Baranın ağızından...
Biz Melda ile şoklar icinde Babama bakıyoruz. Bu adam beni delirtiyordu pislik! Meldanın elini bırakıp Babamın üstüne yürüyüp yüzüne bir yumruk geciriyorum. Tam dövmeye başlayacakken 3 tane silahlı adam beni cekiyor ve tutuyor belliki Babamın adamları.
Baran: Adammısın lan sen! Yanlız cıksana karşıma!
Ali: Vallah bir taşta iki kuş vurduk...
Aklıma Melda geliyor hemen ona ceviriyorum bakışlarımı. Onu da iki tane adam tutmuştu gitmemesi icin.
Baran: bak...beni al...bana ne istersen yap...
Gözlerim doluyor başımı yine Meldaya cevirip ona bakıyorum. Ağlıyordu...o bunları hakk etmiyor...konuşmama devam ediyorum.
Baran:......ama.....
Gözümden bir yaş düşüyor.
Baran:...onu bırak onun bu konuyla hicbir ilgisi yok!
Ali: merak etme oğlum size birşey olmayacak.....ha tabi Bülent bey buna izin vermezse olmayacak....
Baran: şerefsizsin, pisliksin bu hayatta en nefret ettiğim insansın!
Ali: Arkadaşlar Melda ile Baranı artık götürelim haydi.
Adamlar bizi kücücük bir Odaya kilitliyor. En azından Ellerimizi ayaklarımızı bağlamadıkar. Odaya kilitledikten sonra yanımdaki cok korkan Meldaya sıkıca sarılıyorum.
Baran: korkma Prenses korkma...bak ben yanındayım...sana birşey olmasına izin vermem merak etme.
Ayrılıp koca gözlerini benimkilere dikiyor.
Melda: ya burdan cıkamazsak?
Işıltı sacan o gözlerinde yaşlar vardı.
Baran: cıkacağız merak etme
Meldayı rahatlatmak icin Yere oturturuyorum bende yanına oturuyorum
Alinin ağızından...
Cok komik. Doğan ve Bülent Mertoğuluna bak sen. Kendilerini cok zeki zannediyorlar ben adamı böyle maffederim işte
FLASHBACK
Doğan Alinin yanına gelir konuşurlarken Bülent gelir ve Aliyi dövmeye başlar onu silah ile tehdit edip Meldayı ister ama Alinin adamları gelip Bülenti ve Doğanı Aliden uzaklaştırır.
Ali: bukadar kolay lokmamı sandınız lan siz beni?! Bundan sonra Melda ölmesin diye dua edeceksiniz ikinizde! Şimdi yıkılın karşımdan.
Doğan ve Bülent Aliye küfür ederek sinirli birşekilde mekanı terk ederler. Ali ise Meldanın olduğu yere geri döner ve Melda ile Baranı kacarken yakalar.
FLASHBACK SON
Gerizekalılar. Artık iki cocuklarıda elimde bakalım bu sefer ne yapacaksın Bülent Mertoğulu.
Bülentin ağızından...
Ben bu adamı sonunda geberteceğim. Yemin ederim geberteceğim. Sinirimden yerdeki taşlara tekme atıyorum Doğan beni sakinleştirmeye calışıyor.
Doğan: Abi dur sakin ol!
Bu beni dahada sinir ediyordu
Bülent: nasıl sakin olayım ha?! Duymadın mı?! Beni kızımın hayatı ile tehdit ediyor!
Doğan: tamam dur merak etme kurtaracağız Meldayı.
Bülent: kızımı bir alayım varya o pici kendi ellerim ile geberteceğim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşin Yüzü
RomanceKadın ve Adam birbirlerinin kim olduklarını bilmeden birbirlerine aşık olurlar. Peki ya kuzen olduklarını öğrendiklerinde ne yapacaklar? Seni seviyorum... Bu Kelimeyi ilk ve son defa söyliyeceğimi nerden bilebilirdim ki? Duvarlar üstüme üstüme geliy...