Part 44

931 48 1
                                    

  Sedėjau kabinete su tėvu ir aptarinėjome darbo reikalus žiurėdami į darbo popierius.

-Žiurėk Džeimi,-bakstelėjo pirštu į popierius. - šitie skaičiai neatitinka reikia surasti kur isivėlė klaida.

Paėmes šusnį popieriu peržiurinėjau kiekvieną atidžiai. Prasivėrus durims iėjo Karolis.

-Sveiki Artūrai,-paspaudė rankas. - labas Džeimi.

Stovėjo priešais stala isikišes rankas į džinsų kišenes. Padėjau popierius ant stalo ir žvilgtelėjau į tėva.

-Gerai, vėliau pasikalbėsime. -atsistojes paliko kabineta.

-Apsikroves darbais?

-Jo, dabar nemažai darbo. Vis nėra kada su Keite pabūti.

-Bent jau atsimeni, kad tavo vestuvės po triju mėnesiu? -prisėdo Karolis, kai atsistojau nuo stalo ir nuėjau prie lango. 

-Žinau. Taip greitai. -pasukiojau kaklą. 

-Tau reikia atsipalaiduoti. -priėjes Karolis uždėjo ranka ant mano peties.

-Ką tu sugalvojai? -kreivai žvilgtelėjau į jį.

-Kai baigsi darba parašyk man, nulėksime kai kur. -patapšnojes man per nugara išėjo.

Atsiduses, vėl gryžau dirbti prie popieriu. Ištaises klaida ir pasirašes išvykome su tėvu į susitykima su Majersu. Susėde vienam dideliame kabinete aptarinėjome apie naujo pastato statybas.
Po geru triju valandu paskambinau Karoliui ir po pusvalandžio jau jis privažiavo.

-Nu tai kur lėksim? -tik įlipes į jo mašina paklausiau.

-Varysim po klubus, kaip tavo toki mini bernvakari atšvesti.

-O dieve su tais tavo bernvakariais mane į kapus nuvarysi. -atsiduses prisisegiau dirža.

-Nors atsipalaiduosi. -nusijuokes Karolis paspaudė gaza.

Privažiavome kluba "Raudonoji lagūna".  Žvilgtelėjes į Karoli jis man tik išsišiepė iki ausu ir iėjome į vidu. Grojo tranki muzika, aplinkuje sukosi vien vyrai, pasirodė tikrai keista. Priėje prie baro užsisakėme po kokteilį, apsidaires pamačiau aplink stulpa besiraitančia mergina, kitame kampe pastebėjau irgi sukantis aplink stulpa mergina ir jos vilkėjo tik apatinius rūbus.

-Čia ką striptizo klubas? -žvilgtelėjau į Karoli, jis tik išsišiepė ir linktelėjo.

Pasijutau gan nejaukiau, bet žinojau kad ir kartu man patiko. Kokiam gi vaikinui nepatiktu, kaip ant stulpu grakščiai raitosi seksualios merginos gundančios savo judesiais ir žvilgsniu.  Užsisake dar po keleta kokteiliu susiradome staliuka.

-Tuoj gryšiu. -greitai išgėrė savo kokteilį ir Karolis dingo minioje.

Gėriau jau koki šešta kokteili, buvau jau apsvaiges nuo alkoholio. Mušiau su šiaudeliu takta į muzikos ritma. Pagaliau pasirodė Karolis su nematyta mergina, kartu prisėdo prie stalo.

-Susipažink čia Rita. -surėkė man į ausi.

-Nerėk taip garsiai. -pastūmiau jį nuo saves.

Nužiurėjau mergina, perkeldama viena koja ant kitos per jos trumpa suknele matėsi jos apatiniai, o jos didelė iškirptė dar labiau mane trigdė. Šiptelėjas jai griebiau dar viena kokteilį.

-Ką tu sugalvojai? -prislinkau arčiau Karolio.

-Atsipalaiduok, aš tau ją atvedžiau.

Žvilgtelėjau dar karta į merginą, ji tik raitė ant piršto savo tamsius plaukus ir žiurėjo į mane. Atsisukes į Karoli pamačiau jį tik nueinantį, jis paliko mane viena su ta vadinama Rita. Ji prislinko arčiau manes, jaučiau jos ranka ant mano kojos.

-Tavo draugas mus paliko,-jaučiau jos ranka slinkančia aukštyn. -likome dviese.

Nežinojes ką daryti griebiau stikline ir greitai užbaigiau kokteilį. Susiraukes nuo kartumo žvilktelėjau į Rita.

-Tu tikrai patraukli mergina, -bandžiau nuo jos pasitraukti. -bet man jau metas.

Bandžiau nešdintis iš čia kol nepridariau ko nors, ko paskui gailėsiuos. Rita mane sustabdė.

-Eime, kai ką tau parodysiu. -pasakiusi vedėsi mane už rankos.

Nuėjome į kambariuka ir atsisėdau ant sofos. Rita stovėjusi priešais mane nusišypsojo ir staiga jos suknelė nukrito. Nurijau dideli gniužula gerklėje, susiėmes save į rankas greitai nešdinausi iš to klubo.
Gryžau namo, svirduliuodamas vos pataikiau į rakto skilute. Nuėjes į vonią apsiprausiau veida.

-Eik tu sau Džeimi, -žiurėjau į veidrodį. -ne daug būtu trūke.

Atsiguliau į lova, Keitė jau miegojo. Tik apsikabines ja prabudo.

-Džeimi? Kur tu taip ilgai buvai? -atsisuko į mane.

-Su Karoliu buvau išlėkes.

Pradėjau ja aistringai bučiuoti dabar jos troškau kaip niekad.

Juodojo princo tarnaitėWhere stories live. Discover now