22.Bölüm

32 3 1
                                    

Meldanın ağızından...

Ben ağlarken Gözde Halam büyük bir heyecanla geliyor beni yerde ağlarken görünce yanıma geliyor.

Gözde: Melda? Ne oldu neden ağlıyorsun.

Gözyaşlarımı silip ayağa kalkıyorum.

Melda: Ayla burda...

Halam tebessüm ediyor

Gözde: e biliyorum, ben cağırdım

Ne? Ama neden? Ya neden cağrıyor benim halam bu kızı!

Melda: nasıl yani? Neden?

Gözde: bak canım Ayla benim cok sevdiğim bir arkadaşımın kızı Baranla birlikte olsunlar cok isterim.

Melda: öyle mi? Ama şu an senin o cok sevdiğin Ayla kendini Barana Baranın Sevgilisi olarak tanıttı. Baranın hastalığından yararlandı!

Cok sinirliydim. Baran o kızı sevmiyor! Eğer hatırlasaydı hicbirşey böyle olmayacaktı.

Gözde: a bak ne güzel işte, belki böylece Baranda Aylaya ilgi duymaya başlar...oohhh Melda hazırlan yakında düğünümüz var.

Halam kahkahalar atarak odaya giriyor ben ise sinirden cıldırmak üzereydim. Ne düğünü ya! Olmaz böyle birşey olamaz ben buna izin vermem! Baran bana aşık bende ona biz birbirimizi severken başkalaryla olmaz! Bu kızın Baranın hastalığından yararlanmasına izin vermeyeceğim. Taylan geliyor.

Taylan: kuzu naber?...ağladınmı sen?

Melda: cok sinirliyim! Bu kız Baranın hastalığından yararlanıyor Taylan!

Taylan: hangi kız? Ne yararlanması? Ne oluyor ya?

Melda: Ayla, o burda Barana sevgili olduklarını söyledi. Ya cıldırmak üzereyim onu öpüyor ona sarılıyor buna hakkı yok ki onun!

Taylan: tamam Melda sakin ol, zaten Teyzem onları birleştirmek istemiyormuydu? Bak belkide okadar kötü birşey değildir gercekten bu sefer Baranda sever belki.

Yok artık Taylan sende mi. Neden herkes böyleydi ya. Sevemez! Baran o kızı sevemez o beni seviyor hatırlamasa bile o kalbindeki şey benim Ayla değil.

Melda: size inanamıyorum gercekten inanamıyorum. Baran hatırlamıyor! Belki hatırlasa herşey başka olucaktı? Belki dışarda sevdiği...aşık olduğu başka birisi var...

Taylan bana kaşlarını catmış bakıyor.

Taylan: varmı? Sen birşeymi biliyorsun?

Melda: ya off gercekten şu an seninle uğraşmicam Taylan. Ben kahve icicem bu kızı görmek duymak istemiyorum gidince bana haber verirsen sevinirim.

Taylanın yanından ayrılıyorum ve kahve icmek icin aşağı iniyorum. Birden karşımda Akını görüyorum bana doğru geliyordu. Yeniden sinirlerim cıkıyordu bugün herkes bunu bilerek mi yapıyordu.

Akın: aşkım

Melda: bak cok sinirliyim beni tahrik etme git burdan!

Akın bana dahda cok yaklaşıyor

Akın: kalbimi kırıyorsun sevgilim...

Bukadar yeter. Akının suratına sert bir tokat geciriyorum ve onu sertce itiyorum. Akın neye uğradığını şaşırıyor. Herkes bize bakıyordu. Akın elini yanağına götürüyor sonra şaşkınca bana bakıyor.

Melda: sen nasıl bir piskopatsın ya?! Sevmiyorum seni istemiyorum anlamıyormusun? Seni gördüğümde midem bulanıyor tiksiniyorum senden. Nefret ediyorum! Hic mi gururun yok senin? Hic mi adamlığın yok?...ha dur kusura bakma adamlık dedim sen kulaklarını tıkaya bilirsin.

Güneşin YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin