"Clary, Harry.. čekalo se už jen na vás," usmála se na nás Anna a já lehce znervozněla.
"Tak už jsme tady. Rád tě zase vidím Richarde," řekl Harry a otočil se k muži, který stál po boku Anny a na nás oba se vřele usmíval.
"Já tebe a tvou přítelkyni," řekl a potřásl si s Harrym rukou.
"To je Clary. Clary, tohle je Richard," řekl Harry a já s Richardem jsem si vyměnili přátelské stisknutí ruky.
"No, když už jsme se všichni seznámili, asi je čas se pustit do večeře," řekla Anna a já přikývla, protože postávat tu jen tak mi přišlo trošku trapné. Nevěděla jsem kam s očima, abych si nemusela prohlížet Richarda, který byl velice sympatický. Prohlížel si Annu a zamilovaně se na ní díval. Pokoušela jsem se na ně prostě nekoukat.
Usadili jsme se ke stolu. Já s Harrym vedle sebe, naproti nám Anna s Richardem a Gemma seděla v čele.
"Gemmo, prosím tě přines předkrm a nějaké víno pro Harryho a Clary," řekla Anna a Gemma se zvedla a spěchala do kuchyně. Před námi byl za chvíli předkrm - šunkové rolky. Vypadaly dobře a ještě lépe chutnaly. A tak to šlo dál, následovala krůta s bramborovým pyré a dlaší várka vína a pak desert. Když Gemma před každého z nás dala talířek s cukrovím, Anna si odkašlala a Richard se na ní usmál a přikývl.
"Ráda bych vám s Richardem něco oznámila," řekla a usmála se na mě a potom na Harryho. Podívala jsem se na Harryho, který seděl vedle mě a on to jen sledoval, jako kdyby se toho neúčastnil. "Tak dlouho jsem doufala, že tahle chvíle příjde, že se tady Harry ukáže a on je tu. Konečně je tady s námi na rodinné večeři s jeho nádhernou přítelkyní a to je pro mě a Richarda chvíle, abychom vám sdělili, že jsem se zasnoubili a plánujeme svatbu." řekla Anna a já se na ní dívala s upřímným úsměvem na rtech.
"Páni," vydechla jsem a Gemma v čele stolu začala nadšeně tleskat.
"To je bezva mami." ozval se vedle mě Harry a můj pohled se v tuhle chvíli upíral na něj. "Jsem rád, že ty i Richard jste šťastní a že tu budeš mít chlapa, který ti pomůže," dodal a já mu pod stolem stiskla ruku.
"Harry, zlatíčko, jsem tak ráda, že se nezlobíš. Bála jsem se, že s tím nebudeš souhlasit, byla jsem z toho tak nervozní." řekla Anna a její oči byly plné slz štěstí a lásky. Richard jí hladil po rameni a snažil se jí uklidnit. Harry se odsunul od stolu a vstal. Obešel ho a pak se s Annou objali.
"Nikdy bych se na tebe nezlobil za to, že jsi šťastná, mami." zašpetal a ona se rozesmála, hlasitým a radostným smíchem.
"Miluju tě, Harry. Jsi moje zlatíčko," poplácala ho po rameni a on se pak odtáhl.
"A teď je čas na ochutnání toho výborného cukroví. Těšil jsem se na tu věčeři, tak jí pojďme dokončit," řekl Harry velice rozumně a já ho jen potěšeně sledovala a když se posadi vedle mě, vtiskla jsem mu polibek na tvář.
"Jsi skvělý syn," zašeptala jsem mu do ucha tak aby to slyšel jen on a on se na mě usmál a pak si strčil do pusy nějaký kus cukroví. Bez dalších slov jsme se všichni radostně pustili do desertu a já musím přiznat, že lepší cukroví, než od Anny jsem v životě nejedla. Všichni jsme si pochutnávali a bavili se o jejich zásnubách, o svatbě, kterou Anna s Richardem plánovali a o všem možném. Harry byl celou tu dobu dost v pohodě a já mu sem tam věnovala pyšný úsměv a stiskla mu ruku pod stolem a on mi ta gesta oplácel. Byl šťastný, poznala jsem to na něm a to mě nějakým zázračným způsobem dělalo šťastnější než kdy jindy.
Potom co jsem pomohla Gemmě sklidit ze stolu a dala jsem tak Anne a Harrymu s Richardem trochu prostoru, mě Harry odchytil u schodů a obmotal kolem mě pevně ruce.
ČTEŠ
RED // 1D FanFic CZ
Fiksi PenggemarRED - ONE DIRECTION FAN FICTION. All Rights reserved - Give Me Oreo Clary. Mladá, sebevědomá holka, která je zásadně proti vztahům a lásce. Užívá si života jako správný teenager a snaží se se zapomenout na všechny své problémy a tajemství. Existuje...