EPILOG

3.9K 287 38
                                    

"...Vážení novomanželé, dovolte mi, abych Vám popřál na Vaší společné cestě životem mnoho štěstí a spokojenosti. Přeji Vám, aby Váš život proběhl v klidu a míru. I pro Vás budou závazná slova citátu Romaina Rollanda: volil jsem, chci, slibuji ……" dokončil oddávající svou řeč na zahradě domu. Anna a Richard se na sebe usmáli a potom se políbili tím nejkrásnějším způsobem jaký jsem kdy viděla. Není nad to prožívat ten pocit s nimi, dělit se o jejich radost a zažívat ty nejkrásnější chvíle společně. Všichni začali tleskat a vstávat z židlí. Z jedné mé strany seděl Harry s Gemmou a ty se na sebe usmívali a něco si povídali. Z druhé mé strany Jennifer s Jospehem a Vee, kteří byli také pozváni. Všichni jsme byli šťastní za Annu a Richarda. 

Vybrali si pro jejich svatbu krásný den. Svítilo sluníčko a my se přemístili do hlavního stanu na oslavu a hostinu. Sedla jsem si na své místo vedle Harryho a konečně se všechno tak nějak uklidnilo a já měla šanci si s ním promluvit.

"Bylo to krásné, co?" zeptala jsem se ho a on přikývl. Naklonil se ke mně a zastrčil mi pramen vlasů za ucho. Potom mě políbil na rty. Usmála jsem se a on mi úsměv oplatil.

"Pořád si nemůžu zvyknout na to, jak moc ti to sluší," řekl a já se trochu začervenala. 

"Ale pane Stylesi, neprovokujte mě," řekla jsem a mrkla na něj. Pamatuji si, jak jsme si tady před rokem a půl užívali v jejich kůlničce na dřevo. Ach to byly časy..

Z Harryho byl teď uznávaný právník. Po jeho praxi se vrátil na poslední měsíce do školy a úspěšně ji dodělal. Potom nastoupil do právnické agentury, kde později povýšil na ředitele. Tohle všechno mu trvalo necelého půl roku a on se stával postupně lepším a lepším. Byla jsem na něj poprávu hrdá. Já jsem před měsícem dodělala školu a byla přijatá do firmy Fly&Stay na post zástupce marketingového ředitele v oboru mezinárodních vztahů. Byla jsem spokojená a hlavní bylo, že jsme oba dva byli šťastní. Jak se svým soukromým životem, tak v tom společném vztahu, kde jsme se milovali stále víc a víc. Bylo jen těžko uvěřit tomu, že společně budeme už téměř dva roky.

"Nad čím přemýšlíš?" zeptal se mě, když si nejspíš všiml mého zamyšleného výrazu.

"Nad tím co se stalo za tu dobu, co jsme spolu, víš jak se to všechno změnilo od té doby co jsme tady byli a tvoje máma s Richardem nám oznámili jejich zasnoubení," řekla jsem a on se usmál.

"Včera jsem nad tím přemýšlel," přiznal se. Chtěl pokračoval, ale přiběhla k nám Gemma s jejím přítelem - Ashtonem. Byl to milý kluk a byli spolu opravdu moc šťastní.

"Clary, pojď se mnou, potřebuju návrh na večerní playlist." řekla mi a já svraštila obočí.

"Jaký playlist?" podivila jsem se.

"No večer bude diskotéka, máma mě poprosila o to, abych udělala hudební seznam, ale já si sama nevím rady a Ashton by tam nejradši dal punk rock nebo takový věci.. Znáš ho," Ashton se za jejími zády zasmál a protočil oči.

"Dobře, pomůžu ti," řekla jsem a pak se obrátila na Harryho.

"Počkej tu na mě s Ashtonem. Přijdu," políbila jsem ho letmo na rty a on přikývl. Potom jsem vstala a pustila na své místo Ashtona. Odešla jsem s Gemmou do vedlejšího stanu, kde byly všechny věci na připravu a podobně.

Gemma sestavovala playlist na svém počítači a písničky přesouvala do iPodu. Pomohla jsem jí vybrat asi 300 písniček a shodly jsme se na tom, že se budou líbit tak nějak všem. Byly to starší songy, ale také některé novější. Pomalé i rychlé a já už se teď těšila na večer. Zařadila jsem si na seznam mou a Harryho oblíbenou písničku od  Sama Smithe - Stay with me a doufala, že bude příležitost, aby jsme si na ní společně zatančili. Vrátily jsme se do hlavního stanu a já našla Harryho a Ashtona, jak se zaujatě baví o práci. Měli toho hodně společného, ale jejich práce se dost lišila. Ashton dělal zástupce pro začínající kapely. A tak se s Harrym často zaujatě bavili o tom, jaká jejich práce obnáší věci. Nechápu co je na tom tak bavilo, ale zdálo se, že každá jejich konverace skončí u toho.

RED // 1D FanFic CZKde žijí příběhy. Začni objevovat