KENDİNİ BULDUĞUN YERDE Bölüm 34

16 19 0
                                    

"Sen çok tehlikelisin."

"Niye ki?

"Boş ver."

Yan yana ilerliyorlardı. Kolları çarpıştı. Birbirlerine baktılar.

"Ne yapıyordun?" dedi genç kız.

"Hiç, geziyordum öylesine. Ya sen?"

"Moralim bozuk."

"Kasabadan ayrıldığını duymuştum?"

"Evet. Oyunculuk denemem başarısız oldu."

"Takma kafana. Belki de senin için böylesi iyidir."

"Öyle mi dersin?"

"İçimden geleni söyledim. Belki de yeniden denemelisin. Kafanı güzel tut."

"Bunu sevdim. Bu bana uyar. Kimden ne yumruk ya da darbe yediysen unut, iyi şeyleri hatırla. Benim iyi hissetme anlayışım bu.

Her zaman mutlu olunmadığını gördüm. Dünya ve insanlarla çeşitli sebeplerle aran açılabiliyor; sürekli tehlike var. İnsan başarmak için içinde bir formül yaratmalı. Bir sığınak. Zor zamanlarda oraya sığınırsın. O sığınak insanın evi gibidir. Birileri huzurunu bozarsa oraya gidersin. Kafanı dinler ya da dağıtırsın. Ama 80 yaşındaki nineler gibi sakin olamam. Olmuyor işte." dedi genç kız ve sustu, gözleri dolmuştu. Genç adam ona baktı ve sustu, uzun süren sessizlik canını sıktı ve dedi ki: "İnsan acıyla doluyor ve enerjisi kitleniyor.

Genç kız ona ışığı bulmuş gibi baktı, bakışları parladı, dedi ki:

Aynen öyle.

"Burada mutlu olabilirsin."

"Buranın benim için iyi bir yer olduğunu düşünmüyorum, bunu düşünmek olanaksız. Ama zamanla buna alışırım belki. Bir sürü çirkin kadın filmlerde, dizilerde oynuyor. Çok iyi paralar kazanıyorlar, tipsizler; ama kariyerlerinde fırtına gibi tırmanıyorlar. Beni ıskalamamaları lazımdı! Buna inanamıyorum! Buna inanamıyorum!" Öfkeyle bir çığlık attı. Ağlamaya başladı; temiz, kibar ve çekici suratının makyajı iyice bozuldu bir anda.

reen\":3{8�IS�

KASABADAKİ GENÇ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin