.
- Köszönöm. Most különösen kedves vagy.
- Mindig kedves vagyok - vigyorgott.
- Igen.....persze..... Inkább menjünk be.

Mikor beléptünk a terembe már sötét volt és mindenki táncolt. A diszkó gömb fényei cikáztak a terembe, ezzel egy kis színt adva annak. Gyönyörködésemet Bence zavarta meg.

- Egyébként nem úgy volt, hogy Petivel jössz?
- A tanár nem engedte.
- Értem. De ha tehetted volna, akkor itt hagytál volna. - mosolygott.
- Te is. Úgy volt hogy Esztivel jössz.
- De nem vele jöttem, hanem veled. Egyébként azon gondolkodtam, hogy mi lenne ha, elásnánk a csatabárdot és barátok lennénk? - nézett rám abban reménykedve, hogy igent mondok.
- De csak ha nem leszel bunkó. - mosolyogtam.
- Ígérem, hogy rendes leszek.
- Akkor jó. Gyere menjünk.
- Táncoljunk - mondta majd közelebhúzott magához és elkezdtünk a zenére mozogni. Két számot táncoltunk végig mikor megjelent Gergő.
- Bocsi - kocogtatta meg Bence vállát - cserélünk párt egy szám erejéig?
- Legyen.... De semmi tapi - nevetett, majd elment Szilvivel.
- Gyere - odanyújtotta Gergő a kezét, majd közelebb húzott magához. Alig volt közöttünk egy centi. Rátette kezét a csípőmre, simogatva azt. Én pedig a nyaka köré fontam a kezem. Egyenesen egymás szemébe néztünk. Izzott köztünk a levegő.
- Tudod amit nálatok mondtam.... Hogy más tetszik....az a más...az te vagy.
- Hogy mi? - meglepett ez a kijelentése. Azt hittem rosszul hallok.
- Igen, gyönyörű vagy. Kedves, jószívű és humoros lány vagy. - ingázott a tekintete a szemem és a szám között.
- De neked nem...... - nem tudtam befejezni mert ajkait az enyémnek nyomta és lágyan megcsókolt.
- Bocsi, csak már nem bírtam tovább - mondta két levegő vétel között.
- Ez mi volt? - kérdeztem zavartan.
- Egy....egy csók?
- De barátok vagyunk.
- Tudom de.... - gondolkodás nélkül megcsókoltam. Vadul faltuk egymást, amíg el nem löktem magamtól.
- Sajnálom - suttogtam, majd elfutottam.

Mi volt ez? Hogy történhetett ez? Hisz mi csak barátok vagyunk.....voltunk... Vagy nem tudom. Teljesen összezavarodtam. Nem akarok megint úgy járni mint Bencével. Még szerencse hogy holnap szombat.

Dühít, De Szeretem /Befejezett/Where stories live. Discover now