Part 5

2.3K 85 0
                                    


  Niekaip negalėjau užmigti, visokios mintys lindo į galvą dėl darbo. Žvilgtelėjau į Džile, ji jau senai buvo sapnų karalystėje, apsikabinus antklode saldžiai miegojo, galima sakyti ir kažkiek knarkė.

Varčiausi ant vieno šono, ant kito, vis keičiau miegojimo pozas niekas nepadėjo. Įspaudžiau galvą į pagalvę ir surėkiau, spardžiausi kojomis lovą- susinervinau.

-Ko triukšmauji ?- trindama akis ir mieguistu balsu pasakė Džilė. Staigiai atsisėdau ant lovos.

-Atsiprašau, nenorėjau taves prikelti.

-Tai ko nemiegi ?- apsikabinus pagalvę atsisėdo.

Nuėjau pas ją į lova ir susirangiau prie Dži.

-Paskambino man vakar tėvai ir pasakė, kad nebesius man pinigų, turiu pati užsidirbti.

Dži pažiurėjo į mane ir nusižiovojo

-Tai kame problema ? Ieškokis darbo.

-Na taip, bet aš nežinau kokio ir ką aš moku.

-Paieškok skelbimuose, rasi kas ieško be patirties. Bet jei nepriims taves...- Dži įkrito į lova ir vos ne miegodama kalbėjo.- tai mano teta tau galės padėti.

Ji greit užmigo apsikabinusi pagalvę, užklojau ją ir nuėjau į savo lova ir greit užmigau. Prasibudus žvilgtelėjau į laikrodį rodė dešimtą valanda, nusižiovojus ir pasiraižius išlipau iš lovos. Džilė buvo jau atsikėlus ir skaitė knyga. Užsivilkus chalata nuėjau į duša, susišukavus plaukus ir apsiprausus ėjau link kambario staiga  pamačiau, kad į musų kambarį įėjo lyg vaikinas. Priėjus prie durų suklusau, bet jie taip tyliai šnekėjo kad beveik nieko negirdėjau.

Įėjau į kambarį, vaikinas buvo apsikabinęs Dži ir taip arti vienas kito.

-Kas čia per meilės scenos ?- pavarčiau akis

-Keite susipažink čia Karolis.- išsišiepė Dži ir vaikinas ištiesė ranka.

Nužiurėjau jį nuo galvos iki koju, tamsūs plaukai dengė jo mėlynas akis, vilkėjo juoda maike ir mėlynus džinsus.

-Nu labas,- pasisveikinau su juo.- tai iš kur jūs pažystami ?

-Sutikau ją vakarėli ir iškart man ji krito į aki.- šyptelėjau vaikinui.- Beja, Keite man tavo vardas labai girdėtas, buvom susitike ?- Džilė žvilgčiojo į mus.

-Nemanau aš tave pirma karta matau.- suraukiau kakta jis linktelėjo man.- Gerai jums  balandėliai nebetrukdysiu lekiu.- pasiėmus kompiuterį išėjau.

Atsisėdau kieme ant suoliuko, kuris buvo prie bendrabučio laiptų ir ieškojausi darbo skelbimų.

-Iš kambario išvijo ?- atsisukusi pamačiau Džeimį kuris atsirėmęs į turėklus žiurėjo į mane.

-Jei nori mane erzinti tai geriau dink.- vėl inirau į kompiuteri.

Džeimis nulipo laiptais ir prisidegė cigarete. Priėjęs prie manęs pažvelgė į kompiuterį, nulenkiau ekraną ir žvilgtelėjau į jį, mūsų žvilgsniai susitiko net negalėjau atitraukti nuo jo akių, staiga susiraukiau.

-Ko nori ?- jis įtraukė dūmą.

-Ieškaisi darbo ką ? Galiu tau jį parūpinti.-mirktelėjo man.

-Man iš tavęs nieko nereikia.- pasiemus kompiuterį nuėjau.

Dar atsisukau, jis baigė rūkyti  ir prie jo priėjo tamsiaplaukė mergina ji tiesiog ant jo užšoko ir įsisiurbė į lūpas, pavarčiau akis ir nusisukau.

Po kiek laiko radau skelbimą ieškančio padavėjos kavinukei ir be patirties. Pasiskambinusi ir susitarėme dėl susitikimo kuris vyks šiandien. Nubėgau susiruošti, Džilės ir Karolio nebebuvo, užsivilkau baltus marškinėlius ir juodas kelnes, žvilgtelėjau į veidrodį.

-Keite atrodai kaip kokia advokatė.- nusivilkau ir užsivilkau melsvą suknelę.

Susiradau kavinuke greitai, atrodė ji tikrai jaukiai. Priėjus prie durų šyptelėjau ir iėjau, priėjus prie padavėjos pasakiau dėl susitikimo, paprašė manęs palaukti. Prisėdau prie nedidelio staliuko ir žvilgtelėjau pro langą. Išpučiau akis kai pamačiau ateinantį Džeimį su ta mergina, suspaudžiau kumštį, tik jo be trūko.

-Laba diena, jūs dėl darbo, taip ?- priėjo prie manes pagyvenusi moteris, linktelėjau jai kai prisėdo priešais mane.- papasakokit apie save.

-Šiuo metu mokausi, prireikė darbo,kad už mokslus susimokėti.- įkvėpiau.- patirties neturiu niekur nedirbusi.

Moteris linktelėjo galva ir norėjo kažką sakyti kai padavėja priėjusi pašnabždėjo jai į ausį.

-Atsiprašau, tuoj gryšiu.- atsistojius nuėjo.

Giliai įkvėpiau, mano širdis daužėsi kaip pasiutus.

-Kaip suprast mane palieki ?- išgirdus merginos verksmą atsisukau. Tai buvo ta pati mergina su kuriuo buvo Džeimis.

-Na supranti širdelę mums nieko neišeis.- aiškino vaikinas. Mergina išbėgo apsiverkusi, susinervinus priėjau prie jo.

-Ką tai reiškia ?

-O sveika.-išsišiepė jis

-Ką ji tau padarė ?!- užrėkiau ant jo

-Nieko, tiesiog atsibodo, reikia kažko naujo.- gurkštelėjo kokteilio

-Koks tu idijotas ! Mes merginos ne žaislai.- griebiau jo kokteilį ir apipyliau jį.

Džeimis pradėjo juokti, nusivalė su sevetėle ir atsistojo.

-Tu tikrai labai įdomi Kei..te..-pakėlęs už mano smakro žvelgė į mane ir išėjo. Likau stovėti apšalus ir nesuprasdama ką jis tokio norėjo pasakyti. Priėjo ta pati moteris tik šį kartą buvo pamykusi.

-Prašau palikite kavine.

-Tai jūs manes nepriemat ?- ji papurtė galvą.- bet tai jo kaltė.

-Prašau palikti kavine.- parodė pirštu link išėjimo, atsidususi išėjau.

Gryžau į bendrabuti, smarkiai trenkiau kambario durimis ir kritau į lovą. Užsivožiau pagalve galva ir pradėjau rėkti, spardžiausi kojom ir trankiausi rankom lova.

-Tu prakeiktas Džeimi, nekenčiu tavęs!

Juodojo princo tarnaitėWhere stories live. Discover now