47.Bölüm

36 0 0
                                    

Baran'ın ağızından...

Duyduğum sesle arkamı dönüyorum. Melda! Melda hayır olamaz. Melda merdivenden düşmüştü. Ne yapacağımı şaşırıyorum. Hemen yanına koşup başını yerden kaldırıyorum. Aşkım, hayır ne olur yapma bunu bana.

Baran: Melda!, Melda iyimisin?!

Yavaşca gözlerini acıyor. Konuşmakta cok zorlanıyordu.

Melda:...Y...Yağmur...

Hayır! Hayır, Hayır, Hayır. Olamaz, olmayacak! Yağmura hic birşey olmayacak. Yerde kan falan yoktu. Bu iyi birşey değil mi? Meldanın kanaması olmadığına göre Yağmur iyi demek oluyor değil mi?! Neden yinede icimde bukadar büyük bir korku var benim?!

Baran: iyisiniz, ikinizde iyi olucaksınız merak etme, sakın yorma kendini! Taylan araba cabuk!

Taylan arabayı calıştırmak icin dışarı koşarken bende Meldayı kucağıma alıyorum. Hic birşey olmayacak buna izin vermeyeceğim!. Meldayla hemen arka koltuğa geciyorum. Taylan sürücü koltuğundaydı Yaseminde onun yanında. Hızlıca hastaneye doğru gidiyoruz. Geldiğimizde hemen Meldayı yeniden kucağıma alıp koşarak hastaneye giriyorum.

Baran: doktor! Cabuk!

Doktorlar sedyeyle hemen yanımıza geliyor. Meldayı yavaşca sedyeye yatırıyorum.

Baran: hamile, merdivenlerden düştü. Iyi olucak değil mi?! Iyileştirin onu!

Doktor: hemen Başak hanıma haber verin

Baran: bana bak iyi olucak değil mi?!

Doktor beni duymazdan geliyordu Meldayı bir odaya alıyorlar girmrek istiyorum ama engel oluyorlar. Allahım sen onları koru. Eğer birine birşey olursa ben yaşıyamam. Taylan yanıma gelip bana sarılıyor.

Taylan: sakin ol birşey olmayacak.

Gözyaşlarıma engel olamıyorum. Onsuz, onlarsız yaşama düşüncesi bile beni delirtiyor. Cok uzun sürdü bu artık, ne yapıyorlar lan bukadar uzun icerde?! Ameliyata falanda almadılar cıldırıcam yeter. Sonunda Başak hanım odadan cıkıyor.

Baran: Başak hanım ne olur bana iyi şeyler söyleyin! Melda iyi mi?

Başak: merak etme Melda gayet iyi.

Ohh sonunda rahatlıyorum.

Baran: peki Yağmur?! Kızım?!

Başak: sakin ol ikiside cok iyi.

Allahım sana şükürler olsun.

Başak: istersen görebilirsin, bende birazdan gerekli bilgileri vermek icin yanınıza gelicem.

Başak hanıma teşekkür edip hemen Meldanın yanına gidiyorum. Onu görünce hemen kollarımın arasına alıyorum ve saclarının icine öpücükler bırakıyorum.

Baran: cok korktum size birşey olucak diye!

Melda: iyiz biz...

Bırakamıyorum onu. Sanki bırakırsam birşey olacakmış gibi. Meldanın karnına eğilip bu sefer karnına öpücükler bırakıyorum. Bu sırada Başak hanım yanımıza geliyor.

Başak: iyimisin Meldacım?

Melda: iyim Başak hanım teşekkür ederim.

Başak: dikkat etmen lazım Melda, bu iki oldu birdahakine bukadar şanslı olmayabilirsiniz. Kendini yormaman lazım, stresstende uzak durman lazım...3 ay kaldı doğuma sabredin biraz...

Güneşin YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin