Part 18

1.7K 63 0
                                    


     Prabudau nuo čirškiančio žadintuvo. Stengiausi jį kuo greičiau išjunkti, bet vis nepasiekiau- stipriai mane laikė Džeimis savo glėbį. Vos ne vos išjungiau žadintuvą, liko kitas išbandymas- išlysti iš Džeimio glėbio. Vargais ne galais išlindau, atsargiai padėjau jo ranką ant lovos, atsisėdusi atsidusau.

-Kur susiruošei ? -timptelėjo mane atgal į lovą.

-Džeimii,- sukikenau.- jau žadintuvas nuskambėjo reik į koledžą.

Jis tik atsiduso ir lengvai mane prispaudė prie lovos, kai atsigulė ant manęs.

-Mes dar turime laiko.-išsišiepė jis.

-Man gi ruoštis reikia.-nuraudau ir nusukau galvą į lango pusę.

-Tu manęs turi klausyti, argi ne ?

-Na taip.- žvilgtelėjau į jį.

Džeimis išsišiepė ir linktelėjo. Priartėjo prie manęs ir pabučiavo, bučinys truko ilgai. Mėgavausi tuo ir nenorėjau nutraukti tos akimirkos kai mūsų lūpos susijungia.
Staiga pajutau jo ranka slenkančia po mano pyžama, staigiai sustabdžiau jo ranką.

-Ką tu darai ?- biški susiraukiau.

-Atsiprašau, nemaniau kad tu taip reaguosi.

Nestipriai jį pastūmiau nuo savęs.

-Aš ne kaip kitos, greitai neparsiduodu.

-Palauk, dėl ko čia kitos ?-sutriko

-Gi pats žinai Džeimi, tu su tiek daug merginų pergulėjai, kad net manai aš tokia pati.

-Ne,- greitai atsistojo ir priėjo prie manęs, uždėjo rankas ant mano pečių.- tu tikrai kitokia Keite, tiesiog atleisk aš nesusivaldžiau.

Žvelgiau į jį, žiurėjo jis į mane kaip koks nusikaltes šuniukas. Šyptelėjau jam ir jis man atsakė tuo pačiu.

-Gerai mano šunyti,- paglosčiau jam galvą.- bet daugiau taip nedaryk kol pati to nenorėsiu.-jis linksmai linktelėjo.

Po gero pusvalandžio išvažiavome į koledža. Kaip visada Dži mane pasitigdavo pilna emocijių, tai mane pralinksmindavo.

-Dži,- bakstelėjau jai į šoną, žvilgtelėjo į mane.- Džeimis, jis nori to.-pašnibždomis pasakiau.

-Ooo...- sukikeno ištvirkeliškai. Stuktelėjau jai į šoną.

-Bet rimtai Dži, koks buvo tavo pirmas kartas su Karoliu ?

-Na,-pagalvojo ji.- buvo tikrai nuostabus, gal truputėli skaudėjo bet tikrai malonu.-linktelėjau jai.

Staiga išgirdome šurmulį, merginos bėgo į kiemą.

-Kas čia darosi ?- pasižiūrėjau į Dži.

-Nežinau,- trūktelėjo pečiais, pasigavo bėgantį vaikinuką.- kas čia darosi ?

- Lauke vyksta muštynės.- atsakė vaikinas.

-Kas mušasi ?- staigiai užklausiau.

-Nežinau.

Vaikinas greitai išskuodė į kiemą. Susižvalgiusios abi išlekėme į kiemą. Pamatėme toliau susibūrusią žmonių būrį, nubėgome tenais vos prasibrovėme pro minią. Pamačiusi muštines staigiai susitingau, mušėsi Džeimis su Aronu.

Juodojo princo tarnaitėWhere stories live. Discover now