Part 4

2.4K 86 0
                                    

  Prikėlė mane, kaip visada čirškiantis žadintuvas, pasiražydama atsikėliau. Džilė dar miegojo, tikriausiai vakar gerai padaugino, taip giliai miegojo. Net nežinau kada ji grįžo.

Išėjus iš vonios ji dar miegojo, prisiminiau kaip ji mane prikėlė pirmą diena. Išsišiepiau, tyliai prisliukinau prie jos lovos, griebiau už kaldros ir išverčiau ją iš lovos.

-Dži kelkis, gaisras!- rėkiau. Ji staigiai pašoko ir išbėgo po duris rėkdama. Aš negalėjau sustabdyti savo juoko taip skaudėjo pilva. Po keliu minučiu ji gryžo visa išraudusi.

-Bliamba Keite!- užrėkė ant manes, o aš tik kvatojau nesustodama.

-Atsiprašau, negalėjau susilaikyti,- kalbėjau krizendama.- Bet gi buvo taip juokinga.- Džilė pavartė akimis ir nusišypsojo.

-Na gerai, pripažystu, buvo juokinga.- pradėjome kvatotis.

Po geros juoko dozės susiruošėme eiti į paskaitas.

-Beje, Dži kada tu gryžai iš vakarėlio ?

-Na, gal apie trečia,- linktelėjau jai.- o dėl ko tu taip greitai išėjai ?

-Gryžau gan anksti, tikriausiai buvo kokia vienuolikta.

-Tai kas nutiko ?- Dži užklausė lipdama laiptais.

-Sutikau toki vaikina, tokio bjauraus charakterio.- net šiurpuliukai perbėgo per kūnai kai apie jį pagalvojau.

-Kas ji toks ?- iėjome į klasę ir ėjome link savo suolų.

-Atsimenu kad jis lyg antrakursis, o vardas,- susiraukiau bandydama prisiminti jo varda.- nepamenu.

Įėjo į klasę mokytoja, visi nutilo. Prasidėjo paskaita.

Praėjus paskaitai ėjome link spintelių.

-Dar neatsiminei kas jis toks ?- papurčiau galva, taip užstrigo jo vardas.

-Deja ne, bet jei pamatysiu parodysiu,- linktelėjo man. Galiausiai priėjome prie spintelių, Dži spintelė buvo kiek toliau nuo manosios. Rakinau spintele ir Dži šūktelėjo man kad tuoj sugryš. Įsidėjau knygas ir pasiėmiau kitas, susidėjau jas į savo rankinuką ir staiga kažkas uždarė mano spintelę.

-Sveikute naujoke.-išsišiepė vaikinas. Tai tas pats vaikinas iš praito vakaro, pamačius jo veida, tuos tamsius suveltus plaukus net susiraukiau.

-Ir vėl tu. Dar neužteko alkoholio ant galvos ?- jis mirktelėjo man

-Na nebūkime tokie pikti. Atsiprašau dėl praito vakaro, gal truputi buvau padaugines.-išpučiau akis

-Ką tu pasakei ?

-Atsiprašau. Bet mano pasiūlymas vis dar galioja.- prilietė mano petį. Pažiūrėjau į jo ranka ir patraukiau nuo savo peties.

-Maniau vakar aiškiai pasakiau tau .

-Tai gal pagalvok naujoke.- mirktelėjo man

-Gerai,- pridėjau pirštus prie smakro.- pagalvojau, ne.- atrėžiau ir nuėjau palikusi jį ten stovėti.

Susitikome su Dži kieme. Daug moksleivių sėdėjo ant žolės susispiete ar kur ant suoliuku, ar net už mokyklos rūkė. Buvo šilta rudens diena.

-Kur taip užtrukai ?- užklausė Dži, aš tik giliai atsidusau.

-Vėl tą idijota buvau sutikusi.

-Tai gal jis tave įsikliopino.- stuktelėjo man į šoną su alkūne.

-Fui, ne. Geriau mirsiu nei su juo būsiu.- Džilė nusijuokė

-Tai gal jį matai kur nors ?- užsukom už mokyklos kampo ir pamačiau tą patį idiota flirtuojanti su kita mergina. Jis braukė pirštus per merginos šviesius plaukus ir buvo taip arti jos, o ji tiesiog alpo dėl jo. Galiausiai vaikinas įsisiurbė merginai į lūpas,o jo rankos landžiojo po visą jos kūną.

-Va, čia tas idiotas,-parodžiau jai ir griebus jai už rankos nusukau į šoną.

-Bent jau žinai kas jis toks ? Jis Džeimis, tas mokyklos gražuoliukas.- žvilktelėjau į ją, ji negalėjo atitraukti nuo jo akių. Ją dar labiau patraukiau į priekį.

-Nu ir kas kad jis kažkoks Džeimis, man tai nieko nesako. Jis yra idiotas ir mergišius, ir tai yra bjauru.-susiraukiau.

Paskaitos greitai prabėgo ir gryžome į bendrabuti. Įkritau į lova, taip jos buvau pasiilgusi. Suskambėjo mano telefonas, skambino mama, atsiliepiau.

"Alio"

"Sveikute. Kaip sekasi ? Kaip mokslai ?"

"Viskas kuo puikiausiai. Kaip jums ?"

"Kaip gerai, o tu jaudinaisi."- jaučiau, kaip mama nusišypsojo

"Kaip tėtis ?"

"Gerai. Trūksta mums tavęs"

"Man irgi jūsų"

"Beja, mes nusprendėme su tėčiu kad nebesiusime tau pingu"

"Palaukit, kaip suprasti ? Ką man tada daryti ?"

"Metas dukrele suaukti, ieškokis darbo. Na turiu lėkti, myliu iki."- padėjo rageli.

Likau be žado, ką man reikės dabar daryti, vis klausimai lindo į galva. Atidariau stalčiu, kur pinigus laikiau, pasiskaičiavau ir turėjo man jų užtekti  kokiam puse mėnesio.

-Keite, susikaupk viskas bus gerai. Tu juk suaugus ir pats laikas ieškotis darbo-nepražūsiu.- kalbėjau sau, viduje labai jaudinausi ir vis galvojau kuo galėčiau dirbti.

Juodojo princo tarnaitėWhere stories live. Discover now