2. Sezon ilk tanıtım

43 3 0
                                    

~ artık herhangi bir hayale kucak açamayacak kadar yorgunum...~

2. Sezonun ilk bölümünden bir kesit...

----

Baran: Taylan sakin olurmusun...

Taylan: sen herşeyi maffettin pislik herif! Herşeyin icine sıctın aferin sana!

Sahte birşekilde alkışlıyor beni

Baran: ne oldu ya? Ne yapmışım ben?

Taylan: sen pisliksin oğlum! Herşeyi bok ettin!

Ee yeter ama ne hakla beni böyle yargılıyor ya?! Sesimi yükseltiyorum ve bende onu itiyorum.

Baran: ne yaptım ben söyle!

Taylan: MELDA HAMILE!

Sanki birden etrafımdaki herşey susmuş...sadece Taylanı duyuyorum...Melda hamile...yok artık...bana şu an vicdan azabı cektirmek istiyordu galiba...değil mi? Gülmeye başlıyorum.

Baran: yok artık...

Gözlerini bile kırpmıyor.

Taylan: Melda hamile! Senin onu nikah masasında terk ettiğin gün o sana bebeğinizi vericekti bok herif!

Baran: a...ama olmaz ki...n..nasıl oldu?

Taylan sahte bir kahkaha atıyor

Taylan: herhalde nasıl olduğunu sen benden iyi bilirsin!

O gece!....Meldanın benim olduğu gece

FLASHBACK

Melda: lütfen birşey sorma, sadece biz olalım bu gece

Baran: Melda sen ne diyorsun?

Melda: senin olmak istiyorum Baran...bu gece bizim gecemiz olsun!

FLASHBACK SON

B...ben Meldayı sadece terk etmedim...ben Meldayı resmen öldürdüm. A...ama bilmiyordum ki ben...ben bilsem hic onu bırakırmıyım? Bırakabilirmiyim?! Ben onun icin kendi canımdan vazgecerim...ama sorunda bu ya benim canımı değil onun canını istediler...hemde bebeğimizinde...b..benim bir bebeğim mi var şimdi?...Melda ile bana ait bir parca? Meldanın icinde büyüyor? Sadece bana ve ona ait olan birşey?....Allahım bu nasıl bir mucize...bu nasıl bir duygu... yanımda bana hakaret eden Taylanı bile duymuyorum...ama kendi ic sesimi cok iyi duyuyorum...bana küfürler ediyordu. Ben nasıl bir pislik yaptım böyle? Ben bunu Meldaya nasıl yaptım...ben onu nasıl bıraktım...nasıl vazgectim. Yere cöküyorum ve biriken gözyaşlarımı serbest bırakıyorum...

----




Güneşin YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin