Part 59

809 37 0
                                    


  Nepastebėtai greitai bėgo laikas ir štai dar pora metų prabėgo. Džiule jau leidau į pirma klasę, pagaliau nors kažkiek ramybės buvo namie, o Erikui ėjo treti metukai nors jis buvo ramus vaikas.

-Keite, ruoškis važiuosime pas mano tėvus.-išlindo pro durų kampa Džeimis.

-Galvojau, kad šį vakara praleisme namie.

-Gavau skambuti iš tėvo, prašė, kad atvažiuotume.

Linkelėjau Džeimiui, kai gurkštelėjau rytinės kavos, prie mano kojų buvo susiranges Erikas- žaidė su mašinytėmis. Pritūpusi prie jo paglosčiau galva ir pabučiavau jam į šilta sūnaus kakta.

-Mielasis, susirink mašinytes ir keliausime pas senelius.- žvilgtelėjes į mane griebė savo žaislus ir nubėgo į savo kambari.

Įsėdome į mašina, Erikas nepaleido iš ranku savo pilkos mašinos- kuria gavo dovanų iš mano tėvu.

-Džeimi dar reiks pasiimti Džiule iš mokyklos.

-Mano mama jau pasiemė.-šyptelėjo man.

Tik pradare namo duris išgirdome Džiulės rėkima.

-Pirmyn arkliuk, pirmyn!

Iėje į svetaine pamatėme klupantį ant keturiu Artūra, o Džiulė apžergusi jo nugara strikinejo lyg ant arklio. Nors ir Artūras šypsojosi aiškiai matėsi koks jis jau pavarges.

-Džiule!- sudrausmino Džeimis.

-Tėti!- greitai nulipusu nuo Artūro pribėgo prie mūsų.-mes žaidėme arkliukus.

-Gerai, kad pažaidėte, bet kita karta žaiskite ką nors kita.- pritupė prie Džiulės Džeimis.

Koridoriuje burgzdamas lakstė Erikas, kol jį pagavo Maršel ir pradėjo abu juoktis.

-Atleiskite, Artūrai, kad taip su ja sunku.-priėjau prie jo padėdama atsistoti.

-Ko gi tik nepadarysi dėl anūku.-atsiduso jis.

Maršel atsinešė užantyje kvatojantį Erika. Iėjusi į saliona tarnaitė padengė stala, atnešusi arbata ir sausainius dingo iš kambario.

-Tai gi, negaišiu laiko,-išsišiepė Maršel ir padavė Džeimiui perlenkta lapa.- čia jums.

Sužvilgčiojome į juos, atlenkėme lapa, kelionė kruizu po viduržemio jūra.

-Labia ačiū.-padėkojo Džeimis.

-Bet vaikai.-sužvilkčiojau į Artūra ir Maršel.

-Nesijaudink, mes viskuo pasirūpinome.-gurkštelėjo arbatos Artūras.

-Svarbiausia jūs atsipalaiduokite, visa savaite juk būsite vien abu ir jūra.-su šypsena žiurėjo Maršel.

Priėjus apsikabinau juos, jie buvo tikrai nuostabūs. Kelionė turėjo prasidėti už keturių dienu, tiek daug ka reikėjo suplanuoti ka isidėti į kelione. Buvau tikrai patenkinta, kad būsime tik dviese su Džeimiu, gražiuose kraštuose, karšta saulė ir svarbiausia atsipalaidavimas.

Juodojo princo tarnaitėWhere stories live. Discover now