Part 49

843 46 0
                                    

Panirau į žydra vandenį, iškarto patekau į nuostabia povandenine karalyste. Aplink sukosi ivairaus dydžiu ir spalvų žuvys, dugna dengė nuostabaus grožio spalvoti koralai ir koraliniai rifai. Iš koralinio tunelio išplaukė didelis, ilgas ungurys. Apiplaukes aplink Džeimi pora kartu nuplaukė sau.
Išlipome į kranta, atigule ant šilto smėlio išdžiuvome greitai- saulė tiesiog kepino.

-Tiesiog nuostabiai leidžiame laika. -atsisukau į gulintį Džeimį.

-Dar mūsų laukia šventė. -nusišypsojo jis.

Atsistojes ir pakėles mane, stipriai apsikabino. Prisiliete lūpomis bučiavomės, kol neišgirdome klykiajančius vaikus. Prabėgo pro mus žaizdami kamuoliu.
Gryže į viešbutį ruošėmės eiti į miesta, pasigrožėti švente. Nuėjau į duša nusimaudyti, išsiplauti ta visa smėlį kurio buvo visur.

-Ileisi ir mane? -išgirdusi balsa išsigandusi vos nepaslydau.

-O viešpatie Džeimi! -bandžiau prisidengti visas nuogybes.

-Ileisi? -darė dušo kabinos duris.

Staigiai uždariau jas prieš jį.

-Ne! Neik aš gi maudausi. -nežinojau kur dėtis iš tos gėdos. Ir jis stovėjo beveik nuogas.

-Nu ir kas gi nieko čia blogo. Gi jau darėm tai, tai ko gi ne duše? -nusijuokė jis.

-Pasakiau ne! -garsiau surėkiau.

-Kita kart užsirakink. -pradėjes juoktis Džeimis išėjo.

Giliai atsidusau iš palengvėjimo, taip gėda buvo prieš jį, nors ir buvome tai dare ir mačiau jį nuoga ir jis mane taip pat. Bet dar nebuvau pratusi prie to.
Išėjome į miesta, netruko persirengėliu kurie tikrai stebino savo rūbu ivairybe. Centrinėje aikštėje grojo muzikantai, kuriu muzika aidėjo ir mažose gatvelėse. Prisėdome su gėrimais netoli scenos. Gurkšnoje alkoholi stebėjome šokančius žmones. Pristriksėjo prie mūsu pagyvenusi moteris ir ragino Džeimį pašokti su ja, o jis tik purtė galva.

-Eik tik, ji tave kviečia. -juokdamasi pastūmiau jį ragindama.

Žvilgtelėjo į mane ir moteris nusitempė jį į šokių rata. Mačiau kaip jis trypė nepataikidamas į kiekviena judesi kaip visi šoko, o jis viska darė atvirkščiai, tai sukėlė man dideli juoka.
Švente užbaigė nuostabus fejerverkai. Gryže į viešbuti Džeimis iš karto krito į lova, tikriausiai labai išvargino jį ta moteris su savo šokiais.

-Tai ką nuvargino ta moteris? -nusijuokiau kai išėjau iš vonios persirengusi pižama.

-Nevisai. -šyptelėjo jis ir pagriebes mane nusitempė į lova.

-Ką darai? -nusijuokiau kai jis atsidurė virš manes.

-Dar turiu jėgų kai kam. -nusijuokes pradėjo bučiuoti mano kakla.

Jaučiau kaip jo ranka kilo aukštyn mano šlaunimi. Karšti aistringi bučiniai dar labiau mus sujaudino ir dar labiau vienas kito geidėme. Nuogi šilti kūnai aistringai lietėsi vienas prie kito nenorėdami atsitraukti ir užbaigti šito nuostabaus jausmo. Abu sušile gulėjome vienas prie kito, kol užmigome.

Juodojo princo tarnaitėWhere stories live. Discover now