KENDİNİ BULDUĞUN YERDE Bölüm 53

19 18 0
                                    

Mecit aracın yanına gitti, cep telefonunu aldı, birine mesaj çekip Yusuf'un yanına geldi.

Ben gidiyorum, az sonra gelirim, dedi Mecit, uzaklaşıyordu. Yusuf cep telefonunun sesini duydu, gidip eline aldı telefonu. Mesaj atan Vergül'dü: "Ama artık bana aşk mesajları atmayı bırakmalısın. İyi bir insan olmayı denemelisin; bana göre değilsin. İyi biri olsaydın olabilirdi. Bana güvenli bir gelecek verebilirdin. Diğerleri gibi ruhun serseri. Bu kafayla hiçbir zaman mutlu olamazsın. Eğlenilecek kız değilim. Artık gerçek âşık numaralarını bıraksan iyi edersin." Yusuf telefonu araca koydu, Mecit geri geliyordu.

"Ne oldu, neden döndün?"

"Ne bileyim. Gece gece sıkıntı çıkmasın. Polis beni içeri alırsa babam çok kızar bana."

Cep telefonunun sesi duyuldu. Yusuf Mecit'e pis pis baktı.

"Neden öyle bakıyorsun?"

"Kızın peşini bırak!"

"Cep telefonumu karıştırdın demek. Bırakmazsam?"

"Seni pataklarım!"

Mecit güldü: "Seni burada bırakırsam eve nasıl döneceksin?"

"İstersen bırak."

"Kız meselesini unutalım. O kız yüzünden birbirimizi yemek çok saçma bence. Tamam. O kız kimi severse onunla olsun. Ama bana hiç senden söz etmedi. Seni seviyorsa söz ederdi mutlaka."

"Biz sadece arkadaşız ve ben arkadaşımı korurum."

"Bence sen ona âşıksın, gözlerinde acayip bir ışıltı oluyor ondan söz ederken."

"Yok öyle bir şey; gidelim."

aGk

KASABADAKİ GENÇ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin