Susikrove lagaminus išvažiavome į laivų uosta. Buvo taip sunku palikti Džiule su Eriku, bet iš kitos pusės vieni nuo kitų pailsėsime.
Mūsu laukė didžiulis kruizinis laivas, esu mačiusi tokius tik per interneta, bet realiai toki išvydus milžina burna pati atsivėrė. Susiradome savo kajute, buvo gan nedidelė, bet užtenkamai vietos ir tikrai nuostabiai įrenkta. Priešais didžiule lova buvo senovinio stiliaus spinta, prie jos padarytas nedidelis staliukas su veidrodžiu, virš lovos kabėjo didelis paveikslas kuriame buvo nutapyta merginos besimaudančios jūroje.
Praėjo kelios dienos kai buvome kruize su Džeimiu išėjome pasidairyti ant denio. Krantas vis tolo, kol galiausiai pasidarė visiškai mažas ir pranyko tolumoje. Bangos mušėsi į laivo šonus, žuvėdros klykavo. Pasirėmiau rankas ant turėklu ir padėjusi galva and Džeimio peties mėgavausi jūros oru ir jos garsais. Pajutau staigu bagstelėjima į šonkaulius, staigiai atsisukau.
-Ką tu...-pykti iš karto atleido pažystamas veidas.
-Ir ką aš?- nusijuokė Džilė.
-Kaip gera tave matyti.-stipriai viena kita apsikabinome.
-Kaip jūs čia atsiradote?-paspaudė ranka Karoliui Džeimis.
-Užsimanėme papramogauti.-įkišo rankas į kišenes Karolis.
-Matėte bufeta? Tiek daug maisto.-suėmė už mano rankos Džilė.
-Ne, dar nespėjome.- nusijuokiau.
Karolis tik pažvelgė į Džeimi ir plačiai nusišypsojo.
-Jūs eikite, mes pasivysime.- pamojo ranka Karolis.
Tik linktelėjau, jau Dži mane nusitempė, atsiradome bufete. Žvilgtelėjusi į Džile mačiau kaip jos akys spindėjo, atrodė lyg maistas jai būtu koks stebuklas. Prisėdusios prie staliuko užkandžiavome, na bent jau aš nes Džilė tai buvo tikrai daug prisikrovusi įvairiausio maisto. Netrukus pasirodė Džeimis su Karoliu.
-Matėme kruizo gale yra baseinas, gal sakau paplaukiokime?- suvėlė man plaukus Karolis.
-Jei dar pavelsi man plaukus tai nebeisiu.-žvilgtelėjau į jį.
Dži pilna burna maisto, žiūrėjo į Karoli ir grumavo pirštu. Mums taip suimė juokas, ji priminė piktą žiurkėna su pilnai prikištais žandais.
Susiruoše nuskubėjome prie baseino, nieko nelaukdami išokome į ji ir pradėjome pliuškentis. Džeimis su Karoliu buvo pasirėme kampe ir šnekučiavosi, aš su Dži irgi pliurpėme apie senus laikus. Mūsu pokabi pertraukė kai Džeimis atnešė gėrimus.
-Mačiau yra tinklas, galėsime pažaisti tinklini vandenyje.-priplaukė Karolis prie mūsu.
-Žinoma.-nieko nelaukdamas atrėžė Džeimis.
Prasidėjo žaidimas- merginos prieš vaikinus, gal ir nelygios jėgos, bet buvo verta pabandyti.
-Ahaa 2-1!-surėkė Džeimis, kai nespėjome atmušti kamuolio.
-Palaukit atsiimsit.- iškišo liežuvį Dži.
-Va gaudykit.- aukštai išmetus kamuolį iš visų jėgu trenkiau kumščiu į jį.
Džeimis su Karoliu stumdėsi vandenyje kuris atmuš, bet kamuolys atsimušė į Džeimio veida papildamas krauja iš jo nosies.
-O dieve,-staigiai priplaukiau prie jo.-atsiprašau mielasis.
-Viskas gerai.-valėsi ranka bėganti krauja.
-Mes einame iki kajutės.-pasakius Džilei su Karoliu išėjome.
Atsisėdes ant kėdės Džeimis laikė nosi užspausta, susiradusi nedidelį rankšluostuka iš lagamino daviau Džeimiui.
-Nesitikėjau, kad taip nutiks.-vis atsiprašinėjau.
-Baik,- nusijuokė jis,- čia niekis.
Padėjes kruvina rankšluosti ant staliuko pasisodino mane ant savo kelių.
-Regis šias runktynes tu laimėjai.-pabučiavo mane.
-Bet sukčiaudama.-nusijuokiau.
Pakėles ir paguldes mane ant lovos, lėtai atseginėjo maudymuka ir aistringai mane bučiavo. Ilgai netrukus jis įsiskverbė į mane, iš to malonumo ir aistros nepajutau kaip garsiau suaimanavau.
Gulėjau dar lovoje susisukusi į antklode, Džeimis persirenges pakštelėjo man į žanda.
-Einu pažiūrėti, ką kiti veikai.-netrukus paliko kajute.
Šiaip ne taip išsirangiau iš lovos, prasikuitusi spintoje susiradau šviesius šortus ir raudona palaidine. Staiga išgirdau šūksnius kai šukavausi plaukus, užduses įbėgo Džeimis.
-Kas čia vyksta?-sunerimau žvilgtelėjusi į išsigandusį Džeimi.
Jis nervingai žvilkčiojo po kambari, akys buvo pilnos siaubo, o veidas visas išbales. Greitai pradares spintos duris griebė už mano rankos.
-Lysk į spinta ir neišleisk nė garso kad ir kas nutiktu.
-Kas vyksta?-bandžiau dar pradaryti spintos duris.
Pasigirdo baisus daužymas į kajutės duri ir Džeimis stipriai užtrenkė spintos duris. Prisispaudžiau prie spintos galinės sienos. Girdėjau vyro žema balsa kuris kalbėjo man nesuprantama kalba. Pasigirdo bildesys iš Džeimio šuksnius supratau, kad jie grumiasi. Iššovė šaunamasis ginklas išgirdau, kaip Džeimis suaimanavo, dar vienas šuvis ir kažkas suknaus krito ant grindu. Susigriebusi už burnos, kad neišleisti nė garso per skruostus riedėjo nesustabdomos ašaros. Girdėjau lėtu žinksnius ir garsu alsavima einantį link manes, spintos durys sukrebždėjo ir lėtai darėsi. Dabar tik įsivaizdavau kaip Džeimis guli kraujo klane be jokių gyvybės ženklų, o dabar žudikas ieško manes, kaip tik jis mane nužudys be gailesčio kaip ir Džeimi.
YOU ARE READING
Juodojo princo tarnaitė
Teen FictionKeitė mergina su charakteriu. Baigusi mokykla istoja į koledža ir ten sutinka gražuoliuka, dideli mergišių ir širdžių ėdika Džeimi. Vienintelė Keitė atsispiria Džeimio kerams ir tai jį dar labiau sudomina. Kai Keitei prireikia pinigų pragyvenimui...