Gėriau kava su Ana kavinėje. Ji kaip nauja darbuotoja tikrai gerai dirbo, tik retsykiais pastebėdavau jos keista elgėsi kuris mane trigdydavo.
-Kokie manes darbai laukia ponas Džeimi? -užkišo savo šviesius plaukus už ausies ir pirštu galiukais perbraukė per mano delna.
-Surūšiuoti popierius,-patraukiau savo ranka ir žvilgtelėjau į ja. - sunešti kuriuos reikės pasirašyti man, o kitus nuneši Artūrui.Pakilau nuo staliuko ir paragines ja gryžome į darbo vieta. Pasiėmes papke ieškojau vakarykščiu dokumentu kuriuos spauzdinausi.
-Velnias, kur aš juos nukišau. -kelis kart peržiurėjau papke su visokiausiais popieriais.
Perkračiau visus stalčius, kabinete vyravo tikra netvarka. Nieko nerades nuėjau pas Ana, tikėdamasis, kad ji matė juos. Man būtinai reikėjo juos perduoti Majersui ir butinai šiandien, o jie dingo kaip į vandeni.
-Ei Ana, ar matei mano dokumentus su pastato braižyba? -priėjes prie jos staliuko dairiausi tarp ivairiu popieriu.
Apsidairiusi perieškojo viska ant savo stalo ir žvilgtelėjusi į mane papurtė galva.
-Blamba kur aš juos nukišau. -perbraukes ranka per plaukus padėjau galva ant stalo.
-Neisjaudink atsiras, gal kur ant akiu pasidėjai ir nebematai. -šypsojosi man.
Pakėles galva žvilgtelėjau į Ana, jos marškiniu sakutės buvo dar labiau prasektos ir aiškiai matėsi jos didelė krūtinė. Iš marškiniu krašto matėsi tamsaus liemenuko kraštas. Sumirksėjes pora kartu gryžau į kabineta. Tik atsisėdes į kėde prisiminiau, kad galėjau juos palikti namie. Staigiai pašokes nuo kėdės griebiau mašinos raktelius ir išvažiavau iki namų.
Atrakines duris mane pasitiko susiraukusis Keitė.-Kas nutiko? -stovėjau tarp duryje.
-Nutiko, tai kad kažkas susirado meiluže! -rėkė ant manes.
-Ko tu prisivalgei? -nieko nesuprates nuskubėjau į darbo kambari.
-Tai malonu su ja dulkintis? -sekiojo paskui mane.
-Nenusišnekėk, nieko tarp mūsu nebuvo. -neatkėles galvos ieškojau vakarykščiu popieriu kuriuos atsispauzdinau.
-Mačiau jus kavinėje. -nenustojo rėkti Keitė ant manes.
-Ar nematei mano dokumentu kuriuos vakar spauzdinau?
-Šitus? -iškėlė rankoje suglamžitus popierius.
-Jo šitie. -bandžiau paimti bet ji tik paslepė juos už nugaros.
-Pasakyk, kas dedasi. -jos akys degė pyktumu.
-Nieko nėra. Kas tau pasidarė Keite! -neištvėriau ir pakėliau balsa ant jos.
-Tau patinka ta merkšė?!
-Nebeužknisk Keite, ir duok tuos popierius man ju labai reikia. -bandžiau vėl juos atimti.
-Džeimi, aš mačiau kaip ji tau meilinasi.
-Maniau, kad jau tai išsiaiškinome. -pagriebiau iš jos popierius ir greitu žinksniu nuėjau link duru.
Girdėjau kaip Keitė garsiai trinktelėjo durimis, atsiduses išlekiau į darba. Niekaip nebesupratau jos, atrodė lyg vedžiau visai kita žmogu.
YOU ARE READING
Juodojo princo tarnaitė
Teen FictionKeitė mergina su charakteriu. Baigusi mokykla istoja į koledža ir ten sutinka gražuoliuka, dideli mergišių ir širdžių ėdika Džeimi. Vienintelė Keitė atsispiria Džeimio kerams ir tai jį dar labiau sudomina. Kai Keitei prireikia pinigų pragyvenimui...