Žadintuvas sučirškė, susiraukiau ir užsidėjau pagalve ant galvos. Žadintuvas čirškė be perstojo, kol galiausiai jį išjungė Dži. Jaučiau kaip vėl smingu į savo sapnus.-Keite, kelkis!- surėkė Dži ir išvertė mane iš lovos su visa antklode.
-Tu ką, durna ?- surėkiau atsistojius. Dži tik žiurėjo į mane ir pradėjo juoktis.-Kas tau negerai ? Ko čia žvengi ?- ji dar labiau juokėsi kol ir mane užkretė. Juokemės nesustodamos.
Kai surimtėjome pradėjome ruoštis. Dži vilkėjo juoda suknelę, susigarbanojo savo trumpus plaukus ir pasidarė ryšku makijaža, turiu pripažinti ji atrodė elegantiškai. Aš isibrukau i trumpa, gan palaidžia mėlyna suknele ir kaip visada pasidariau neryšku makijaža, bet turėjau bėdų su plaukais nežinojau ką su jais daryti. Bandžiau susirišti kuoda- išsileido, bandžiau susirišti aukšta kasa ir vėl išsileido. Pamačiusi Dži kaip aš varkstu.
-Leisk padėsiu,- šyptelėjau jai ir pradėjo pinti kasa nuo vieno šono link kito, dar pridėjo pora blizgučiu. Apžiurėjau jos darba
-Nuostabu, ačiū.- ji šyptelėjo ir suplojo delnais
-Na ką laikas.- linktelėjau jai ir išėjome.Po viso renginio gryžome į bendrabuti.
-Kaip tau pirma diena ?- užklausė Dži
-Diena kaip diena, nuobodžiau negali būti.- Dži sukikeno
-Beje eisi į vakarėli ?- žvilktelėjau į ją kai valiausi makijaža ir gūžtelėjau pečiais.- Nagi Keite turi eiti bus linksma,- pribėgo ji prie manęs,- beja ir dar bus vaikinu.- pradėjo kilnoti antakius.
Pradėjau juoktis pamačius jos veida
-Gerai, gerai ikalbejai,- Dži sucypė iš laimės.
-Puiku, būk susiruošus aštunta.- linktelėjau.
Iki vakarėlio buvo dar daug laiko tai nusprendžiau nusnausti.
Atsikėlus pasižiurėjau į laikrodi, rodė beveik šešias, Dži buvo kažkur išėjusi.
Pasiraižiusi nuėjau į duša. Po gero pusvalandžio išlindau ir žiurinėjau ka apsirenkti, išsitraukiau juoda sijona ir balta palaidine.
Su trenksmu gryžo Dži visa uždususi net mane išgazdino kai trenkė durimis.
-Kas tau čia ?
-Nepatikėsi... ką.... sužinojau.- lemeno uždususi
-Na geria, bet paaiškink kodėl tu bėgai ?- Dži atsisėdo ant lovos ir atsikvepė
-Yra taip...- gyliai ikvepė- sužinojau per merginas kad yra toksai antrakursis gražuoliukas Džeimis.-žiurėjau į ja nesuprasdama kuo tai nori pasakyti,- tai va, visos merginos tiesiog miršta dėl jo. Tai sakau nukabink jį ką?
Susiraukus pažiurėjau į ja ir pasukau piršta prie smilkinio kad jai visai kuku.
-Ne ačiū aš tokiom nesamonėm nepasirašau ir nemanau kad jis čia toks jau idialus.- Dži gužtelėjo pečiais
-Na kaip nori.Pagaliau susiruošėm vakarėliui, jis vyko trečiame -vaikinu aukšte. Skambėjo tranki muzika, buvo daug alkoholio jau keleta spėjo prisigerti. Mes irgi su Dži pasiemėm po stikliuka. Dži žvilktelėjo į mane ir išsitraukė iš savo delninukės ryšku lupdaži ir padažė man lūpas. Jaučiausi keistai, nes retai dažiausi lūpas.
Dži dingo minioje susiradus kažkoki vaikina, na o aš tik sedėjau ant sofos ir gurkšnojau brendi. Prie manes prisėdo vaikinas.
-Ko nešoki ?- užklausė jis aš tik žvilktelėjau į jį.- Nenuotaikoi ka ? -jis gurkštelėjo alaus.
-Tiesiog mėgaujusi gėrimu ir muzika.- pakėliau taurele.
-Tu naujokė ?- linktelėjau jam.- Aš Džeimis.- ištiesė ranka
-Keitė.- net nežvilktelėjau į jo ranka.
-Žinai Keite, pagalvojau gal norėtum su manimi kur nors nueiti ?- perbraukė per savo plaukus.
-Ne ačiū.
-Kodėl toks staigus ne, gal pagalvok ?- Džeimis prislinko prie manes arčiau.
-Ne.- atsakiau ir jis uždėjo savo ranka ant mano šlaunies. Pažiurėjau į jį, jis tik šypsojosi.-Prašau pasitrauk.- gražiai jam pasakiau.
-Gi tu tokia graži mergina, netinka tau raukytis.-pavarčiau akimis
Jaučiau kaip jis perbraukė pirštu man per lūpas ir nuvalė lupdaži.
-Tau ši spalva netinka.- žiurėjau į jį suglumus. Jis artėjo link manes, vis artyn ir artyn. Staigiai pašokau ir apipyliau jį alkoholiu, išbėgau iš vakarėlio.
-Koks psichas.- burbėjau panosei.----------
Pašokau nuo sofos kai ji mane apipylė alkoholiu. Apsivaliau veida ir šyptelėjau.
-Tuoj ateisiu brangute,- šūktelėjo merginai Karolis kai ėjo link manes.- Na kaip tau... A ko toks šlapias ?-nustebes žiurėjo į mane.
Ivirtau vėl į sofa.
-Sutikau tokia mergina, siuliau nueit kur nors ir bandžiau pabučiuoti.- skėsčiau rankomis.- va kaip ji man atsidėkojo.
Karolis prisėdo nustebes.
-Čia tai naujiena.- linktelėjau.- gi tau niekas nepasako ne.
-Va būtent. Bet ji sugebėjo,-pasirėmiau smakra į delną ir šyptelėjau.- bus įdomu... Kei...te.
YOU ARE READING
Juodojo princo tarnaitė
Teen FictionKeitė mergina su charakteriu. Baigusi mokykla istoja į koledža ir ten sutinka gražuoliuka, dideli mergišių ir širdžių ėdika Džeimi. Vienintelė Keitė atsispiria Džeimio kerams ir tai jį dar labiau sudomina. Kai Keitei prireikia pinigų pragyvenimui...