Part 9

1.8K 82 0
                                    


   Siurbliavau svetaine ir vis man į galva lindo durnos mintys, kaip Džeimis su ta mergina bučiuojasi.

-Keite! Keiteee!- išjungiau siurblį, už manes stovėjo Maršel ir Artūras.

Maršel kaip visada vilkėjo aptemptas sukneles, ši karta buvo susirišusi dideli kuoda. Artūras kaip visada atrodė elegantiškai.

-Atsiprašau negirdėjau.-šyptelėjau abiem.

Maršel perbraukė pirštu per stala ir žvilgtelėjo į mane.

-Šauniai dirbi, taip ir toliau.- linktelėjau jai.

-Jei taip ir toliau gausi apdovanojima.- šyptelėjo Artūras. Dar karta linktelėjau jiems.

-Gal norėtumėte arbatos ?

-Prašau.- atsisėdo ant sofos Artūras

-Gali ir man padaryti,- pasakė Maršel ir žvilgtelėjo aukštyn.- Džeimis namie ?

Linktelėjau jai ir ji nuskubėjo pas Džeimi.

Padariau arbata ir atnešiau Artūrui.

-Galima jūsu paklausti ?- jis žvilgtelėjo į mane gerdamas, padėjo puoduka ir linktelėjo.

-Nepagalvokit kaip nors blogai, bet ar Džeimis visada buvo mergišius ?- minutėle pagalvojo.

-Ne. Anksčiau buvo visai kitoks, buvo įsimylėjes mergina, bet deja ji sudaužė jam širdį,- atsiduso.- na ir tada jis pasikeitė.

Žiūrėjau į jį gan nustebus ir ilgai. Greit pasirodė Maršel su Džeimiu.

-Kokia skani arbata.- atsisėdus atsigėrė Maršel. Džeimis stovėjo jiems už nugaros atsirėmes į siena ir šyptelėjo man, o aš tik susiraukiau.

-Keite, tu turi kai ką žinoti,- žvilgtelėjau į ja.- mes išvykstam atostogų į Italija.

-Supratau, tai aš lieku ?

-Ne, Džeimis irgi nevažiuoja dėl koledžo.

Mane nukretė šiurpas, kad turėsiu likti su juo viena ir nežinia kiek laiko.

Juodojo princo tarnaitėWhere stories live. Discover now