KENDİNİ BULDUĞUN YERDE Bölüm 13

23 26 1
                                    

"Azcık kaldı." Ekmeği gösterdi.

"La nasıl yedin onu?" Güldü. "Timsahsın be!"

"Açsan öyle."

Cafer bir ses duydu ve sordu: "Siz de duydunuz mu?"

"Neyi?" dedi ötekiler.

"Kahkaha sesi geliyor."

Kulak kesilip dinlediler.

Ayaklandılar, uzun otların arasından geçip derenin kenarına indiler.

Sesler karşıdan geliyordu, ağaçların arasında bir otomobil vardı.

Cafer dedi ki: "Siz burada kalın. Ne olup bittiğini öğrenip geleceğim."

Cafer uzun bir süre sonra döndü, dedi ki: "2 adam var, alacaklı oldukları adamın karısını kaçırmışlar, içiyorlar. Kadına ne yapmaları gerektiğini konuşuyorlar. Kadın ağacın altında. Adamlar araçta. Gidip kadını kurtaracağım. Siz burada bekleyin."

Servet dedi ki: "Cafer abi bu adamların ne ayak olduklarını bilmiyoruz ki. Ya sana zarar verirlerse?"

"Korkma. Siz beni bekleyin."

"Ya silahları varsa?"

"Lan oğlum kafayı bulmuşlar; ne silahları olsun. Olsa bile kullanamazlar ki. Küçük, zavallı adamlar bunlar. Kadın arkada; beni göremezler ki. Şunlara dersini vereceğim. Sinir olurum böyle adamlara! Az sonra kadınla buradayım."

Cafer uzaklaştı.

Kısa bir süre geçmişti. Servet yerinde duramıyordu: "Hadi gidelim, ne oluyor bakalım." Yusuf da ona uydu, ilerlediler.

Çevrede Cafer ve bir kadın yoktu, iki karaltı vardı araç içinde, içip gülüp muhabbet ediyorlardı. Genç adamlar geri döndü.

me":"MZWx�\L�

KASABADAKİ GENÇ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin