Baranın ağızından...
Meldanın peşinden gidiyorum. Otoparkta iki tane adam Meldayı bayıltıp bir arabaya koyuyor. Arabanın peşinden koşuyorum ama yakalayamıyorum. Allah kahretsin Meldayı kacırdılar!. Sinirden Kafama vuruyorum. Öldüreceğim onları! Kim neden Meldayı kacırır. Hemen mekana geri dönüyorum ve herkesi kovuyorum.
Baran: Party bitti herkes burayı cabuk terk etsin haydi!
Herkes bana tuhaf tuhaf bakarken ben cıldırmak üzereydim.
Baran: ya ne bakıyorsunuz defolun!
Bağırmıştım. Yavaş yavaş herkes gidiyordu. Annemler bana tuhaf tuhaf bakıp yanıma geliyorlar. Herkes gittiğinde Annem konuşmaya başlıyor.
Gözde: oğlum ne oldu?
Annemi duymazdan gelip hemen Dayıma konuşuyorum.
Baran: Dayı yalvarırım birşey yap lütfen
Dayım bana anlamsızca bakıyordu.
Bülent: Aslanım ne oldu?
Baran: Meldayı kacırdılar Adamları görmedim peşlerinden koştum ama yetişemedim lütfen birşey yap Meldayı getir Dayı.
Ben cok endişeliydim. Herkes bu söylediklerimin üzerine şok geciriyordu ve diyecek birşey bulamıyordu. Dayım soğukkanlı olmaya calışıyordu ama yüzündeki ifadeyi görmemek elde değildi.
Bülent: Baran, oğlum...sen ne dediğinin farkındamısın?...ne demek Meldayı kacırdılar?!
Baran: ya bilmiyorum Dayı. Iki tane Adam geldi bayılttı arabaya koyup gittiler işte!
Taylan: lan benim kuzenimi kim kacırır lan kim?! Ben adamı maffederim!
Bülent: ben biliyorum kim yaptı...
Dayım okadar sinirli bakıyorduki ben bile korkmuştum.
Taylan: kim Dayı? Söyle ben onun canını kendi ellerimle alacağım
Bülent: alamazsın Taylan...alamazsın oğlum...
Taylan: öyle bir alırım ki herkes görür
Bülent: alamazsın ....cünkü bunu yapan Doğan
Dayımın bu sözleri üzerine hepimiz ona şoklar icinde bakıyorduk.
Gözde: sacmalama Abi!
Taylan: yani Doğan Dayım böyle birşey yapmaz...
Bülent: öyle bir yapar ki!
Doğanın ağızından...
Evde oturuyordum birden Abim arıyor. Ha doğru ya bugün Baranın doğum günüydü Baran hediyemi almış olmalı...Abimde cıldırmış. Telefonu cok bekletmeden acıyorum
Doğan: buyrun Bülent bey
Bülent: lan şerefsiz kızım nerede hemen söyle!
Ne demek kızım nerde? Bu ne alaka şimdi?
Doğan: anlamadım?
Bülent: bal gibi anladın. Bak bana kızımı ver seni kendi ellerimle öldürürüm anladınmı?
Meldaya birşey mi oldu? Endişelenmiştim
Doğan: Meldaya birşey mi oldu?!
Bülent: lan bilmemezlikten gelip beni daha fazla cıldırtma Meldayı senin kacırdığını biliyorum! Bana hemen kızımı ver!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşin Yüzü
Storie d'amoreKadın ve Adam birbirlerinin kim olduklarını bilmeden birbirlerine aşık olurlar. Peki ya kuzen olduklarını öğrendiklerinde ne yapacaklar? Seni seviyorum... Bu Kelimeyi ilk ve son defa söyliyeceğimi nerden bilebilirdim ki? Duvarlar üstüme üstüme geliy...