1 Ay sonra
Melda'nın ağızından...
Sabah aslında yüzüme vuran güneş ile uyanmak isterdim...ama cok daha güzel birşekilde uyanıyorum, cünkü bir Anne icin en güzel sabah kızının sesini duyup uyanmaktır. Yağmurun ağlamasını duyunca hemen uyanıyorum ve onu kucağıma alıyorum. Benim güzel kızım uyanmış mı? Baranı uyandırmamak icin odadan cıkıyorum, paşamızın ruhu bile duymuyor. Yağmurla birlikte salona iniyorum. Ilk önce senin karnını doyuralım, sonra altını değiştirelim ve hazırlanalım, güzelleşelim değil mi Annecim? Yağmuru emzirdikten sonra altını değiştiriyorum. Sonrada güzelce giydiriyorum kızımı. Baran hala uyanmadı, gidip uyandıralım bari. Yağmurla birlikte odamıza cıkıyorum. Yağmuru yavaşca Baranın yanına yatırıyorum ve fotoğraflarını cekiyorum. Off bukadar tatlılık cok fazla değil mi ya? Baran yavaş yavaş gözlerini acıyor. Yanında Yağmuru görünce hemen tebessüm ediyor.
Baran: işte şimdi gün gercekten aydın
Yağmuru kucağına alıp sevmeye başlıyor. Bende yanlarına gidiyorum.
Melda: aşkım yeni emzirdim dikkat et üstüne kusmasın.
Baran: kussun ya, ben yerim onu.
Off bu artık tatlımıydı değilmiydi siz karar verin. Baran cok iyi bir Baba, kendimi cok şanslı hissediyorum. Yağmurla oynarken benimle konuşmaya başlıyor.
Baran: ne yapalım bugün?
Melda: senin işlerin yok mu?
Taylanla birlikte bir şirket almışlardı orayı kurmakla meşkullar.
Baran: aman boşver işi, ben bugün hayatımın en değerli iki varlıklarıyla zaman gecirmek istiyorum.
Melda: ama biliyorsun, iki gün sonra Yasemin ve Taylan evleniyor. Yarın kına var hazırlıklarda yardım etmem lazım.
Baran Yağmuru kucağına alıp mutfağa iniyor. Bende peşinden yürüyorum. Bir kac kahvaltılık cıkarıyor ve masaya koyuyor.
Baran: ilk önce güzel bir kahvaltı yapalım.
Işini kolaylaştırmak icin Yağmuru almak istiyorum ama vermiyor.
Baran: kimse ayıramaz bizi.
Melda: bana bak! Kıskanıyorum.
Baran: benim güzel Prensesim kıskanma.
Beni öpmeye başlıyor.
Baran: ya istersen Taylanlara haber ver gelip Yağmuru alsınlar...bizde...biraz hasret gidersek.
Yine beni öpüyor. Kendimi geri cekip Yağmuru ondan alıyorum.
Melda: bugün olmaz sevgilim.
Yağmuru beşiğine yatırmak icin salona yürürken arkamdan sesleniyor.
Baran: ha yarın olur ama değil mi?
Sapık ya. Yağmuru beşiğine koyup Barana Masayı kurmasında yardımcı oluyorum. Herşey hazır olunca birlikte kahvaltımızı yapmaya başlıyoruz. Baran birden yaptığım Menemene takılıyor.
Baran: Prenses sen buna soğan mı koydun?
Melda: Aşkım yapma, bunun tadını soğan veriyor zaten...al ye şunu.
Ekmekle birlikte kocaman bir parcayı ağızına sokuyorum birden ayağa kalkıyor ve arkadan bana sarılıyor.
Baran: ben seni yicem şimdi, hadi gel Yağmura kardeş yapalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşin Yüzü
RomanceKadın ve Adam birbirlerinin kim olduklarını bilmeden birbirlerine aşık olurlar. Peki ya kuzen olduklarını öğrendiklerinde ne yapacaklar? Seni seviyorum... Bu Kelimeyi ilk ve son defa söyliyeceğimi nerden bilebilirdim ki? Duvarlar üstüme üstüme geliy...