24. Első randi

4.7K 208 1
                                    

Hazaértem és türelmetlenül vártam hogy Fruzsi megérkezzen, mert megígérte hogy segít készülődni.

Fél órát kellett várnom de megérkezett.
- Szia megjöttem - nézett be a szobámba.
- Igen látom, de gyere mert elfogok késni - rángattam be.
- Jó, rendben. Sietek. Van már valami elképzelésed?
- Igen én erre gondoltam - muttatam fel egy sötét farmert és egy piros blúzt.
- Nem rossz....de szerintem inkább a kék inget vedd fel - javasolta.
- Felpróbálom aztán majd meglátjuk. - felvettem a nadrágot a kék inggel és egy magas szárú toncacipővel.
- Szerintem ez így jó lesz. De most gyere meg kell csinálnunk a sminkedet. - rángatott be a fürdőszobába.
- De ne túl sokat - ellenkeztem. Nem nagyon szoktam magam sminkelni, és nem is nagyon szeretem.

Pár perc alatt a sminkem is kész lett. Még volt fél óránk addig leültünk a kanapéra beszélgetni. Egyszer csak kopogtak. Odafutottam, és...hát....meglepődtem.
- Szia! Miért vágsz ilyen ijedt arcot? - nézett rám kérdőn Bence.
- Szia....hogy,hogy ilyen korán itt vagy?
- Ja, igen. Bocsi, csak nem szetetek késni és már hozzászoktam hogy mindenhova korábban odaérek. De, baj? Még nem vagy kész? Mert akkor....
- Nem, semmi gond kész vagyok. - mosolyogtam zavarodottságán. Gyorsan befutottam majd elindultunk. Fruzsi ott maradt anyáékkal beszélgetni, mert az ő és az én szüleim nagyon jóban vannak.

Csendben sétáltunk, míg meg nem szakítottam a csendet.
- Hova megyünk ? - kiváncsiskodtam.
- Szeretnéd tudni? - mosolyodott el Bence.
- Igen !! - válaszoltam izgatottan.
- Meglepetés... - elnevette magát amint meglátta milyen fejet vágok. Azt hittem tényleg elmondja.
- De szemét vagy .... - bokszoltam vállba és sértődött fejet vágtam.
- Na, jó. Úgy is megérkeztünk. - mosolygott.
- Már nem érdekel.. - játszottam a sértődöttet.
- Tudom hogy kiváncsi vagy. Ismerlek. Tudom hogy tudni szeretnéd - suttogta a fülembe miközben hátulról átölelt.
- Nem. Tévedsz. - fordítottam neki hátat.
- Te tudod.... Akkor nem mondom meg. Majd randizom egyedül. Mielőtt megkérdezed hogy, hogyan. Majd megoldom valahogy. Na szia...jó szórakozást. - rám nézett majd elindult tovább. Tudtam hogy csak szórakozik, de most na. Érdekelt hogy hova megyünk.
- Várj....megyek veled. Igazad van érdekel. - futottam utána. Megállt és megfordult.
- Tudtam - suttogta, majd közelebb húzott magához és megcsókolt.

A délután folyamán elmentünk moziba, hamburgerezni és sétálni a tóhoz. Gyönyörű volt így sötétedésbe ahogy a naplemente tükröződött a víz felszínén. Ez lett az új kedvenc helyem. Este hét óra volt mikor Bence hazakísért. Megálltunk az ajtóba, megcsókolt és elköszönt. Megvárta amíg bemegyek majd elment.

Annyira szeretem ezt a srácot. Hogy lehetett egy ilyen rendes fiú tegnap még olyan bunkó. Nem értem ezt a hirtelen változást. De nem is érdekel. Az a lényeg, hogy most szeret.

Dühít, De Szeretem /Befejezett/Where stories live. Discover now