1 Ay sonra:
Meldanın ağızından...
Bugün tam bir ay oldu... Baranın Babasının ölümünden...intharından sonra bir ay!...o günden sonra herşey cok değişti. Baran bir kilinikdeydi her nekadar iyim dese bile Babası gözü önünde kendini vurmuş bir insan...nekadar iyi olabilirki?...bugün Baran geri geliyordu...onu cok özlemiştim..inşallah iyidir. Şu an hepimiz kapıda Baranı bekliyorduk geldiğinde teker teker hepimize sarılıyor. Sıra bendeydi. Barana sıkı sıkı sarılıyorum.
Bülent: iyimisin oğlum?
Baran gülümsüyor.
Baran: cok iyim Dayı. Gayet iyim daha iyi olamazdım herhalde...
Baran iyi değildi. Bu söylediklerini gülümsiyerek söylese bile icten ice neler yaşadığını görebiliyorum ben.
Baran: şimdi sizden izin istiyorum malum...acım büyük...
Resmen dalga geciyordu... Baranı cok sıkmamak icin Babam odasına gitmesine izin veriyor. Baranda odasına geciyor. Baran odasına gectikten sonra bende Taylanla kendi odama geciyorum. O da Baranın davranışlarına şaşırmıştı...
Melda: cok tuhaf değil mi?...sanki Baran değilmiş gibi hissediyorum...
Taylan: tuhaf,...tuhaf ama yaşadığı travma cok büyük...yani bu davranışlarıda yaşadığı şey icin gayet normal.
Öyle tabi. Ama ben benim Baranımı istiyorum.
Melda: hep böyle mi olacak artık?
Taylan: kuzucum sen neden üzüyorsun kendini...Baran toplayacak kendini tabi, ama zamana ihtiyacı var
Belkide Taylan hakklıydı ama ben yinede şu an Baranın yanına gidip onunla konuşmak istiyorum. Halamların köşküne geciyorum. Halam Baranın aksine gayet normaldi kocasının ölümü onu etkilememişti. Baranın odasına giriyorum. Telefonu ile uğraşıyordu ben gelince bıraktı ve ayağa kalktı.
Baran: oooo Prenses naber nasılsın?
Nefret ediyorum bu alaycı ses tonundan.
Melda: ben iyim ama sen?
Baran: kendimi hic bukadar iyi hissetmemiştim desem?
Hayır. Yalan. Sen iyi değilsin Baran.
Melda: inanmam
Baran: vallahi iyim kız
Kız mı? Off Baran ne oldu sana.
Melda: değilsin ben senin gözlerine bakınca anlıyorum...ben eski Baranı istiyorum...
Baran: Ali inthar etmeden önceki Baranımı?
Tamda bundan bahsediyorum. Sanki duyguları yokmuş gibi davranıyor.
Melda: hayır. Duygusal ama bir okadarda soğukkanlı, şevkatli vicdanlı, ailesi icin herşeyi yapan, koruyucu Baranı....sevdiğim Baranı
Alay edici bir şekilde gülüyor.
Baran: sen insan severmiydin ya?
Melda: ne diyorsun sen Baran ya?
Baran: sen kendinden başka kimseyi sevmezsin ki kızım...bu dünyadaki herkes gibi.
Melda: doğru düzgün konuş Baran!
Baran: öpüşelim belki o eski Baran geri döner ha ne dersin? Bence cok mantıklı.
Baran bana yaklaşıyor ne yapıyordu bu ya. Böyle yapınca ondan nefret ediyordum. Hemen sertce onu geri itiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşin Yüzü
RomantizmKadın ve Adam birbirlerinin kim olduklarını bilmeden birbirlerine aşık olurlar. Peki ya kuzen olduklarını öğrendiklerinde ne yapacaklar? Seni seviyorum... Bu Kelimeyi ilk ve son defa söyliyeceğimi nerden bilebilirdim ki? Duvarlar üstüme üstüme geliy...