7.Bölüm

45 4 2
                                    

Baranın Ağızından...

Annem bana şaşkın yüz Ifadesi ile bakıyordu. Evet biraz ani oldu. Ama yapamam ben burda kaldıkca hep acı cekeceğim en iyisi gidip yaşanan herşeyi unutmak.

Gözde: oğlum ne gitmesi? Neyden bahsediyorsun sen?

Baran: gideceğim Anne. Üniverste icin zaten Amerikayı düşünüyorduk. Sende gitmemi istiyordun...sonra bu şirket işi beraber yaşama işi cıkınca unuttun ama ben unutmadım Anne! Ben gitmek istiyorum. Üniversteyi Amerikada okumak istiyorum hemde hemen!

Gözde: oğlum bir dur. Nasıl birden aklına geldi senin. Sen şirkette calışmakdan memnundun

Baran: değilim Anne işte değilim ya! Birkerede beni anla ya birkerede benim istediğimi yap!

Gözde: Baran kendine gel nasıl konuşuyorsun sen benimle!

Baran: bak sen istesende istemesende ben kararımı coktan verdim tamammı. Ben gidiyorum!

Diyip odama cıkıyorum hepimiz icin en iyisi buydu. Gitmem lazım hem kendim icin hemde Melda icin. Eğer uzak olursak hem o mutlu olur hemde benim kalbim daha fazla kırılmaz. Hatta dur bu güzel haberi ona hemen vermem lazım en azından yüzü biraz güler.

Meldanın Ağızından...

Akın ile akşam yemeğine gidecektik onun icin dolabımı acmış ne giyeceğimi secmeye calışıyordum. Birden odama Baran giriyor hemen ona doğru dönüyorum.

Melda: ne yapıyorsun sen?

Baran: sana söylemem gereken birşey var...

Melda: benimde işim var görüyorsun...

Onu sinir etmek icin akşam Akın ile dışarı cıkacağımı söylüyorum.

Melda: akşam Akın ile yemeğe gideceğiz de ondan ....

Diyip sırıtıyorum. Sinir olacağını tahmin etmiştim ama Baranın yüzünde sinirden cok üzüntülü bir ifade var.

Baran: ne güzel...

Ne güzel mi dedi o? Nasıl ya neden? Baran iyimisin sen? Akın diyorum! Yemek diyorum! Sen nasıl ne güzel dersin ya?!

Melda: ne güzel?

Baran: evet...sen mutlu oluyorsan..gerisi önemli değil

Off duygu sömürüsü yapmak icin mi geldin Baran ya? Hic cekemem şu an seni.

Melda: teşekkür ederim ama şimdi izin verirsen hazırlanmam lazım.

Baran: bende sana seni dahada mutlu edecek bir haber verecektim

Ne söyleyecektiki şimdi? Ilgimi ceksede umursamazmış gibi davranıyorum.

Melda: sonra söylersin nasıl olsa burdasın

Birat sustuktan sonra konuşuyor

Baran: .......değilim......

Ne dedi o? Nasıl değilim? O nedemek ya?!

Melda: nasıl?

Baran: bende tam bunu söylemeye gelmiştim zaten...

Melda:...neyi?

Baran: ben gidiyorum Melda

Ne? Nereye gidiyor? Neden gidiyor? Ama gitme...ben senin gitmeni istemiyorum....şaka herhalde...

Melda: ne?...n..nereye neden?

Baran: Üniverste icin Amerikaya....üzülme sen zaten bunu istiyordun değil mi?

Güneşin YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin