KENDİNİ BULDUĞUN YERDE Bölüm 58

14 16 0
                                    

İbrahim odunu çıkardı, odunu hava salladı: "Eğer böyle şeyler yazarsan kafanı patlatırım. Bu yayınlanırsa rezil oluruz millete! Ben insanların yüzüne nasıl bakarım? O cümleleri okurken kendimi berbat hissettim. Böyle rezil bir şeyi kim okur?! Sen manyak mısın oğlum?

"Sanat eseri baba o, sanat eserlerinde öyle şeyler olur!"

"Başlatma lan sanatına! Olmaz öyle sanat! Gebertirim seni!"

"Ama sanat yapıyorum ben. Of!"

"O paçavrada iğrenç cümleler var, onları senin yazdığına inanamyorum. Hepsini yaşamış gibi yazmışsın, doğrusunu istersen irkildim, 16 yaşında sapık bir gencin gece yarısı şehirde dolaşıp fahişeleri kesip biçmesini, onlara tecavüz edip öldürmesini ve cinsel organlarını kesip alması kimin ilgisini çeker ki? Mide bulandıran bu şeyleri tören gibi, ayin gibi anlatmışsın. Bir de aptal, şiş göbek polisler var peşinde."

Yusuf gülümsedi.

"Neden gülümsüyorsun?"

"Kurgu o. Ama böyle şeyleri yapmış bir seri katilin hikayesini alıp romanıma yedirdim."

"Bu evde yaşıyorsan böyle şeyler yazamazsın, pervasız herif! Vaktini boşa harcıyorsun! Peygamberimize dair bir roman yazsan istediğin şöhreti ve parayı elde ederdin. Kusura bakma; ama midem bulandı yazdıklarını okuyunca."

Yusuf yine gülümsedi: "Camiye gitmiyor olabilirim, dediğin gibi şeyler yazmıyor olabilirim; ama kalbimin derinliklerinde zaten yüce bir şeyler var. Birçokları bana inanmayı, camiyi mahkum olunan bir şey olarak sunmasaydı onları çok severdim."

Wf

KASABADAKİ GENÇ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin