"Vítej u holek spolku Kappa." řekl Mike a zaparkoval na trávníku, který při těchto událostech sloužil jako parkoviště.
"Zpátky už mě asi neodvezeš,jak tě znám co?" zeptala jsem se, i když zbytečně. Věděla jsem, jak Mike dopadl na každé párty a také vím, že potom další den nevstal z postele.
"Myslím, že si to u někoho zařídíš, jak tě znám, " řekl Mike a sťouchl do mě loktem.
"Nemůžu za to, že si pokaždé myslí, že dostanou víc, " řekla jsem na svou obranu, ale moc dobře jsem věděla jak to je.
"Ale no tak Clary. Kecy. Vím jak je přemlouváš. Vždycky dostaneš to co chceš úplně zadarmo," tak trochu si stěžoval Mike.
"Myslíš? Není to lehké Miku." řekla jsem s úsměvem. Pro mě to bylo lehčí, než obvykle.
"Dobře. Vsadím se, že dneska už do desíti hodin dostaneš někoho do postele, aniž budeš chtít. A jestli ne, pozvu na rande Keiru Johnsovou," řekl Mike a já se hlasitě zasmála při představě Mika s Keirou, nechutnou holkou z vědeckého kroužku, která nejspíš ještě ani nevěděla, co znamená slovo sex.
"Zvládnu to." řekla jsem a snažila se znít jištěji, než jsem se doopravdy cítila.
"Nevěřím. V deset hodin ti zavolám a vsadím se, že mi to nezvedneš, protože budeš zaneprázdněná, někým jiným. "
"Tak sázka, " řekla jsem a pak jsme si s Mikem podali ruku.
"Tak zatím Clary," řekl Mike a rozloučil se se mnou, protože na něj už čekala parta kamarádů, kteří na něj zběsile mávali.
"Měj se," řekla jsem a povzdychla jsem si, když jsem viděla, jak doběhl za jejich partou a společně se ztratili mezi spousty lidí všude okolo a v domě Kappy.
Já to vzala rovnou do kuchyně. Podle hodin bylo osm hodin. Byla to jen dvě hodiny. Vydržíš to do desíti, než ti Mike zavolá a potom někoho čapneš a uděláš si radost. Zvládneš to, v klidu...
Vzala jsem si skleničku s neznámým napojem a šla jsem do centra zahrady, kde se tancovalo. Cestou jsem potkala spoustu známých lidí, kteří na mě mávali, ale já jsem s většinou z nich neměla nic společného.
"Nazdárek, Clary. Co ty tady?" přidala se ke mě Melody se sklenkou šampaňského v ruce a falešně se na mě usmívala. Nebyla zrovna nejspolehlivější a nejlepší kamarádka, ale jako s jedinou holkou na škole jsem si s ní tak nějak rozuměla. Ještě s pár holkama z její party, ale jinak skoro nikdo.
"Mike mě sem přivezl. Ani jsem nevěděla, že někdo slaví, " řekla jsem upřímně a společně jsme se prodíraly k tanečnímu parketu.
"Aha. No, musím najít holky. Snad se ještě uvidíme, " řekla a pak odešla a já na ní mávla.
Odložila jsem si skleničku a pak jsem vešla na taneční parket. Ještě hodina a čtyřicet pět minut mi zbývalo a budu si moct dělat, co budu chtít. Budu volná a budu se moci smát Mikovi, který bude zvát na rande Keiru.
Začala jsem tančit , unášel mě rytmus a šlo to samo. Kroutila jsem boky a házela vlasy. Potom, co skončila další písnička, jsem se rozhodla jít pro pití.
U baru jsem si řekla o jednoho panáka a rychle ho do sebe hodila.
"Páni," slyšela jsem smích vedle sebe. Když jsem se otočila, dívala jsem se na partu kluků, kteří stáli u baru a pozorovali mě. Věděla jsem o koho jde, ale osobně jsem se s nima neznala. Ne, že by mě zajímal někdo jiný než já, Mike a pár holek ze třídy jako Melody.
ČTEŠ
RED // 1D FanFic CZ
FanfictionRED - ONE DIRECTION FAN FICTION. All Rights reserved - Give Me Oreo Clary. Mladá, sebevědomá holka, která je zásadně proti vztahům a lásce. Užívá si života jako správný teenager a snaží se se zapomenout na všechny své problémy a tajemství. Existuje...