Sedėjau salione ant sofos kartu su Maršel, kai Džeimis iėjo vilkėdamas juodą kostiuma ir buvo pasirišes kaklaraišti.
-Nuostabiai atrodai sūnau. -priėjo prie jo Maršel ir pataisė kaklaraištį.
-Galėtum dažniau jį vilkėti. -šypsojausi.
-Eikik moterys jūs.-pasuko rankas. -jis mane varžo.
-Bet kaip nuostabiai atrodai. -gyrėme jį su Maršel.
Taip greitai ėjo laikas Džeimis jau baigė koledža, o man dar metai liko. Net nebuvau jo klaususi ką jis veiks kai baiges jį.
Visi rinkomės salėje kur vyks diplomų iteikimas. Mano tėvai irgi pasirodė, susipažino su Maršel ir Artūru. Nusiraminau kai jie rado bendra kalbą ir susėdo vienas šalia kito.
Susitikau Džile, ji vilkėjo juoda liemenuota suknelę, savo melsvus plaikus buvo susirišusi į kuoduką.-Atrodai tikrai neiprastai. -apsikabinome.
-Dėkui. Tu irgi. -nužvelgė į mano rausvą suknelę ir garbanotus plaukus.
-O kur tu vis Karoli padedi? -juokavau.
-Išsiskyrėme kai jis klasiokus susitiko.
Nužygiavome į sale kur prasidėjo diplomų iteikimas.
Po poros valandų susirinkome lauke.-Jūs keliausite su vaikinais? -mano mama paklausė kai priėjo prie manes.
-Aha, o jūs kur?
-Mes keliausime pas Maršel pasisvečiuoti.
-Kaip šaunu, kad jūs taip susidraugavote. -apsikabinau mama.
-Gerai praleiskite laiką. -pabučiavusi man į skruostą nuėjo kartu su tėvais.
Pribėgo prie manes ir Dži Karolis su Džeimiu
-Na merginos varome švesti pas mane. -apsikabino Karolis Džile.
-O taip, pagaliau laisvė. -iškėlė diploma Džeimis.
-Džiaukitės kol galit. -nusijuokėme su Dži.
Atvažiavome pas Karolį į namus. Namas buvo mažesnis už Džeimio, bet gyveno irgi prabangiai.
Kol ruošėme užkandžius, alkoholį ir muzika jau pradėjo rinktis žmonės, kol užpildė visus namus, buvo sunku prasibrauti pro minią.
Visi linksminosi, rėkavo ir gėrė alkoholį be saiko.
Šokome kartu su Džile, jau buvome apsvaigusios nuo alkoholio ir trankios muzikos. Jaučiau, kad mane kažkas apsikabino, atsisukau tai buvo Džeimis. Prisitraukė mane arčiau ir įsisiurbė į lūpas.-Dieve kokia aš apsvaigus. -pradėjau juoktis.
-Aš irgi. -šypsojosi jis. -einu į kiemą parukyti.
Ėjau link tualeto, akys užkliuvo už virtuvėje prašmėkčiojančio šviesiaplaukio vaikino. Pasirodė jis man matytas, gūštelėjau pečiais. Tikriausiai jau buvau prigėrusi gerokai ir jau vaidenasi.
Išėjusi iš tualeto atsitrenkiau į kažkoki vaikiną.-Oi atsip... -pakėliau galvą ir likau be žado kai pamačiau į ką atsitrenkiau.
-Labas Keite. -pasisveikino vaikinas.
-Aronai... -sulinko kojos ir žemė slydo iš po kojų.
ESTÁS LEYENDO
Juodojo princo tarnaitė
Novela JuvenilKeitė mergina su charakteriu. Baigusi mokykla istoja į koledža ir ten sutinka gražuoliuka, dideli mergišių ir širdžių ėdika Džeimi. Vienintelė Keitė atsispiria Džeimio kerams ir tai jį dar labiau sudomina. Kai Keitei prireikia pinigų pragyvenimui...