39.Bölüm, Yeni Sezon

50 2 3
                                    

4 Ay sonra...

...Altınoluk...

Melda'nın ağızından...

Melda: Hakkı Abi Masa 7 hesabı istiyor...

Hakkı: tamamdır

Kasaya giderken bir müşterinin önümü kesmesiyle durmak zorunda kalıyorum.

Müşteri: bir cay alabilirmiyim

Melda: tabiki hemen geliyor....Metin Abi şuraya bir cay

Yoluma devam ederken, sipariş vermek isteyen Masaya görünüyorum.

Melda: buyrun...

Siparişlerini alıp teslim ederek sonunda kasaya gidebiliyorum.

Melda: Gülsüm Abla beni cağırmışsın

Gülsüm: Doğan bey seni bekliyor...galiba yine fazla calışmandan rahatsız...

Gözlerimi devirip Amcamın odasının yolunu tutuyorum. Hotel işi ile uğraşıyordu. Denize tatile gelen müşterilerlede ben ilgileniyorum...bu bana cok iyi geliyordu...gercekten. Daha doğrusu bize cok iyi geliyor...değil mi bebeğim? 5 aylıktı artık...karnım belli oluyordu...bol elbiseler giymeye calışıyordum. Amcamın odasına gelmiştim kapıyı calıp iceri giriyorum. Masasında oturuyordu.

Doğan: Gel canım

Sandalyede yerimi alıyorum.

Melda: ne oldu Amca?

Doğan: yeter calıştın Bugün, artık eve git.

Melda: yok Amca ben iyim...hem...iyi geliyor bana.

Amcam Masasından kalkıp yanıma geliyor elini karnıma koyuyor.

Doğan: yorma yeğenimi

Vay be bana ne oldu? Asıl yeğeni benim.

Melda: pabucum dama mı atıldı acaba?

Amcam bana sıkıca sarılıyor ve saclarımın icine bie öpücük bırakıyor.

Doğan: senin yerini kimse alamaz! Ama şimdi lütfen eve git ve biraz dinlen.

Istemesemde kalkıyorum ve evin yolunu tutuyorum. Hava yine cok güzeldi yürüyecektim. Amcamla birlikte kalıyorum, Denize cok yakında kücük bir evde kalıyoruz sabahları hep Deniz kenarında yürüyüşe cıkıyorum falan...cok güzel oluyor. Eve yürürken birden Yiğit karşıma cıkıyor...komşumuz, nereye gidiyor acaba?

Yiğit: Melda? Günaydın nereye böyle?

Melda: eve, Amcam yine erkenden postaladı beni.

Gülüyor...benden iki yaş büyüktü ve buraya geldiğimden beri bana cok yardımcı olmuştu. Hamile olduğumuda biliyor...tabi...kimden olduğunu bilmiyor...bende unutmaya calışıyorum cünkü.

Melda: sen nereye gidiyorsun?

Yiğit: hic öyle canım sıkıldı dışarı cıktım.

Melda: e gel benimle, sana bir kahve yaparım evde.

Yiğit: olur...

Bilrikte yürümeye devam ediyoruz.

...Izmir...

Baran'ın ağızından...

Şu dosyaları birkere doğru yapsalar kendimi kesicem yani bu ne ya?! Sabahtan beri cıldırtıcaklar beni böyle!

Güneşin YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin