Griebiau Dži už rankos ir nusitempiau į kitą kambarį, norėjau kad pasikalbėtume vienos.-Dabar pasakok, kaip viskas ivyko.- surakinau rankas.
-Kaip žinai aš pirmesnė už tave išėjau, tai po kiek laiko atėjo Karolis su draugais ir tu nepatikėsi.- žvelgė ji į mane žvilgančiom akim.
-Kas ?- žiūrėjau į ja kažkiek susiraukusi.
-Jis mane pristatė savo draugams kaip jo mergina.
-Nu ir ?
-Nu ir tą, kad mes jau oficiali pora.
-Gerai balandėliai,- atsidusau.- tai pasakok toliau.
-Išgėrėme po kokius keturius kokteilius, pasišokom. O tada ivyko tas nuostabus momentas.
Atsidusau ir pavarčiau akimis.
-Nuėjome į soda, ten radome didelę pavėsinę. Pradėjome bučiuotis, jo buvo tokie malonūs prisilietimai na ir aišku mes tai padarėme.
-Ačiū, kad nepasakojai detaliu, nes būtu tikrai mane supykine.- Džilė nusijuokė ir toliau svaigo apie savo tą momenta.
Atsikosėjau, kad atkreipčiau jos dėmesį.
-Beje, nemanau kad tu tai pastebėjai, bet tu vilki suknelę atvirkščiai.
Išsigandusi staigiai pasitvarkė suknelę. Priėjiusi prie veidrodžio išsigando kai pamatė kokie jos plaukai. Iššukuoti buvo labai sunku, bet vos ne vos išsišukavo.
-Beja, kaip tau praėjo ?- užklausė Dži
-Ieškojau jūsų per visus namus, niekaip neradau. Viena vaikiną palaikiau Džeimiu tai jis mane įsižiūrėjo ir vos neišprievartavo.-Dži susiemė už burnos išsigandusi.- bet Džeimis laiku atėjo ir mane išgelbėjo.
Džilė tik išsišiepė iki ausų.
-Kaip romantiška, riteris baltais šarvais.
-Patylėk.- mečiau į ją pagalve kai abi juokemės.
Atsidarė durys ir iėjo Džeimis.
-Linksminatės ką ?- išsišiepė jis.
-Joo.- susiraukiau ir iškišau liežiuvį.
-Ir kalbam apie baltajį princą išgelbėjiusį gražiają mergelę nuo pražūties.- maivėsi Dži ir vėl į ją mečiau pagalvę.
Džeimis nusijuokė priėjo prie manęs ir pabučiavo tiesiai į lūpas.
-Padariau pusryčius.- paliko kambarį.
Likau sedėti apšalusi ir baisiai kaito mano žandai, o Dži tik sušvilpė.
YOU ARE READING
Juodojo princo tarnaitė
Teen FictionKeitė mergina su charakteriu. Baigusi mokykla istoja į koledža ir ten sutinka gražuoliuka, dideli mergišių ir širdžių ėdika Džeimi. Vienintelė Keitė atsispiria Džeimio kerams ir tai jį dar labiau sudomina. Kai Keitei prireikia pinigų pragyvenimui...