"Bad Intentions" - Niykee Heaton
~~~
"Tady bydlíte?" zeptala jsem se a Niall přikývl a když zaparkoval vypl motor a oba jsme vystoupili.
"V tom na levo," řekl a ukázal na jednu z vysokých budov. "Poslední patro." řekl a já se podívala na tu výšku a podivila se.
"Páni," řekla jsem a Niall se zasmál mému udivenému výrazu.
"Pojď, jdeme. Máma není doma a vrací se až ráno, je na služební cestě ohledně práce, takže sis vybrala dobrý den. Jinak by ses musela účasnit rodinné večeře a zodpovídat spoustu otázek," řekl Niall a já byla celkem ráda, že tady nemá mámu. Nebude to tolik komplikací.
"Pořád lepší než u mě doma," řekla jsem a on pokrčil rameny a pak mě pustil dveřmi na čip dovitř domu a vedl mě k výtahům.
"Líbí se mi tady.. Pane jo, je to úžasný," nemohla jsem se přestat divit, když jsem se konečně dostala do Niallova bytu. Bylo to tu prostorné, prosvětlené a opravdu moderně a podle mě i dost draze zařízené. Byla jsem vždycky vychovávaná v normální rodině. Moje matka byla učitelka v mateřské školce a můj otec dělal manažera v manší firmě. Měli jsme peněz akorát a já nebyla zvyklá na nějaký extra luxus. Když moji rodiče umřeli, všechny věci připadly na mě. Nikdo jiný příbuzný nebyl a já se domluvila s právníky a samozřejmě s mými pěstouny, že dům prodáme a peníze půjdou na můj účet, z kterého se platilo školné. I tak jsem měla ale dost peněz a pro mě to bylo až příliš. Něco jsem si vyhradila na byt, který si stále plánuji koupit, ale zbytek je volný na mém účtu a já ho můžu používat. Stejně to co jsem ale teď viděla v Niallově bytě dost svědčilo o tom, že jsou bohatí a to hodně.
"Aspoň někomu se tady líbí," řekl Niall a pak se na mě podíval a já pochopila, že by stále mnohem raši bydlel s jeho otcem. Byla to věc, která mi došla hned po tom, co se mi zmínil o situaci jeho rodiny a o tom, jak se cítí. Nebyl šťastný, ale snažil se to nedávat tolik najevo. Alespoň tedy přede mnou.
"Jestli je život spravedlivej, všichni jednou dostaneme co si zasloužíme.. " řekla jsem a má ruka přejela po jeho paži a já ho pohladila. "A ty si zasloužíš jen to nejlepší," řekla jsem mu a pak se na něj podívala. jeho oči mě intenzivně zkoumaly a já si nemohla pomoct, abych necítila to zvláštní napětí, tu atmosféru, která mezi námi byla. Bylo to zvláštní a já nevěděla, jak to popsat.
"Asi máš pravdu," řekl Niall a já dala pryč mou ruku z jeho paže a potom se na něj usmála. "Chtěla bys něco k jídlu?" zeptal se mě a mě bylo trapně, když jsem se nervozně usmála.
"Vlastně.. Umírám hlady," přiznala jsem se a on se trochu zasmál mé nervozitě.
"Tak pojď, je tady toho sposuta," řekl a potom mě zavedl do jejich velké kuchyně. Stejně jako zbytek bytu to tu bylo úplně moderně zařízené a já se tu cítila nesvá. Všechno bylo naleštěné a uklizené, ne jako v domě Jennifer a Josepha. Všude byl nepořádek, který dělala Veronica a nebo prostě věci, které někdo jen tak odložil a nestaral se o ně. Tohle bylo krásné, ale až tak nezabydlené, že mě to nutilo se bát se dotknout nebo opřít.
Niall mi nabídl spoustu věcí. Od ovoce, po zmraženou pizzu. Nakonec jsme oba dva byli pro polotovar lasagní, které byly v ledničce a Niall je dal jen na pár minut rozpéct do trouby. Trvalo to opravdu chvíli a my těch pár minut strávili procházením po bytě, přičemž mi Niall ukazoval všechny místnosti. Já byla uchvácená vším vybavením a věcmi, které jsem v životě neviděla a on mě stále ujišťoval o tom, že spoustu věcí nikdo nepoužívá a jen to tam tak stálo. Když zapípala trouba a po bytě se linula vůne lasagní, vrátili jsme se do kuchyně a Niall vyndal ohřáté jídlo. Každému z nás nandal vlastní porci na talíř a potom jsme si sedli ke stolu před naše talíře, z kterých se kouřilo.
ČTEŠ
RED // 1D FanFic CZ
ФанфикRED - ONE DIRECTION FAN FICTION. All Rights reserved - Give Me Oreo Clary. Mladá, sebevědomá holka, která je zásadně proti vztahům a lásce. Užívá si života jako správný teenager a snaží se se zapomenout na všechny své problémy a tajemství. Existuje...