9.Bölüm

57 3 3
                                    

Gözdenin ağızından...

Baran bize tuhaf tuhaf bakıyordu. Duydumu acaba bizi? Duyduysa biterim ben. Allahım ne olur duymamış olsun.

Gözde: oğlum?...s..sen ne yapıyorsun burda?

Baran: evim Anne?....neyse ben yatacağım onu demeye geldim iyi geceler size.

Gönül: iyi geceler Barancığım

Gözde: iyi uykular oğlum...

Baranın bizi duymamasından birazda olsa rahatlamıştım ama Ablam beni halen tedirgin ediyordu. Baranın gitmesiyle hemen Ablama dönüyorum.

Gözde: Abla sen ne demek istedin ne sırrı?

Ablam bana bakıyor. Sonra ayağa kalkıp kapıya yöneliyor.

Gönül: benimde uykum geldi sonra konuşuruz

Gözde: hayır şimdi konuşucağız!

Gönül: Gözde! Kendine gel...bence sende gidip yatsan iyi olur...haydi iyi geceler.

Ablamın evi terk etmesiyle koltuktaki yastıkları sinirden dağıtmam bir oldu. Neyi biliyor? Nasıl biliyor?!. Gercekten biraz uyusam iyi olur rahatlarım. Odama cıkıp kendimi uykuya bırakıyorum.

Sabah:

Meldanın ağızından...

Güzel bir uykudan sonra kalkıyorum. Bugün yine calışmam lazımdı. Hazırlanıp kahvaltıya iniyorum. Kahvaltı ettikten sonra yine odama cıkıyorum tam calışmaya başlayacakken Melis odama giriyor...

Melis: Melda müsait misin?

Melda: gel Melisciğim

Melis yanıma geliyor

Melda: ne oldu?

Melis: ya ben sana şey soracaktım....

Melda: ney?

Melis: 3 gün sonra Abimin doğum günü var biliyorsun...ve ben ona halen bir Hediye bulamadım bugün beraber hediye bakmaya gidelimmi diye soracaktım?

Evet 3 gün sonra Baranın doğum günü vardı bu beni cok heycanlandırıyordu. Barana ne yapacağımıda biliyordum. Ama daha tam olarak hazır değildi. Hazırlamak icin almam gereken şeyler vardı...evet bu iyi bir fırsat olabilirdi...

Melda: yani iyi olabilir cünkü benimde Hediyemi tamamlamak icin birkac şeylere ihtiyacım var

Melis: sen ne yapacağını biliyormusun?

Melda: evet sadece tamamlamak icin dediğim gibi birkac şeyler eksik onlarıda seninle gelip alabilirim.

Melis: ne yapacaksın Melda?

Melda: söylemem

Melis: yaaa lütfen

Melda: herkesle birlikte sende görürsün Melisciğim

Diyip Burnuna dokunuyorum

Melis: tamam...nezaman gideriz?

Melda: benim bir Rüzgarın yanına inmem lazım ondan sonra hazırlanırım gideriz tamammı?

Melis: tamam

Melis ile birlikte Rüzgarın yanına gitmek icin aşağa iniyorum. Taylan ve Baranda dışardaydı konuşuyorlardı. Bizi görünce yanımıza geldiler. Taylan Melisi alıp başka bir köşeye gidince Baran ve ben konuşmaya başladık.

Güneşin YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin