Visi trys laukėme autobusų stotį. Džilė buvo inirus į telefona, o mes su Džeimiu stovėjome greta vienas kito.
-Senokai Karoli mačiau. -pasakiau Džeimiui žvilktelėjiusi į Dži.
-Aš irgi.
-O tai kur jis? -buvo keista, kad ir jis senai jį matė. Mokykloje jie beveik visur kartu vaikščiojo.
-Jis trumpam išvyko su tėvais. -linktelėjau jam.
-Jie jau čia. -užmatė mano tėvus Džeimis.
Nuėjome jų pasitikti, pristatčiau jiems Džile. Pastebėjau, kad tėvas ignoravo Džeimį tai uždavė man galvosukį.
Užsukome į kavinę, tėvai buvo tikriausiai išbadėje po ilgos kelionės.
Susirade staliuką žiurinėjome ką užsisakyti.-Kaip kelionė? -paklausiau tėvų.
-Gerai. -šyptelėjo mama.
-Neprailgo kelionė? -paklausė Džeimis.
Tėvas į jį pažiurėjo smerkenčiu žvilgsniu ir vėl imerkė akis į meniu. Nesuprate susižvalgėme visi. Užsisake maisto pradėjome valgyti, mačiau kaip Džeimis jautėsi nejaukiai kaip tėvas vis į jį žvilkčiojo. Nebeiškentusi trenkiau šakute į stalą.
-Tėti kas tau darosi? Ko tau Džeimis nebepatinka?! -surėkiau ant jo.
-Čia vyrų reikalai.
-Galim su jumis pasikalbėti? -atsistojo Džeimis ir abu su tėčiu išėjo į lauką.
-Nieko gero nelauk. -sušnabždėjo man į ausi Dži.
-O varge. -mama užsidengė veida.
---------------------------------------------------------
Išėjime su Tomu į kiemą ir iškart prisidegiau cigarete.
-Tai kas nutiko? -paklausiau jo išpusdamas dūmą.
-Tu iskaudinai mano dukra ir vis tiek tu su ja. -susiraukęs žiurėjo į mane susiraukes.
-Palaukit apie ką jūs čia kalbat? -visiškai nesusigaudžiau.
-Apie tai berniuuk... Kad tu ją buvai iškeites į kitą. -priėjo arčiau prie manes.
-Tai buvo didelis nesusipratimas. -bandžiau jam aiškinti.
-O tokių nesusipratimu neturi būti.
-Duokit nors man paaiškinti. -bandžiau jį itikinėti.
-Nereik man tavo paaiškinimų. Duodu tau įspėjimą. -grumojo jis man ir gryžo į kavinę.
Stovėjau kieme ir viriau pykčiu. Baigiau rukyti, metes cigarete pats gryžau pas visus.
YOU ARE READING
Juodojo princo tarnaitė
Teen FictionKeitė mergina su charakteriu. Baigusi mokykla istoja į koledža ir ten sutinka gražuoliuka, dideli mergišių ir širdžių ėdika Džeimi. Vienintelė Keitė atsispiria Džeimio kerams ir tai jį dar labiau sudomina. Kai Keitei prireikia pinigų pragyvenimui...