"Lokantada aşçıymış, bir müşteriyle kavga edince işten atılmış, sonra parasızlık yüzünden kiralık evinden de atılmış. Berbat bir otelde kalmaya başlamış. Otelin yemeklerini yapıp ufak tefek para kazanıyormuş. Bir gün otele dilenen kör bir genç adam gelmiş. Adamı dışarı atmışlar. Teyzem gence acıyıp lokantaya götürmüş. Adam karnını doyururken hayat hikayesini anlatmış. Teyzem merhametli ve safın teki ya, bir aşk uyanmış içinde ve onu tanıdığı bir doktora götürmeyi kafasına koymuş. Kör genç ameliyat parasının çok olduğunu, bulunursa ameliyat olup düzelebileceğini söylemiş.Teyzem o kadar parayı nasıl bulacağına gece gündüz kafa yorarken otelde uyuşturucu satıldığını öğrenmiş. Para dolu çantayı yürütmüş; ama ondan da hırsızlığa tanık olan temizlikçi kız yürütmüş. Böylece suç tamamen onun üstüne kalmış. Kamera kaydında teyzem gözüküyor. Peşinde uyuşturucu baronu ve paranın sahibi var. Eğer parayı bir yerden bulup iade etmezse onu öldürecekler. Kaçıp gelmiş buraya. Kör o gencin ise numara yaptığı çıkmış ortaya. Teyzemin izini bulurlarsa...of...mutlaka bulurlarmış...
Teyzeme yardım etmem lazım. Çocukluğumun, hayatımın en güzel parçası o; bir kez olsun onun için iyi bir şey yapabilmem lazım. Bana para lazım."
"Senin için ne yapabilirim. Bilmiyorum. Moral verebilirim. Endişelenme, destekçinim."
"Para lazım. Para bulabilirsin."
"Keşke bankam olsaydı."
"Banka soyalım mı?"
"Çok geçmez yakalarlar bizi. Soygun işinden anlamayız ki."
"Beni seviyorsun, değil mi?"
"Elbette."
"Yap o zaman bir şeyler."
"Bilemiyorum. Ama insanlar internetten ilan verip para toplayıp saçma sapan hayallerini gerçekleştiriyorlar, seyahat parası topladıklarını duydum. Para veren çok kişi çıkıyor. Kafasına esen, işi bilen para toplamasını beceriyor. İnsanları ikna edecek laflar söylüyorlar. Böyle bir şey deneyebiliriz."
"Bilmem ki. Teyzem bizi hayatta tutmak için her şeyi denedi. Kendimi ona çok borçlu hissediyorum. Özellikle onun ve ailem için bir şeyler yapmalıyım, ama elimden gelen hiçbir şey yok, üzülüp yiyip içmekten başka, okulda da başarılı olduğum söylenemez. İlkokulda tembeller arasındayım. Artık başarılı olmak istiyorum hayatta, bir kez olsun. Öncelikle teyzemin sorununu çözmekle ilk adımı atmam lazım."
"Bu konuda ne gerekirse yapmaya hazırım."
>NԐ'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASABADAKİ GENÇ KIZ
Romance18 yaşındaki Yusuf kasabadaki en güzel kıza aşıktır. Onu ve parayı elde etmek isterken başına gelenler. Yusuf ailesiyle çiftlikte yaşamaktadır... Hayatta yüksek bir noktaya gelmek için çözüm arayan gençler, lise sonrasındaki gençlerin çıkmazlarda yü...