Elérkezett a hétvége, azaz a gólyatábor napja. Megbeszéltük Nikivel és Jankával hogy reggel 8- kor találkozunk a buszmegállóba.
Felszálltunk a buszra és elindultunk Balatonalmádiba. Mikor megérkeztünk már mindenki ott volt.
- Jaj, de cuki az a srác - szólt izgatottan Janka.
- Nézd csak Mira! Jankának máris van kiszemeltje - mondta nevetve Niki .
- Ez nem vicces ..és egyébként sem a kiszemeltem csak cuki- mondta Janka kicsit durcásan.
- Ki az ? A barna hajú kék szemű?- kérdeztem kiváncsian.
- Nem a szőke -mondta már egy kicsit nyugodtabban Janka.
- Értem én hogy már a srácokat nézitek de mennünk kéne inkább a többiekhez - mondta sietősen Niki
- Igazad van - szoltunk egyszerre és már indultunk is a többiek felé.Mikor odaértünk már be is szolt nekünk egy lányokból álló banda.
Még nem is ismernek de már piszkálódnak . Általánosba is ez volt.- Nézzétek csajok megjöttek a lúzerek- kiabálta elég nagy hanggal az a szőkeség.
- A helyedben befognám a szám ha ennyire hülye lennék mint te hogy csak mások piszkálasához értesz , nem hogy a tanulással foglalkoznál hogy ne bukj meg! - szolt rá egy szemüveges srác majd odajött hozzánk.
- Sziasztok ne is foglalkozzatok Fannival, már általánosba is ezt csinálta.
- Szia köszi hogy megvédtél minket. De te honnan ismered őket ? - kérdeztem kiváncsian.
- Volt időm kiismerni hisz osztálytársam volt. A barátnőiről még nem sokat tudok , velük valöszínű hogy a nyáron ismerkedett meg. Nekik csak a nevüket tudom. - mondta a srác. - Ohh , erről jut eszembe . Még be sem mutatkoztam. Fehér Bendegúz vagyok de hívjatok Bendének.
- Így már mindent értünk . Egyébként én Janka vagyok ők pedig Niki és Mira. - mondta Janka.
- Örülök hogy megismerhettelek titeket . Már azt hittem csak ilyen plázamacskák lesznek az osztályban. - mondta Bende boldogan.
- Sziasztok bocsi megtudjátok mondani hogy merre van a 9. C ?- futott oda hozzánk egy lány sietősen.
- Igen persze . Várj mindjárt mondom . Ja igen , ez itt a 9 c.
- Oh köszi ... Akkor még időben ideértem . Egyébként Fruzsi vagyok.- mondta kicsit már nyugodtabban .
- Szia én Mira vagyok ők pedig Bende Janka és Niki.- mondtam kedvesen.
- Oh , banyeg ! - szólt rémülten Janka.
- Mi történt ? - kérdeztük egyszerre .
- El is felejtettem hogy én D - s vagyok . Most keresgélhetem az osztályom.
- Biztos hogy D-s vagy? - kérdezte Fruzsi
- Tudtommal. Miért?
- Mert a D-sek már elmentek a táborhelyükre és mindenhol van névsor olvasás. Kerestek volna téged.
- Akkor nem tudom . Ezt nem hiszem el . Akkor most mi lesz?- kérdezte Janka aggódva.
- Milyen Janka vagy? - kérdezte Bende
- Hajós . - felelte Janka.
- Akkor valószínűleg áthelyeztek , mert megnéztem az osztály névsort és emlékszem a nevedre.
- Jaj, dejó akkor egy osztályba leszünk ! - ugrált örömébe Janka.Még egy darabig beszélgettünk, majd elmentünk a táborhelyre.
Négy ötfős faházakban laktunk. Emeletes ágyak voltak benne és mindenkinek egy kis szekrény.
Este 10-kor volt takarodó . Addig még beszélgettünk. Majd elaludtunk.
Így telt a táborba érkezés napja.
YOU ARE READING
Dühít, De Szeretem /Befejezett/
RomanceEz a történet egy Míriam nevű lányról szól, aki középiskolába jár. Új barátai lesznek és új ellenségei. Meg persze barátságból kialakuló szerelmek. Vajon végül ki lesz az igazi? 2017. 08. 29. #6 in Romantikus 2017. 08. 30. #5 2017. 09. 03. # 3