KENDİNİ BULDUĞUN YERDE Bölüm 66

15 16 0
                                    

Gece yarısıydı. Yusuf babasının ihtiyaçlarını giderip biraz dolaşmak için evden çıktı.

Her zamanki tatlı ve sakin yaz gecelerinden biriydi. Kasabada kıpırtı yoktu. Derken komiser Rıdvan'ı gördü resmi aracıyla devriye gezerken. Yanında şişman bir polis vardı. Yusuf ağacın arkasına saklandı. Araç az uzaklaşmıştı, aniden durdu. Şişko polis araçtan indi, yoldaki karton kutuyu alıp çöpe attı. Sonra araç gözden kayboldu.

Çöp kutusunun yanına oturan adam dedi ki : "Evlat, su ya da yiyecek bir şeyler var mı yanında?"

Yusuf korkuyla irkilmişti: "Dayı, nasıl kamufle oldun öyle, ödüm patladı."

Saçı sakalı birbirine karışmış yaşlı adam gülümsedi: "Kusura bakma."

"Gel benle."

Evsize benzeyen yaşlı adam yalın ayaktı, ayağa kalktı, sırt çantasını sırtına geçirdi.

"Nereye?"

"Evden yiyecek veririm sana."

"Çok iyi olur. Açlıktan midem gurulduyor."

Tam bu sırada arkadan süratle gelen Rıdvan aracı yanlarına çekti ve araçtan indi, el fenerini ikisinin suratına tutup inceledi.

"Ne yapıyorsunuz burda?!"

"Geçiyordum, su ve yiyecek istedi benden." dedi Yusuf.

"Kaybol! Gözüm görmesin seni!" Yusuf'u sırtından tutup itti. Yusuf koşarak gitti ve saklandığı yerden manzarayı izlemeye başladı. Rıdvan bağırıp çağırıyordu: "Moruk, doğruyu söyle, ne arıyorsun kasabamda?!"

"Söyledim ya! Kaç kez söylemem gerekiyor? Ben bir gezginim."

"Sen berduşun tekisin. Defol git kasabamdan!"

"Beni rahat bırak! Bir suçum yok!" Elini beline attı.

"Elini havaya kaldır hemen!"

"Sigara alacaktım."

"Ellerini havaya kaldır pis moruk!"

Yaşlı adam ellerini havaya kaldırdı.

Rıdvan, bir tokat attı, silahını çıkardı: "Senin gibileri hiç sevmem. Virüs var sende. Öldürmüyor; ama süründürüyor. Terörist misin, keş misin?! Defol git hemen nasıl geldiysen."

"Uzatma be! Yemedim kasabanı. Ben zararlı biri değilim. Giderim elbette!"

Şişman polis araçtan bisküvi ve su alıp verdi.

"Teşekkür ederim evlat. Sen bir numarasın! Yanındaki kalpsize benzememişsin."

Rıdvan öfkeyle soluyup suyu ve bisküviyi aldı yaşlı adamdan ve çok sert bir yumruk indirdi. Yaşlı adam yere serildi. Rıdvan bir yumruk da şişman arkadaşına indirdi, o da çuval gibi yere düştü.


KASABADAKİ GENÇ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin